AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #1 Del Skrevet 22. februar 2017 Jeg må la en "venn" jeg er glad i gå, jeg må slippe taket. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal klare det! Denne "vennen" ser ikke på meg som venn lengre, av grunner jeg ikke vet og sannsynligvis aldri vil få en forklaring på. Det er grunnen til at jeg må glemme noe jeg trodde var et godt og varig vennskap. Derfor trenger jeg heller ikke å si noe til vedkommende eller ta andre hensyn. Hvordan har dere klart å komme over et vennskap som ikke fungerer lengre? Har dere noen gode råd til meg? Hva bør jeg gjøre for å ikke føle meg så sviktet? Anonymkode: 7e5d0...766 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sssssae Skrevet 22. februar 2017 #2 Del Skrevet 22. februar 2017 Slå deg i hodet med en hammer til du glemmer vennen din. Eller så kan du bare leve livet uten vennen din som alle andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #3 Del Skrevet 23. februar 2017 Tenk tilbake på den tiden dere har kjent hverandre. Var det virkelig et godt vennskap, eller har du gått og håpt på at det skulle bli det? Jeg snakker av erfaring. Det er ofte noe som skurrer over tid når et vennskap blir "slutt". Anonymkode: ccd29...edc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 23. februar 2017 #4 Del Skrevet 23. februar 2017 Klem fra meg til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #5 Del Skrevet 23. februar 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenk tilbake på den tiden dere har kjent hverandre. Var det virkelig et godt vennskap, eller har du gått og håpt på at det skulle bli det? Jeg snakker av erfaring. Det er ofte noe som skurrer over tid når et vennskap blir "slutt". Anonymkode: ccd29...edc Joda, klart noe har skurret. Personen har utnyttet meg og behandla meg som skitt over en lengre periode (1/2 år), mens jeg har håpt at det skulle ordne seg, da vi har hatt et givende og godt vennskap tidligere. Men det er jo derfor jeg må kutte ut ønske om å ordne opp. Hvordan kan jeg glemme denne vennen fortest mulig? Anonymkode: 7e5d0...766 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #6 Del Skrevet 23. februar 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Joda, klart noe har skurret. Personen har utnyttet meg og behandla meg som skitt over en lengre periode (1/2 år), mens jeg har håpt at det skulle ordne seg, da vi har hatt et givende og godt vennskap tidligere. Men det er jo derfor jeg må kutte ut ønske om å ordne opp. Hvordan kan jeg glemme denne vennen fortest mulig? Anonymkode: 7e5d0...766 Tenk på denne perioden da, og ikke på hvordan ting "kunne ha vært". Hvordan hun har behandlet deg er det som er realiteten, og det er det du hadde kommet til å opplevd om du skulle fortsatt ha kontakt med henne. Anonymkode: ccd29...edc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 23. februar 2017 #7 Del Skrevet 23. februar 2017 Det er ikke en venn, det er en plageånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #8 Del Skrevet 23. februar 2017 2 timer siden, fuglekvitter__ skrev: Det er ikke en venn, det er en plageånd. Ja, faktisk så er det det! Men dessverre er det slik med oss mennesker, at vi ikke alltid velger hvem vi blir glad i og hvem som betyr mye for oss. Jeg blir konstant minnet på hvor god venn denne personen kan være mot andre, i sosiale medier. Prøver å fokusere på hvor råttent denne personen behandler meg, men det er litt vanskelig innimellom når savnet tar en. Anonymkode: 7e5d0...766 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest puttee Skrevet 23. februar 2017 #9 Del Skrevet 23. februar 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenk tilbake på den tiden dere har kjent hverandre. Var det virkelig et godt vennskap, eller har du gått og håpt på at det skulle bli det? Jeg snakker av erfaring. Det er ofte noe som skurrer over tid når et vennskap blir "slutt". Anonymkode: ccd29...edc Det er da vel normalt at venner vokser fra hverandre? Jeg har vokst ifra mange siden barne- og ungdomsårene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #10 Del Skrevet 23. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir konstant minnet på hvor god venn denne personen kan være mot andre, i sosiale medier. Prøver å fokusere på hvor råttent denne personen behandler meg, men det er litt vanskelig innimellom når savnet tar en. Anonymkode: 7e5d0...766 Sikker på at dette er sant? Anonymkode: ccd29...edc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #11 Del Skrevet 23. februar 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Sikker på at dette er sant? Anonymkode: ccd29...edc Skjønner ikke helt hva du mener😉 Men nei, kan jo ikke være helt sikker. Det virker i hvert fall som vennskap blir tatt vare på. Er oppmerksom og engasjert virker det som. Uansett! Ingen som har noen tips om hvordan jeg kan få dette ut av verden raskest mulig? Skulle ønske jeg bare kunne slette vedkommende på alt, men er redd det blir i drøyeste laget. Så hadde det vært fint å bare skru av gode og dårlige minner og de negative tankene om meg selv. At jeg ikke er god nok, interessant nok og ikke verdt å være venn med (vet at det ikke er sånn, blir bare så usikker når en ikke får en forklaring en gang på ignorering og avvisning) Anonymkode: 7e5d0...766 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå