AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #1 Skrevet 23. februar 2017 Jeg har hørt en del patetiske og sleezy sjekkereplikker, men den jeg fikk i helga som var tok kaka. Jeg var på byen og det kom en litt eldre mann bort til meg Han: er faren din en drugdealer? Jeg : Han: For du er så dope (han sa dope på engelsk) Jeg: Ha det Verste du har hørt? Anonymkode: 97d42...f81 4
Gjest canacas Skrevet 23. februar 2017 #2 Skrevet 23. februar 2017 Fy faan du er sykt deilig, du må være med meg hjem og suge meg ass. 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #3 Skrevet 23. februar 2017 6 minutter siden, canacas skrev: Fy faan du er sykt deilig, du må være med meg hjem og suge meg ass. Anonymkode: 97d42...f81
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #4 Skrevet 23. februar 2017 6 minutter siden, canacas skrev: Fy faan du er sykt deilig, du må være med meg hjem og suge meg ass. Greit å få med smiley før man poster Anonymkode: 97d42...f81
Gjest Overrasket Skrevet 23. februar 2017 #5 Skrevet 23. februar 2017 Hun: "Så fint hår du har da". Hun tok hånden i håret og strøk "kjærlig". Jeg: "Vil du ha nummeret til frisøren min, hun er skikkelig fin, jeg mener flink?"
Gjest Herr Heftig Skrevet 23. februar 2017 #6 Skrevet 23. februar 2017 "Heeei sexy" Sagt av en eldre dame på minst 80 mens 18 år gamle meg var på joggetur.
Forundret.. Skrevet 23. februar 2017 #7 Skrevet 23. februar 2017 1 minutt siden, Herr Heftig skrev: "Heeei sexy" Sagt av en eldre dame på minst 80 mens 18 år gamle meg var på joggetur. Hva svarte du da?
Jerry Lee Skrevet 23. februar 2017 #8 Skrevet 23. februar 2017 I mine yngre dager... "Du ser ut som en kåting! Pule?" 2
Gjest Herr Heftig Skrevet 23. februar 2017 #9 Skrevet 23. februar 2017 1 minutt siden, Forundret.. skrev: Hva svarte du da? Jeg bare jogget videre og håpet at det var bingobanden som var på ferde.
Forundret.. Skrevet 23. februar 2017 #10 Skrevet 23. februar 2017 En mann i tredeveårene stoppet meg da vi gikk for tv aksjonen. ''Vil du være mor til mine barn?'' 14 år gamle meg ble dritfornærmet, han kunne da vel passe på dem selv!?! 9
Forundret.. Skrevet 23. februar 2017 #11 Skrevet 23. februar 2017 2 minutter siden, Herr Heftig skrev: Jeg bare jogget videre og håpet at det var bingobanden som var på ferde. Hehe, ok
Gjest Overrasket Skrevet 23. februar 2017 #12 Skrevet 23. februar 2017 10 minutter siden, Herr Heftig skrev: "Heeei sexy" Sagt av en eldre dame på minst 80 mens 18 år gamle meg var på joggetur. 8 minutter siden, Forundret.. skrev: Hva svarte du da?
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #13 Skrevet 23. februar 2017 "Hei baby. Vil du se på at jeg napper løken eller nappe løken for meg?" "Wow. Du var steik deilig. Bli med meg hjem? " "Spiser du mye sitroner?Du et like søt som en sitron" Møtte alle tre på byen. Anonymkode: ba352...d69
pautina Skrevet 23. februar 2017 #14 Skrevet 23. februar 2017 "jeg synes ikke tynne damer er noe sexy, men du...bla bla" "jeg er vanligvis ikke tiltrukket av sånne blonde bimbo damer, men....." Takk og lov for at den der negginga eller hva de "sjekke artistene" drev med er ut igjen, så irriterende at noen tror at fornærmelser skal gjøre deg interessert, det kan bare funke på damer med utrolig dårlig selvbilde den teknikken.... ikke har jeg noensinne hatt noen bimbo stil heller så jeg ble bare sur og overhodet ikke interessert, dikte opp falske yrkestitler som ikke finnes også....han ene var under-vanns meteorolog....... 3
smalls Skrevet 23. februar 2017 #15 Skrevet 23. februar 2017 12 minutter siden, pautina skrev: "jeg synes ikke tynne damer er noe sexy, men du...bla bla" "jeg er vanligvis ikke tiltrukket av sånne blonde bimbo damer, men....." Takk og lov for at den der negginga eller hva de "sjekke artistene" drev med er ut igjen, så irriterende at noen tror at fornærmelser skal gjøre deg interessert, det kan bare funke på damer med utrolig dårlig selvbilde den teknikken.... ikke har jeg noensinne hatt noen bimbo stil heller så jeg ble bare sur og overhodet ikke interessert, dikte opp falske yrkestitler som ikke finnes også....han ene var under-vanns meteorolog....... Haha så enig! Jeg har fått "har du silikon?" Da sier jeg ja og da kommer de med "egentlig synes jeg silikon er sykt turn off, men du er unntaket" Eh? Tror de jeg skal føle meg så bra og ta det som et stort kompliment?Skulle fyrt tilbake med "egentlig synes jeg menn med pondus er sykt turn off men du....." 7
Gjest Overrasket Skrevet 23. februar 2017 #16 Skrevet 23. februar 2017 16 minutter siden, pautina skrev: "jeg synes ikke tynne damer er noe sexy, men du...bla bla" "jeg er vanligvis ikke tiltrukket av sånne blonde bimbo damer, men....." Takk og lov for at den der negginga eller hva de "sjekke artistene" drev med er ut igjen, så irriterende at noen tror at fornærmelser skal gjøre deg interessert, det kan bare funke på damer med utrolig dårlig selvbilde den teknikken.... ikke har jeg noensinne hatt noen bimbo stil heller så jeg ble bare sur og overhodet ikke interessert, dikte opp falske yrkestitler som ikke finnes også....han ene var under-vanns meteorolog....... 4 minutter siden, smalls skrev: Haha så enig! Jeg har fått "har du silikon?" Da sier jeg ja og da kommer de med "egentlig synes jeg silikon er sykt turn off, men du er unntaket" Eh? Tror de jeg skal føle meg så bra og ta det som et stort kompliment?Skulle fyrt tilbake med "egentlig synes jeg menn med pondus er sykt turn off men du....." Det er bare å svare: "Jeg faller vanligvis ikke for idioter, men det hender jeg gjør unntak. Dessverre for deg har jeg allerede brukt opp unntakskvoten min i år".
Puny Skrevet 23. februar 2017 #17 Skrevet 23. februar 2017 Han: 'Du er så blond, har du noe finsk i deg?' jeg: 'nei' han: 'ikke? vil du ha litt' ( han var altså finsk) jeg lo godt altså... 5
Gjest UngMann1986 Skrevet 23. februar 2017 #18 Skrevet 23. februar 2017 (endret) Da ei kom bort til meg og sa: "DU skal bli med meg hjem i kveld!" Men det funket på meg Og en gang var det ei som kom bort og helte noen dråper fra drinken sin i nakken på meg. Hvorfor, spurte jeg? -Fordi jeg ville ha oppmerksomheten din, svarte hun. Den funket ikke på meg... Endret 23. februar 2017 av UngMann1986
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #19 Skrevet 23. februar 2017 "hei du bursdagsbarnet, lyst til å gi meg en blowjob?" Ellers har jeg selv vært dronninga av dårlige "sjekkereplikker". Den mest beryktede av replikkene mine må være "komme sitte på fanget til tante NN?" Men hovedhensikten bak den var egentlig å få skremt bort alle slezebagsene som ikke har humor. Så det å være utrolig creepy som dame ute på byen er beste forsvar. Husker når jeg sa akkurat det til han som nå er mannen min. Han fikk latterkrampe. Kompisene hans syntes at jeg var creepy, så første festen jeg ble med på som kjæresten til mannen fikk kompisene hans litt hakeslepp. "neifaen, det er jo deg jo! KOMMA SITTE PÅ FANGET?!" Anonymkode: 004d7...33d 2
smalls Skrevet 23. februar 2017 #20 Skrevet 23. februar 2017 56 minutter siden, Overrasket skrev: Det er bare å svare: "Jeg faller vanligvis ikke for idioter, men det hender jeg gjør unntak. Dessverre for deg har jeg allerede brukt opp unntakskvoten min i år". 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå