Gjestemannen Skrevet 23. februar 2017 #1 Skrevet 23. februar 2017 Kort historie. Datingside, masse meldinger fram og tilbake, jeg føler meg litt som i filmen "You've got mail". Det er mye som stemmer. Jeg har lyst til å treffe henne, men siden hun bor et stykke unna vurderer jeg å bestille hotellrom i nærheten, kjøre til hennes hjemsted, og si at nå er jeg her. Er det innafor?
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #2 Skrevet 23. februar 2017 Da må du finne på en annen unnskyldning for hvorfor du er der ellers virker du desp og psyko. Anonymkode: dbd41...604 6
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #3 Skrevet 23. februar 2017 Nei, avtal møte. Vil du seriøst risikere at hun er opptatt eller vekkreist? Dessuten kan det virke litt pressende. Anonymkode: 5ee85...e0b 6
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #4 Skrevet 23. februar 2017 Nei, det er ikke innafor. Og bare at du vurderer det er nok for at jeg syntes litt synd på denne dama. Har du sosiale antenner i det hele tatt? Anonymkode: 91ec2...337
Gjestemannen Skrevet 23. februar 2017 Forfatter #5 Skrevet 23. februar 2017 På tide å nyansere litt. Reise dit, ja, høre om hun er hjemme, selvfølgelig, høre om hun vil treffe meg, selvfølgelig. Hotellrom er der, for at det hadde vært enda mer kleint å skulle presse seg til overnatting. Overaskelsesmomentet skal ikke være veldig stort... Innafor nå da? 2
Huldra-78 Skrevet 23. februar 2017 #6 Skrevet 23. februar 2017 Snakk først om at du har lyst til å møte henne, hør om hun syns det er greit at du tar inn på hotell for å ha tid sammen med henne:) 4
fulladet Skrevet 23. februar 2017 #7 Skrevet 23. februar 2017 1 time siden, Huldra-78 skrev: Snakk først om at du har lyst til å møte henne, hør om hun syns det er greit at du tar inn på hotell for å ha tid sammen med henne:) Dette ☺
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #8 Skrevet 23. februar 2017 Hvorfor ikke gjøre avtalen FØR du reiser? Hadde blitt vettaskremt om han bare plutselig dukka opp... Anonymkode: 812ae...6a9 2
_popcorn_ Skrevet 23. februar 2017 #9 Skrevet 23. februar 2017 Hadde vi snakket masse på nett, og du plutselig hadde "dukket opp på dørstokken", så kan jeg bortimot garantere deg at du hadde fått døren slengt i tryne. Men si at du gjerne vil treffe henne, og at du kan komme til hennes hjemsted, og ta inn på ett hotell sånn at du slipper stresse med eventuell hjemreise samme dag. 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2017 #10 Skrevet 24. februar 2017 Hvor lang er historien egentlig? Om dette er ei du har chatta med en uke og blitt betatt av - vent. Om det er ei du har chatta og telefonert med over mange måneder og blitt virkelig kjent med og fått en ekte kjemi med (ikke bare hyggelig tone på beskjeder) så ta det opp "på tide at vi møtes ? Føler du det samme som jeg ? Skal vi gi det er forsøk å sjekke om vi har like god kjemi i virkeligheten og vil vi dette, kan dette eventuelt fungere, kan vi bo og jobbe slik vi gjør nå og samtidig ha en trygg og god relasjon sammen om dette skulle slå sparks? Skal vi ta en uformell lunsj og gåtur så kan jeg komme til byen din for en helg. Jeg tar et hotell og du har ingen forpliktelser ellers til meg med å underholde ta ansvar eller føle press. " Dere må jo avtale å møtes det er veldig pressende og stressende og egentlig useriøst om du plutselig bare er i byen hennes for hennes del uten at hun vet om det og plutselig sier hei nå er jeg ved deg kom å møt meg liksom. Avtal som en voksen mann og kartlegg at dere har like lyst og ser samme potensialet i hverandre før dere tar steget videre fra cyberspace til real world. Anonymkode: fcc1e...590 1
Gjestemannen Skrevet 24. februar 2017 Forfatter #11 Skrevet 24. februar 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor lang er historien egentlig? Om dette er ei du har chatta med en uke og blitt betatt av - vent. Om det er ei du har chatta og telefonert med over mange måneder og blitt virkelig kjent med og fått en ekte kjemi med (ikke bare hyggelig tone på beskjeder) så ta det opp "på tide at vi møtes ? Føler du det samme som jeg ? Skal vi gi det er forsøk å sjekke om vi har like god kjemi i virkeligheten og vil vi dette, kan dette eventuelt fungere, kan vi bo og jobbe slik vi gjør nå og samtidig ha en trygg og god relasjon sammen om dette skulle slå sparks? Skal vi ta en uformell lunsj og gåtur så kan jeg komme til byen din for en helg. Jeg tar et hotell og du har ingen forpliktelser ellers til meg med å underholde ta ansvar eller føle press. " Dere må jo avtale å møtes det er veldig pressende og stressende og egentlig useriøst om du plutselig bare er i byen hennes for hennes del uten at hun vet om det og plutselig sier hei nå er jeg ved deg kom å møt meg liksom. Avtal som en voksen mann og kartlegg at dere har like lyst og ser samme potensialet i hverandre før dere tar steget videre fra cyberspace til real world. Anonymkode: fcc1e...590 Takk for et veldig godt råd. Det blir nok dette jeg kommer til å gjøre. Jeg er veldig betatt akkurat nå, men det er vel greit å vente en god stund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå