Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker å skille meg, men jeg tror ikke jeg har råd til det?

Jeg er student på et krevende studie og har en stilling som ekstrahjelp ved siden, så totalt med stipend har jeg maks 9000 utbetalt i måneden. 

Vi har huslån og har betalt ned 400 000 på det, men om vi selger boligen nå taper vi nok på det. Mannen ønsker ikke å sitte med huset heller. 

I tillegg har jeg en del smålån og kredittkort jeg må betale ned, på 90 000. 

Dette går vel ikke? Jeg må jo da slutte å studere, eller er det andre løsninger? 

Vi har prøvd terapi i et halvt år og jeg har tenkt på skilsmisse i over ett år.

Anonymkode: d01f8...73e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

maks 9000 utbetalt i måneden

Det holder da fint til mat, hybel og livsopphold, i tillegg til nedbetaling av gjeld?

Anonymkode: 33d21...d12

Skrevet

Hadde du med deg noen verdier inn i ekteskapet?

Anonymkode: 69897...1eb

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det holder da fint til mat, hybel og livsopphold, i tillegg til nedbetaling av gjeld?

Det bør holde i massevis, særlig om man sper på med noen ekstravakter.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er maks altså, og det er helst bare etter eksamen jeg har mulighet til å jobbe så mye, for studiet tar veldig mye av tiden min. Er på leting etter hybel, og de fleste ligger på 5500 og oppover, håper å finne noe greit.

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er maks altså, og det er helst bare etter eksamen jeg har mulighet til å jobbe så mye, for studiet tar veldig mye av tiden min. Er på leting etter hybel, og de fleste ligger på 5500 og oppover, håper å finne noe greit.

Du må studere så mye at du ikke har noe fritid, slik det er nå? Vel, da må du nesten velge da; bli i et kjipt ekteskap og har fritid, eller skille deg og ha mindre fritid.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...