Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Liker dere metroseksuelle menn?

Altså menn som er svært opptatt av eget ytre (sminke, klær, smykker osv....)

Klemz :hoho:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutter kan godt være litt bevisste på utseende, altså hår, klær og tilbehør. men hvis de begynner å sminke seg mer enn meg, da syns jeg det blir for gale. De må jo få lov å gjøre det. Det er ikke det, men jeg hadde ikke tent på en gutt med sminke.

Skrevet

Tror ikke vi har helt lik oppfatning av hva som ligger i begrepet metroseksuell. Det dreier seg ikke bare om å være "jålete", men også om å sprenge den tradisjonelle macho-mann-rollen.

Les mer her: http://www.dagbladet.no/magasinet/2003/03/.../10/363561.html

Men for å svare på spørsmålet: Jeg synes det kan være ganske så lekkert med menn med sminke. Ikke for mye, men kajal eller mascara kan være skikkelig tøft. For meg er "metroseksuelle" menn tiltrekkende fordi de virker så trygge på seg selv og egen seksualitet. Og det er sexy!

(Men selv er gift med en klassisk macho. Herlig han også :wink: )

Skrevet

Har dere sett hendene til David Beckham i linken over eller? Ser ut som damehender spør du meg!

Men tilbake til saken - metromenn er nok ikke tingen for meg. Jeg forventer selvføgelig at mannen min skal være opptatt av å se ren og pen og velstelt ut men sånn jåleri som det er snakk om her syns jeg ikke noe om.

Menn med sminke, selv om det er aldri så diskrè, syns jeg blir litt rart......

Gjest Toantine
Skrevet

Nei takk.

En mann skal være en mann, og det er ikke mye ved Becks som minner meg om et realt mannebein.

Skrevet

Disse metroseksuelle herrene er jo mer jålete enn meg... og jeg er kvinne. Så nei takk. Vil ha en vanlig ren og pen mann, men ikke en jålebukk.

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan det at en mann bryr seg om utseendet sitt, kan gjøre han til mindre mann, jfr. begrepet metroseksuell...

Gjest Toantine
Skrevet

En mann med sminke kan ikke bli sexy, uansett hva han gjør. Med mindre han blir sminket opp som Capt`n Jack Sparrow i Johnny Depps skikkelse da naturligvis.......... :sjarmor:

Skrevet
En mann med sminke kan ikke bli sexy' date=' uansett hva han gjør. Med mindre han blir sminket opp som Capt`n Jack Sparrow i Johnny Depps skikkelse da naturligvis.......... :sjarmor:[/quote']

Hehe... Robert Smith i Cure prøvde, men akk, så feil han fikk det.

Skrevet

Jeg synes det er litt gammeldags og konservativt at en mann liksom ikke skal bry seg for mye med utseendet for at han skal være MANN og macho. Menn bør bruke mer tid på seg selv og tenke mer på hvordan de tar seg ut! Så f.eks en i dag som bare hadde et langt øyebryn over hele, :-? hørt om napping liksom??

Men meteroseksuell...hmm... kommer vel an på graden? Må ikke gå over til det feminime heller...

Skrevet

Han må gjerne bry seg om utseendet, lukte godt, nappe øynebryn og passe på huden sin, men sminke synes jeg er litt over grensa.

Skrevet
Han må gjerne bry seg om utseendet, lukte godt, nappe øynebryn og passe på huden sin, men sminke synes jeg er litt over grensa.

Enig i det..

Sminke på menn kommer tilbake med jevne mellomrom - og glemmer aldri da jeg skulle på fest med den drømme gutt/mann.. og han bare måtte legge på mer øyneskygge før vi gikk inn .. :o maken til turn-off...

Skrevet

Metroseskuelle menn er hotte! Hvis de ser mer sminket ut enn meg, så blir det litt rart. Men menn som lukter godt, får håret klippet bra, kjøper stilige klær og tar vare på seg selv er jo bare positivt!

- Og min er sånn. :) (Sminker seg ikke, men gjør resten.)

Catzy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...