AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #1 Skrevet 23. februar 2017 Hei! Etter pilleslutt har jeg hatt to sykluser på 39 dager... Før jeg startet på pillen hadde jeg sykluser på 28-30 dager. Siden jeg har regelmessige sykluser, er det tegn på at jeg har EL? Og er EL da på den 25. dagen? Synes det er rart at syklusene er så lange... er derfor bekymret at jeg ikke har EL Anonymkode: 1ef30...d13
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #2 Skrevet 23. februar 2017 Jeg tror det er stor sjanse for at du har EL selv om syklusene er lange foreløpig. Men tror syklusen din kan endre seg fremover selv om den har vært 39 to ganger og jeg tror ikke du helt kan tenke at eggløsning ligger nødvendigvis rundt 25 her. Kanskje du kunne både begynt å tempe og fått tak i billige eggløsningstester til neste syklus? Ville testet kanskje helt fra 14-25 første syklus. Anonymkode: bbe86...bf2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #3 Skrevet 23. februar 2017 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror det er stor sjanse for at du har EL selv om syklusene er lange foreløpig. Men tror syklusen din kan endre seg fremover selv om den har vært 39 to ganger og jeg tror ikke du helt kan tenke at eggløsning ligger nødvendigvis rundt 25 her. Kanskje du kunne både begynt å tempe og fått tak i billige eggløsningstester til neste syklus? Ville testet kanskje helt fra 14-25 første syklus. Anonymkode: bbe86...bf2 Okaj :), tusen takk for svar! Anonymkode: 1ef30...d13
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2017 #4 Skrevet 24. februar 2017 Her er en grei tabell over når du har eggløsning ved de forskjellige sykluslengdene: Eggløsningstabell Anonymkode: 7fa38...7ea
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2017 #5 Skrevet 24. februar 2017 Jeg brukte billige el-tester fra bilige-tester.no da jeg sluttet på pillen. Det var helt avgjørende for at jeg fant ut når el var, siden jeg aldri har hatt noe el-slim eller smerter å snakke om. Anonymkode: 432ef...0a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå