AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #1 Skrevet 22. februar 2017 Jeg blir helt sliten av alt man skal og ikke skal gjøre. Og at mannen er jeger og man skal se på seg selv som en liten rev som mannen skal fange. En så kalt super fox eller dumb fox som det står i amerikanske bøker om dating. Hvem fant på alt dette tøyset? Og hvordan klarte de seg i gamle dager? Folk ble jo gift da og. Anonymkode: 8d1ea...486
Arktis Skrevet 22. februar 2017 #2 Skrevet 22. februar 2017 En hvaforno? Super fox? Dumb fox? Hva betyr det? 4
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #3 Skrevet 22. februar 2017 Man dater ikke i Norge så du slipper å forholde deg til disse reglene. Anonymkode: f34dc...6d3
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #4 Skrevet 22. februar 2017 1 minutt siden, Arktis skrev: En hvaforno? Super fox? Dumb fox? Hva betyr det? http://www.urbandictionary.com/define.php?term=superfox Anonymkode: 8d1ea...486
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #5 Skrevet 22. februar 2017 Haha, "regler" driter jeg i. Han skal bli kjent med MEG ikke en eller annen skuespiller som må passe på hvordan hun går, står og snakker Anonymkode: b4316...3e2 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #6 Skrevet 22. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Man dater ikke i Norge så du slipper å forholde deg til disse reglene. Anonymkode: f34dc...6d3 Jeg er på date stadig vekk her i Norge jeg.. Anonymkode: 8d1ea...486
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #7 Skrevet 22. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=superfox Anonymkode: 8d1ea...486 Og dumb fox: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=dumb+fox Anonymkode: 8d1ea...486
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #8 Skrevet 22. februar 2017 Før i tiden ble en gift med fyren/jenta på nabogarden. Det var ikke så mange å velge i den gang da. Ikke hadde folk så mye valg heller. Du vet, i litt mer bakstreverske kulturer blir jenter (og det prates det ikke så mye om, gutter også!) giftet bort? Slik var det her også før. Det er først ut på 1900-tallet at folk har fått mer selvråderett. Men mange plasser legger foreldrene seg fortsatt i hvem barna deres (både døtrene og sønnene) gifter seg med. Likevel, før ble folk bare kjent med hverandre, gikk turer sammen, opplevde ting sammen, "smeltet sammen" over tid og ble bare naturlig et par. I dag kan folk sveipe seg en ny partner på 1-2-3. Det gjør at det blir veldig vanskelig å bli kjent med folk, ta tid, ta roen til hjelp og faktisk bli kjent og "smelte sammen". I dag går folk fra hverandre bare fordi en ikke liker musikksmaken til den andre. Så da blir det også komplisert og vanskelig å bli kjent. Folk har for store valgmuligheter, for mye stress, for lite ro. Så da må en gjøre mest mulig ut av seg på kortest mulig tid. Finner den andre en eller annen detalj å henge seg opp i, vel, da er det over og på'n på ny. Det var bedre før. Anonymkode: ad93e...86e 7
Dolly-Duck Skrevet 22. februar 2017 #9 Skrevet 22. februar 2017 Det er ikke noen regler i dating. Legg fra deg dating bøker og slutt å overanalysere. 3
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #10 Skrevet 22. februar 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir helt sliten av alt man skal og ikke skal gjøre. Og at mannen er jeger og man skal se på seg selv som en liten rev som mannen skal fange. En så kalt super fox eller dumb fox som det står i amerikanske bøker om dating. Hvem fant på alt dette tøyset? Og hvordan klarte de seg i gamle dager? Folk ble jo gift da og. Anonymkode: 8d1ea...486 Hvor står alle disse reglene skrevet? I sand, på en strand, kanskje? Anonymkode: 2cc33...ddc
Gjest Overrasket Skrevet 22. februar 2017 #11 Skrevet 22. februar 2017 (endret) Når man kjenner til reglene kan man bryte de. Endret 22. februar 2017 av Overrasket
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #12 Skrevet 22. februar 2017 2 minutter siden, Dolly-Duck skrev: Det er ikke noen regler i dating. Legg fra deg dating bøker og slutt å overanalysere. Patti Stanger og Matthew Hussey er visstnok de beste singel-guruene som finnes.. Men jeg vet ikke om alle disse reglene passer her i Norge. Anonymkode: 8d1ea...486
Dolly-Duck Skrevet 22. februar 2017 #13 Skrevet 22. februar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Patti Stanger og Matthew Hussey er visstnok de beste singel-guruene som finnes.. Men jeg vet ikke om alle disse reglene passer her i Norge. Anonymkode: 8d1ea...486 Jeg menger bestemt at det er idiotisk å henge seg opp i disse guruenes "regler". Dersom du ønsker deg en partner og kjærlighet så må det klaffe på det personlige og emosjonelle plan. To mennesker på passe sammen. Dette får du ikke om du faker personligheten din og spiller et spill. Ang dette jeger greiene, sunn fornuft er greit. Dersom en date f. eks ikke svarer eller tar kontakt på en liten stund, så holder du deg litt i maska og venter på at han skal svare/ta kontakt. Men det er ikke en regel, man kan gjøre hva man vil, og det vil fremdeles kunne gå bra, eller dårlig. De kjekkeste personene å date, er de som er avslappet og ærlige. 2
Flaskehalsen Skrevet 22. februar 2017 #14 Skrevet 22. februar 2017 Mennesker har en tendens til å finne på mye rare ritualer og regler og sånt. Er ikke så stor forskjell fra barndommen egentlig, bare at ting blir mer organisert og mer komplisert. 1
sssssae Skrevet 22. februar 2017 #15 Skrevet 22. februar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir helt sliten av alt man skal og ikke skal gjøre. Og at mannen er jeger og man skal se på seg selv som en liten rev som mannen skal fange. En så kalt super fox eller dumb fox som det står i amerikanske bøker om dating. Hvem fant på alt dette tøyset? Og hvordan klarte de seg i gamle dager? Folk ble jo gift da og. Anonymkode: 8d1ea...486 Tida har endret seg kjære deg, kvinner er "billigere" enn før.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #16 Skrevet 22. februar 2017 Hvor gamel sa du at du var? Gjør som du vil bare ikke bli innpåsliten ingen liker mas.. Anonymkode: b1e36...b38 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #17 Skrevet 22. februar 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Patti Stanger og Matthew Hussey er visstnok de beste singel-guruene som finnes.. Men jeg vet ikke om alle disse reglene passer her i Norge. Anonymkode: 8d1ea...486 Patti Stanger har ingen troverdighet når hun ikke engang klarer å holde på en mann. Ts, jeg lagde mine egne regler og holdt meg til den. Da ble mennene ivrige og jeg fikk mer oppmerksomhet. Men de som kun var ute etter sex gikk fort lei, og det var også meningen. Ikke vær lett på tråden, og tabber de seg ut tidlig i datingfasen er det rett over til neste mann. Gir ingen noen ny sjanse. Ny sjanse er bortkastet energi. Som regel er det de samme type mennene som tabber seg ut tidlig som ender opp som evig single. Mulig dette er drøyt for enkelte, men jeg ber alltid mannen om å teste seg for kjønnssykdommer før vi jeg hopper til køys med han. De som ikke gjør det blir dumpet. Men de som tester seg skjønner også at jeg mener alvor og at jeg ikke er en type som ligger med hvem som helst. Anonymkode: 12ab5...b2a
Inwe Skrevet 23. februar 2017 #18 Skrevet 23. februar 2017 Har prøvd å følge "reglene" uten hell hver eneste gang. Da jeg møtte samboer brøt vi alle regler. Vi snakket om ekser, sexpartnere, ubehagelige ting fra fortiden og hadde sex første date. Jeg jakta han hele veien. Vi brøyt vel egentlig alle regler jeg hadde hørt om, men det funket da.
fullførsetningen Skrevet 24. februar 2017 #19 Skrevet 24. februar 2017 Kardemommeloven er den eneste regel man bør følge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå