Gjest Anonymous Skrevet 10. desember 2004 #1 Del Skrevet 10. desember 2004 fikk sånn vondt i siden av magen i dag,våknet egentlig med det og hadde det konstant hele dagen.. det gjør ekstremt vondt når jeg hoster eller ler, men også ved noen bevegelser. var litt redd for blindtarmen men det var visstnok i høyre side, jeg har venstre. noen som vet..håper bare det går over av seg selv..vil ikke sli syk i julen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 10. desember 2004 #2 Del Skrevet 10. desember 2004 Hadde det vært blindtarmen hadde du nok hatt feber og greier itillegg. Kan være at det er noe luft som har satt seg fast oppi der, og ligger og presser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. desember 2004 #3 Del Skrevet 10. desember 2004 aner ikke.. men hvor skal det kunne ha festet seg? det er ubeksrivelig vondt å hoste hvertfall,sitter å niholder imot men... nå tar jeg å hopper i seng og håper at jeg våkner frisk og rask;)litt skummelt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 10. desember 2004 #4 Del Skrevet 10. desember 2004 Jeg fikk vondt for å hoste og le da jeg brakk et ribbein for noen år tilbake.. du kan ikke ha gjort det da? Ribbein kan hostes i stykker vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. desember 2004 #5 Del Skrevet 11. desember 2004 oioi nå ble jeg redd...for jeg våknet med det like herlig idag! men jeg har da ikke falt eller hostet mer en vanlig, hoster veldig mye.. men det er vel sånn som vokser sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 11. desember 2004 #6 Del Skrevet 11. desember 2004 Ja jeg tror da det. Litt vanskelig å bandasjere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. desember 2004 #7 Del Skrevet 12. desember 2004 Det kan høres ut som du har muskelsmerter eller rett og slett luft. Det kan faktisk være noe av det værste når det gjelder smerte..Har du vært stresset eller spist noe du ikke tåler? da får du lett det. Det kan også høres ut som det er noe med nyrene, da har du vondt i ryggen også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. desember 2004 #8 Del Skrevet 12. desember 2004 hvor gammel er du da? Jeg har hørt at det er normalt når en er benskjør og gammel, men ikke i ung alder. Det skal ganske mye hosting til for at du brekker ribbebena? hoster du veldig mye? Det går nok sikkert over.. jeg er enig med den forje svareren at det høres ut som muskelsmerter. Lykke til :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 12. desember 2004 #9 Del Skrevet 12. desember 2004 oioi nå ble jeg redd...for jeg våknet med det like herlig idag! men jeg har da ikke falt eller hostet mer en vanlig, hoster veldig mye.. men det er vel sånn som vokser sammen? Jeg leste det som at du ikke hadde falt mer enn vanlig.. Så tenkte jeg :o , pleier hun å falle!? Jeg tror jeg må legge meg nå, er trøtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 13. desember 2004 #10 Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg tenkte også ribbenbrudd, sidn du våknet med vondt dagen etter også, luft smerter går gjerne over etter en stund, eller kommer og går. Men et brukket ribben kan du kjenne, hvis du kjenner på ribbena dine vil du kjenne om et av d eligger galt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 13. desember 2004 #11 Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg klarte å hoste i stykker et ribbein selvom jeg ikke er gammel eller beinskjør. Det var veldig vondt, spes å hoste eller le, det var nesten døden altså. Men det gikk over etter ei stund da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shi Skrevet 13. desember 2004 #12 Del Skrevet 13. desember 2004 Tror nok det kan være en luftlomme/ snev av forstoppelse eller bare støle magemuskler etter all hostingen... Prøv å spise svisker eller maltekstrakt, det bruker å hjelpe på mage-problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. desember 2004 #13 Del Skrevet 13. desember 2004 men hvor i magen har du vondt da?? nede eller oppe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå