Gå til innhold

Dere som har Trumf Visa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan får man utbetalt de bonuspengene som man har fått ved å bruke Trumf Visa-kortet i Kiwibutikker/ andre butikker?

(Jeg har lest på nettsiden deres, men jeg fant ikke opplysninger om dette).

Anonymkode: da754...675

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvordan får man utbetalt de bonuspengene som man har fått ved å bruke Trumf Visa-kortet i Kiwibutikker/ andre butikker?

(Jeg har lest på nettsiden deres, men jeg fant ikke opplysninger om dette).

Dersom du har trumf legger de seg på den kontoen, om du ikke har må du åpne. Så kan du overføre til din egen konto når det har samlet seg ønsket beløp. 

Anonymkode: 33c05...3eb

• Liker 1
Skrevet

Vil det lønne seg å la pengene stå og rente seg (får man god rente på pengene om man venter med å ta de ut)?

Skrevet

Dersom du har trumf legger de seg på den kontoen, om du ikke har må du åpne. Så kan du overføre til din egen konto når det har samlet seg ønsket beløp. 

Takk for svar! Vil de legge seg på den kontoen der jeg får bunuspenger fra et annet trumfkort (uten visa)?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar! Vil de legge seg på den kontoen der jeg får bunuspenger fra et annet trumfkort (uten visa)?

Ja samme konto som de du får når du drar trumfkortet på butikken😊

• Liker 1
Skrevet

Ja samme konto som de du får når du drar trumfkortet på butikken😊

Tusen takk :blomst:  :hjerte:

Skrevet

Du får ikke renter, men det er så lave summer at det hadde vel uansett bare utgjort noen får kroner. Jeg ser de tilbyr å veksle poengene inn i EuroBonus, men slik jeg regnet på det så lønte det seg mer å ta ut pengene og kjøpe billetter etterpå. Sjekk at de knytter din nye Trumf Visa din til den eksisterende Trumfkontoen din. Da jeg bestilte fikk jeg plutselig ny konto og måtte holde styr på to kontoer frem til de gikk manuelt inn og knyttet dem sammen.

• Liker 2
Skrevet

Syns egentlig det er litt ille at en må opprette og logge seg på en nettside for å få overført pengene til vanlig bankkonto. Sto bak en eldre dame i kø på Kiwi i går, og hun var ganske fortvilet, for hun hadde hverken PC eller kunnskaper om dette. Det var vel slik at en i oppstarten av Trumf meldte seg inn via papir mener jeg å huske ? Så det burde vært en annen løsning på dette for de som ikke er så tekniske av seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...