pusla Skrevet 10. desember 2004 #1 Skrevet 10. desember 2004 Jeg har nylig møtt en mann som jeg vil si jeg er i "liker-veldig-godt-og-blir-bedre-kjent"-fasen med. Jeg har vært litt usikker på om jeg skal gi han julegave, men nå sa han akkurat at han jo måtte gi noe til meg. Så da er det store spørsmålet: hva gir jeg til en mann jeg ikke kjenner så godt enda og ikke har noe "avklart" forhold til enda? Jeg vet ikke sånn kjempemasse om hva han liker eller smaken hans enda heller, annet enn at han liker fotball og humoristiske filmer. Musikksmaken har jeg ikke helt funnet ut av enda. Tips!?
*M* Skrevet 11. desember 2004 #4 Skrevet 11. desember 2004 Har noe av det samme som deg, men jeg har kjøpt en CD. Vi liker noenlunde samme musikk og jeg kjøpte den til meg og slang med et ekstra eks. til han.
Gjest allium Skrevet 11. desember 2004 #5 Skrevet 11. desember 2004 Jeg har strikket votter. CD er også en god idé synes jeg.
Saeria Skrevet 11. desember 2004 #6 Skrevet 11. desember 2004 Hvilket lag liker han? Kanskje du kan finne noe supportergreier? Ellers kan du gjerne kjøpe en komedie?
Gjest Anonymous Skrevet 11. desember 2004 #7 Skrevet 11. desember 2004 gavekort på kino, tur ut å spise evt andre opplevelser som du kan gjøre i lag med han. ellers så har gutter en rar ting for konjakk.. eller et spill f.eks TP (kan jo bli dyrt da...)
Gjest Eline ikke pålogget Skrevet 11. desember 2004 #8 Skrevet 11. desember 2004 Syntes å gi en gave hvor dere kan gjøre noe sammen er en fin ide. Det er ihvertfall en klar melding om at du vil bli bedre kjent! Du får jo billige billetter til Danmark f.eks. eller hva med et spill m/vinflaske. Litt vågal kan du jo gi massasje olje og en god eksklusiv sjokolade.
pusla Skrevet 12. desember 2004 Forfatter #9 Skrevet 12. desember 2004 Tusen takk, folkens, her kom det mange gode tips! :blomst_opp: Gavekort på kinobilletter og middag er ingen dum idè. Han er vålenga-supporter da, så gir jeg han noen supportereffekter derifra blir han skkert også i himmelen (men jeg tror jeg blir fysisk kvalm om jeg må gå inn i den sjappa der ).
Saeria Skrevet 12. desember 2004 #10 Skrevet 12. desember 2004 Sånn! Så slipper du kvalmen. :D Jeg vet hvordan det er å være sammen med en fotbllgal. (Men her er det Liverpool som gjelder.)
pusla Skrevet 12. desember 2004 Forfatter #11 Skrevet 12. desember 2004 Sånn! Så slipper du kvalmen. :D Jeg vet hvordan det er å være sammen med en fotbllgal. (Men her er det Liverpool som gjelder.) Takk for tipset, men det ble gavekort Herifra istedet. Det er greit at han er fotball-gal, for det er jeg også, men vål'enga da gitt, jeg ramler alltid borti sånne tullinger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå