@riel Skrevet 10. desember 2004 #1 Skrevet 10. desember 2004 Sitter bare her med gelebein etter Robbie Williams tok turen innom Senkveld! Den mannen der er min store svakhet :hjerter2: Bare måtte si det liksom Noen andre her på forumet som syns Robbie er guds gave til oss damer
Gjest Devil's Spawn Skrevet 10. desember 2004 #2 Skrevet 10. desember 2004 Noen andre her på forumet som syns Robbie er guds gave til oss damer [slem slange]Damer? Helst for de som knapt nok har fått dott på musa [/slem slange]
Gjest Lilleulv Skrevet 10. desember 2004 #3 Skrevet 10. desember 2004 "På konejakt i Oslo i natt Robbie Williams rakk å sjekke opp kameramannen og snakke om den gode praten han hadde med Celina Midelfart. Så satte han kurs for Oslos utesteder, på jakt etter en kone" Jeg synes det er et eller annet som er FOR desperat med han jeg... Lurer på om han er homo og prøver desperat og skjule det?? Det er liksom ALLTID noe med damer... hmmm, men kjekk og sjarmerende er han
@riel Skrevet 10. desember 2004 Forfatter #4 Skrevet 10. desember 2004 Homo eller ikke homo. Deilig er han ihvertfall Hadde ikke takket nei til en natt med han hvis sjansen hadde bydd seg :hjerter2:
Ephemera Skrevet 11. desember 2004 #5 Skrevet 11. desember 2004 Jeg slenger meg på her!! Selv om jeg synes samboeren min er verdens kjekkeste mann, kan jeg godt si at jeg er kjempesvak for Robbie :hjerter2: Han er jo SÅ sjarmerende!! Har fantastisk utstråling, utrolig vakre øyne og er så deilig flørtende Tror jeg hadde trengt lang tid for å summe meg hvis han hadde kommet og lagt hodet i fanget mitt og klemt meg, sånn som han gjorde med noen av jentene blant publikum igår også! En ting er ihvertfall sikkert: Neste gang det blir Robbie-konsert i et land i nærheten, så skal jeg reise dit!! Homo eller ikke homo? Det jeg har hørt er at han er bifil. Samme kan det være. Ingen av oss kommer noensinne til å ha noe forhold til Robbie - men vi har lov til å sitte her og sikle litt uansett
Gjest Bertine Skrevet 11. desember 2004 #6 Skrevet 11. desember 2004 I know!!!!!!!!! Han var helt utrolig. Jeg og mannen så på tv fra sengen. og mannen lo litt av hvor gele jeg ble Er helt utrolig den mannen altså, hvordan han flørtet med publikum og hvor morsom han var Synd jeg allererde er gift
Gjest Anonymous Skrevet 11. desember 2004 #7 Skrevet 11. desember 2004 Enig med fansen her. Mannen har en utrooolig utstrålin og en fantastisk evne til å flørte og beta`. Selv om jeg egentlig tror at det siste er skuespill så sjarmeres jeg i senk
@riel Skrevet 11. desember 2004 Forfatter #9 Skrevet 11. desember 2004 Tror jeg står over........ da er det mer for oss
Dina Skrevet 12. desember 2004 #14 Skrevet 12. desember 2004 Sitter bare her med gelebein etter Robbie Williams tok turen innom Senkveld! Den mannen der er min store svakhet :hjerter2: Bare måtte si det liksom Noen andre her på forumet som syns Robbie er guds gave til oss damer Skriver under på dette! Robbie er bare fantastisk!!!!!
Bunny Skrevet 12. desember 2004 #15 Skrevet 12. desember 2004 Enig med fansen her. Mannen har en utrooolig utstrålin og en fantastisk evne til å flørte og beta`. Selv om jeg egentlig tror at det siste er skuespill så sjarmeres jeg i senk Enig! Mannen kan sjarmere meg, nårsomhelst. Litt turn off med tanke på hvor mange damer han har hatt, menn ellers så er jo Robbie guds gave til kvinnen!!!! he he
Titti72 Skrevet 12. desember 2004 #16 Skrevet 12. desember 2004 Skriver under på dette! Robbie er bare fantastisk!!!!! Oh yeah!!! Robbie er virkelig en utrolig lekker fyr!! Ingen over, ingen ved siden.... Bare laaangt under.... Dette ver en bedre RW tråd en den andre... Sitat: "Han er SÅ oppskrytt og utrolig ekkel altså...!!!... Æææsjj...." Faan er dere totalt blinde eller folkens!!!!!!!!!!
Gjest seroxata Skrevet 12. desember 2004 #17 Skrevet 12. desember 2004 Aldri hatt sansen for han jeg, altfor slesk for min del
@riel Skrevet 12. desember 2004 Forfatter #18 Skrevet 12. desember 2004 Oh yeah!!! Robbie er virkelig en utrolig lekker fyr!! Ingen over, ingen ved siden.... Bare laaangt under.... Dette ver en bedre RW tråd en den andre... Sitat: "Han er SÅ oppskrytt og utrolig ekkel altså...!!!... Æææsjj...." Faan er dere totalt blinde eller folkens!!!!!!!!!! Enig! På det andre forumet var det så mange andre som hadde glemt at smaken er som baken - delt, og skulle fortelle oss Robbie diggere at hvor dårlig smak vi har. Istedet for å bare akseptere at andre mennesker kan ha andre meninger. Og noen tok jo helt av i innlegga. Skulle trodd de har startet et korstog mot mannen
Gjest Anonymous Skrevet 12. desember 2004 #19 Skrevet 12. desember 2004 Robbie sjarmerte selv meg som mann i Senkveld. Utrolig hvordan han tok kontroll over hele programmet og lett å forstå at jenter faller for han. Blir nesten litt sjalu på han som har så bra dametekke. Pen er han også, men det er utstrålingen og den selvsikkerheten han viser som imponerer meg mest. Glemmer heller ikke at han er en meget god vokalist.
Gjest Leola Skrevet 12. desember 2004 #20 Skrevet 12. desember 2004 Jeg så det ikke av den enkle grunn at jeg får fnatt av programlederne i Senkveld Men Robbie Williams er en storsjarmør - ingen tvil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå