AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #1 Skrevet 23. februar 2017 Noen som bruker produkter fra merket Soap and glory? Jeg liker veldig godt dusjsåpen, vurderer å teste flere av produktene deres. Artig emballasje Anonymkode: 45b03...4d6
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #2 Skrevet 23. februar 2017 Jeg bruker ansiktsskrubben "scrub your nose in it", seriøst den beste jeg har funnet mot uren hud og sorte prikker. Anonymkode: 22f47...c6b
Mitral Skrevet 23. februar 2017 #3 Skrevet 23. februar 2017 Jeg bruker mange av deres produkter og er kjempefornøyd!
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #4 Skrevet 23. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker ansiktsskrubben "scrub your nose in it", seriøst den beste jeg har funnet mot uren hud og sorte prikker. Anonymkode: 22f47...c6b Den må jeg teste Trenger ny skrubb nå, så det passet jo bra. Takk for tips Anonymkode: 45b03...4d6
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #5 Skrevet 23. februar 2017 Har prøvd dusjsåpen, som jeg likte veldig godt. Elsker også håndkremen, den lukter nydelig. Anonymkode: ce731...06a
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 #6 Skrevet 1. mars 2017 Jeg har prøvd kroppspeelingen - den på tube - Scrub of your Life? - syntes forpakningen var så søt og lukten god. Etterhvert ble jeg helt kvalm av lukten og i tillegg betenkt over plastkulene (miljøversting), så jeg sluttet med den, men peeling effekten var god. I fjor sommer kjøpte jeg en bodylotion med farge som jeg brukte på beina. Den luktet ok, men fargen ble så oransje at naboen steilet. Det kan være jeg smurte for tjukt på. Det tredje produktet jeg har prøvd er The Fab Pore 2-1 Purifying Mask and Peel. Denne elsker jeg og jeg kommer til å kjøpe en ny. Pakningen er jo ikke rosa, mn veldig Ren hvit med grønn skrift. Det er en maske med korn i som man først lar sitte, og så blir det ekstra peeling når man masserer den av med vann. Tror det er peppermynte eller noe i den, huden føles i alle fall superfrisk og ren og oppstrammet etterpå. Anonymkode: 028e9...722
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #7 Skrevet 6. mars 2017 Jeg elsker breakfast scrubben deres, den lukter av havre og kanel og rett og slett frokost Anonymkode: 94dae...0a4
Gjest Uhumskheter Skrevet 7. mars 2017 #9 Skrevet 7. mars 2017 håndkremen, dusjsåpen som heter sugar crush, body lotionen som hører til og øyenbrynspennen deres er holy grail for meg. Tror den heter brow archery. Noe sånt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå