Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått meg ny jobb, i helsevesenet er det jo slik at man har fast rotasjon på ferier egentlig. Jeg begynner ikke før i April men skal bestille turen i helga.

Bør jeg ringe eller sende sjefen en Mail? Tenker en Mail vil jo gi henne tid til å se på det i forhold til stående fot om jeg ringer. Men føler igjen det er for upersonlig å sende Mail. Forslag?  

Anonymkode: f556f...4a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville sendt mail, mye enklere for sjefen når han eller hun har datoen foran seg skriftlig. 

Skrevet

Men du har jo ikke tjent opp noe ferie?

Anonymkode: d5869...609

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Man har allikevel krav på ferie. Det man ikke nødvendigvis får er penger i ferien. Det tjener man opp året før. 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda det har jeg, skal fremdeles jobbe i kommunen. 

Skrevet
17 minutter siden, The Kitten skrev:

Jeg ville sendt mail, mye enklere for sjefen når han eller hun har datoen foran seg skriftlig. 

Ja tenkt litt slik jeg også i utgangspunktet, bare redd det var for upersonlig men sender en Mail jeg. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja tenkt litt slik jeg også i utgangspunktet, bare redd det var for upersonlig men sender en Mail jeg. 

Sjefene mine foretrekker i hvert fall å få ting skriftlig siden de har tusen ting å holde styr på. 

Skrevet
23 minutter siden, The Kitten skrev:

Sjefene mine foretrekker i hvert fall å få ting skriftlig siden de har tusen ting å holde styr på. 

Jada det er jo selvsagt lettest når jeg tenker meg om. Kanskje sitter hun opptatt når jeg ringer, og jeg er jo ganske ny så det er ikke sikkert ting er klart da det enda er 2 mnd igjen men turen må bestilles snart. 

Skrevet

Du kan gjerne nevne det muntlig også siden du tenker å bestille, men send det skriftlig. Veldig viktig også for sin egen del, for når hun da svarer på det med OK hvis de datoene du trenger er greit, så har du det skriftlig. Om det da gjøres en feil og du settes opp på vakt likevel, så har du noe å vise til. 

Anonymkode: 4e069...955

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...