Gå til innhold

Sånn sugardaddy opplegg..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har forsøkt dette i Norge? Jeg har hatt profil på sugardating et par dager, men er en smule skuffet over utvalget. Det er kanskje ikke så utbredt her enda? 

Finnes det eventuelt andre sider? 

Og om noen har forsøkt dette, kan dere fortelle om deres erfaringer? 

Anonymkode: f44f4...9bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du en sugardaddy eller sugarbaby?

Anonymkode: f710d...aa8

• Liker 1
Skrevet

Har en venninne som har sugardaddy. De tekster bare, ingenting seksuelt, han er godt gift og veldig fornøyd med kona si. Han har millioninntekt og enda flere millioner i formue. Han sender tidvis flere tusen kroner i uka. Bestiller ny MacBook pro til henne, iPhone, dataskjerm til 6000 kr til en venn av henne, datamaskin til sønnen hennes, tusenvis av kroner i både kontanter og overføringer hver måned - altså mellom 10-15000. Han kjøpte nettopp en hund til 11000 til henne fordi hun trenger selskap når hun ikke har ungen, pluss noen tusen ekstra til utstyr.. 

Anonymkode: df243...dfd

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har en venninne som har sugardaddy. De tekster bare, ingenting seksuelt, han er godt gift og veldig fornøyd med kona si. Han har millioninntekt og enda flere millioner i formue. Han sender tidvis flere tusen kroner i uka. Bestiller ny MacBook pro til henne, iPhone, dataskjerm til 6000 kr til en venn av henne, datamaskin til sønnen hennes, tusenvis av kroner i både kontanter og overføringer hver måned - altså mellom 10-15000. Han kjøpte nettopp en hund til 11000 til henne fordi hun trenger selskap når hun ikke har ungen, pluss noen tusen ekstra til utstyr.. 

Oi.. det var jo ganske voldsomt. Hvordan sikrer hun seg mot at han plutselig begynner å kreve tilbake ting/penger? 

Og hvor møtte hun han? 

Skrevet

Det fins ingen mann som bare vil gi penger/ overøse en fremmed kvinne med gaver bare for "the fun of it" . Eller fordi de bare er gode og vil hjelpe. DET ER  BULLSHIT. Alle menn vil ha noe til gjengjeld. Og det er oftest sex. Bedre å kalle en spade for en spade. Man er prostituert og den såkalte sugardaddyen er en horekunde. 

Anonymkode: 8cd97...742

• Liker 16
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har forsøkt dette i Norge? Jeg har hatt profil på sugardating et par dager, men er en smule skuffet over utvalget. Det er kanskje ikke så utbredt her enda? 

Har prøvd flere sider i Norge, også utenlandske. Men kun møtt noen i Norge, fikk flere forespørsler. Ble tilbudt egen leilighet og låne den ene bilen hans (flott Ferrari ,om jeg ikke blander merket nå) ukespenger osv. Takket fint nei, men vurderte det. Traff en annen da, ingen sex kun klining og prat.var der kun for besøk, han og jeg var veldig klar på at det ikke ble sex da han hadde samboer. 

Sidene blir oftest brukt som salg og kjøp av sex direkte.

Anonymkode: 732aa...ad1

• Liker 1
Skrevet

Herregud skaff dere en jobb. Sugar dating er jo ren prostitusjon.  Ikke noe vits å sugarcoate det. 

Anonymkode: abebd...ddc

• Liker 14
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ha ha ha! Dette er vel det dummeste jeg har lest på lenge. Hun får alt dette bare for å tekste? Yeah right! Tror vennina di kanskje holder igjen en del av denne historien. 

• Liker 13
Skrevet

Verdens eldste yrke. 

• Liker 2
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skuffet over utvalget? Hva forventer du. En Brad Pitt ridende på hvit hest? En sugardaddy som skal overøse deg med penger vil sannsynligvis ikke ha utseende med seg. Skallet, hengeballer og kulemage får du bare akseptere. 

Anonymkode: 6c3e6...2fa

• Liker 8
Skrevet

Jeg gjorde da jeg var 21-22, da jeg bodde i utlandet. Utvalget i internasjonale storbyer er veldig bra, så jeg traff en fyr jeg likte veldig godt som også så bra ut. Vi dro på ferier da jeg var student og fleksibel med tiden min.

I Norge tror jeg 'markedet' er altfor lite.

Anonymkode: d19af...7cf

• Liker 1
Skrevet

Dette er jo intet annet enn prostitusjon! :hoho:Sugardady og sugarbaby. Nei, hore og kunde heter det.

Anonymkode: de057...e6a

• Liker 7
Skrevet
9 timer siden, Snappa skrev:

Ha ha ha! Dette er vel det dummeste jeg har lest på lenge. Hun får alt dette bare for å tekste? Yeah right! Tror vennina di kanskje holder igjen en del av denne historien. 

Tror ikke det, nei. Vi snapper noen ganger når de møtes, går ikke mer enn 2 minutter mellom hver snap. Han synes synd i henne fordi hun har mye gjeld og er ikke kredittverdig, så han vil at hun skal bruke pengene på å betale ned dette. 

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oi.. det var jo ganske voldsomt. Hvordan sikrer hun seg mot at han plutselig begynner å kreve tilbake ting/penger? 

Og hvor møtte hun han? 

Det finnes vel ingen måte å sikre seg mot det på? Man må bare stole på hverandre. De møttes på nakenprat. Hun hadde noen bilder der og solgte undertøy. Han ville kjøpe, men lot henne beholde undertøyet selv og ga henne betalingen uansett. Det er heller ikke første mannen hun har fått alt mulig med, men definitivt den som har gitt henne mest. Har brukt å være sko/klær, litt penger her og der mot et bilde av sko/bukse på osv.. Det er helt rart.

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke det, nei. Vi snapper noen ganger når de møtes, går ikke mer enn 2 minutter mellom hver snap. Han synes synd i henne fordi hun har mye gjeld og er ikke kredittverdig, så han vil at hun skal bruke pengene på å betale ned dette. 

Det finnes vel ingen måte å sikre seg mot det på? Man må bare stole på hverandre. De møttes på nakenprat. Hun hadde noen bilder der og solgte undertøy. Han ville kjøpe, men lot henne beholde undertøyet selv og ga henne betalingen uansett. Det er heller ikke første mannen hun har fått alt mulig med, men definitivt den som har gitt henne mest. Har brukt å være sko/klær, litt penger her og der mot et bilde av sko/bukse på osv.. Det er helt rart.

Så først sier du de bare tekster... nå møtes de også... 

• Liker 6
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det fins ingen mann som bare vil gi penger/ overøse en fremmed kvinne med gaver bare for "the fun of it" . Eller fordi de bare er gode og vil hjelpe. DET ER  BULLSHIT. Alle menn vil ha noe til gjengjeld. Og det er oftest sex. Bedre å kalle en spade for en spade. Man er prostituert og den såkalte sugardaddyen er en horekunde. 

Anonymkode: 8cd97...742

Tull og tøys. De finnes, hvis ikke hadde ikke så mange (unge) kvinner giddet å engasjere seg i settinga. 

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, Gorgonzola skrev:

Tull og tøys. De finnes, hvis ikke hadde ikke så mange (unge) kvinner giddet å engasjere seg i settinga. 

Mange? Vet du antallet som gjør dette?

Skrevet (endret)
På 22.2.2017 den 23.08, AnonymBruker skrev:

Jeg tror hun glemte å fortelle om nesten det viktigste.. Sex.

Endret av 2nje
  • Liker 4
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er jo intet annet enn prostitusjon! :hoho:Sugardady og sugarbaby. Nei, hore og kunde heter det.

Anonymkode: de057...e6a

La nå folk få definere seg selv. Hore er et skjellsord, så det er ufint å sette det som merkelapp på andre. Prostituert er også et ord som er forbundet med de som har flere kunder og som har tilnærmet hvem som helst som kunde. Sugardaddy-opplegg slik jeg forstår det er mer eksklusivt og det er mer enn bare sex noe som gjør at litt kjemi er nødvendig.. Én person man har kjemi med som betaler for et langvarig fuckfriends-forhold vs. mange "tøm og røm". Det er nok ikke helt det samme nei.. 

Anonymkode: 83fea...bd5

• Liker 1
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skuffet over utvalget? Hva forventer du. En Brad Pitt ridende på hvit hest? En sugardaddy som skal overøse deg med penger vil sannsynligvis ikke ha utseende med seg. Skallet, hengeballer og kulemage får du bare akseptere. 

Anonymkode: 6c3e6...2fa

Jeg siktet vel til antallet. Det var kanskje 10 menn eller noe der ;) Og kun 1 av dem bodde i Norge. Resten var i Danmark. 

Og de må jo like meg også, går ikke bare én vei. Så derfor jeg lurte på om det finnes sider med litt større utvalg. 

Var forresten ingen av dem som hadde kulemage, aner ikke om de hadde hengeballer (?) og jeg personlig syntes det er sexy med skalla menn ;) bedre enn måne for å si det sånn. 

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

La nå folk få definere seg selv. Hore er et skjellsord, så det er ufint å sette det som merkelapp på andre. Prostituert er også et ord som er forbundet med de som har flere kunder og som har tilnærmet hvem som helst som kunde. Sugardaddy-opplegg slik jeg forstår det er mer eksklusivt og det er mer enn bare sex noe som gjør at litt kjemi er nødvendig.. Én person man har kjemi med som betaler for et langvarig fuckfriends-forhold vs. mange "tøm og røm". Det er nok ikke helt det samme nei.. 

Anonymkode: 83fea...bd5

Jo. Hvor mange du selger deg til spiller ingen rolle. Og tøm og røm har da ingenting med dette å gjøre. Du bytter kroppen/kyssene dine/ kosinga di mot gaver/ penger og reiser. Kall det hva du vil, men det er faktisk kjøp og salg. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...