Gå til innhold

Er størstedelen av gjestene venner eller familie??

Er størstedelen av gjestene venner eller familie??  

1 stemme

1. 1. Er størstedelen av gjestene venner eller familie??

• Venner
      9
    • Familie
      15

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Gjorde opp status på "mine" gjester, og ser at det blir ca 35 venner og 20 familiemedlemmer. Har over tyve søskenbarn, men inviterer kun de seks jeg har masse kontakt med. Har seks sett tanter og onkler, men inviterer kun to sett. I tillegg inviterer jeg min kusines to store barn som jeg har god kontakt med. Kan vel egentlig si at jeg har invitert alle de menneskene som betyr noe i livet mitt, uavhengig av om de er nær slekt, "fjern"slekt eller "bare" venner. Det føles helt naturlig for meg å gjøre det slik, hadde null problemer med å sette opp gjestelisten. Men nå lurer jeg på om jeg er litt "unormal"...?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi blir også flere venner. Vi har kuttet ut de fleste søskenbarne, for dem ser vi lite til. Og for meg er det tross alt viktigst at vennene våre er der, ikke en eller annen fjern slektning. Men det er selvsagt emange familiemedlemmer man er mer eller mindre forpliktet til å invitere.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Vi inviterer de vi har kontakt med, og derfor blir det mest venner. Kommer ikke til å invitere tanter, onkler og søskenbarn, som vi ikke har kontakt med. Min kjære har kontakt med noen søskenbarn, og de inviterer vi. Ellers er det nærmeste familie + masse venner.

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi hadde en egen fest for venner. Med familie hadde vi kun en middag på restaurant med de aller nærmeste.

Jeg kommer aldri til å skjønne denne ideen om at man BØR invitere søskenbarn, tanter, grantanter osv i bryllupet.

Vi feiret kun med mennesker vi har kontakt med i det daglige.. ikke dem vi ser 2 ganger i året (eller sjeldnere)

Skrevet

Jeg har god kontakt med familien, så alle tanter og onkler blir bedt. Det blir selvsagt og mange gode venner,men pga flytting har jeg ikke mye kontakt med en del barndoms- og ungdomsvenner, så da ser jeg ikke vitsen i å be dem. Liker de aller fleste i familien min,jeg, og vet at de alltid er der,så de er selvsagte som gjester. :hjerte: :klem2:

Skrevet

Vi har begge veldig liten familie så jeg tror vi blir ca 15 fra familien og ca 35 venner. Kusiner og fettere vi aldri har kontakt med og som vi ikke kjenner blir ikke invitert.

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi inviterte alle vi hadde lyst til, og all familie ut til søskenbarn med partner.

Skrevet

Det er så godt som 50-50 fordelt med venner og familie. Liten overvekt på familie.

Skrevet

Vi kommer til å kun be nærmeste familie (foreldre, søsken, besteforeldre (hvis fortsatt i live)) og nærmeste venner. Ser ikke poenget med å be tanter, onkler etc. vi ikke har noe serlig kontakt med uansett, vi skal ha et lite bryllup.

Skrevet

Krysset ikke av noe, da vi var 50/50 familie venner av totalt 69 stk.

Ba hele familien og alle de nærmeste vennene. Ingen kaffegjester.

Gjest Betty Boop
Skrevet

Vi skal ha 50/50 familie/venner og 50/50 fra brudgom/brud. Skal ha ca. 50 gjester, så det blir 12.5 personer som er brudens venner, 12.5 brudens familie, 12.5 brudgommens venner og 12.5 brudgommens familie :ler:

Skrevet

Vi blir flest familie, da vi har stor familie og min kjære ikke ønsker å innvitere noen av sine venner overhode. (Han tror bl.a ikke at noen vil reise til NordNorge i bryllup, også vil han helst bare ha foreldre og søsken uansett)

Gjestelisten vår har overhode ingen sammenheng med "de vi treffer oftest i det daglige", heldigvis, for desverre treffer jeg skjeldent min familie og mine venner etter at jeg flyttet. Men jeg vil selvsagt ha dem der, istedet for perifere kollegaer jeg treffer i det daglige.

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Gjestelista vår teller 25 familiemedlemmer og resten venner. Blir 72 med oss da.

Har valgt å kutte ned på deler av familien vi aldri har kontakt med på begge sider, gjelder også vennesiden da. Trodde ikke gjestelisten skulle by på problemer men det har vært vanskelig, skulle gjerne ha invitert alle.

Skrevet

Ca. halvparten av hver. Et par flere fra familien tror jeg..

Skrevet

Det er omtrent likt, litt flere fra familien.. 73 stk totalt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...