Gjest Gjesten Skrevet 10. desember 2004 #1 Skrevet 10. desember 2004 Jeg har store problemer med å ta den i munnen. Jeg blir kvalm bare av tanken og ihvertfall når jeg prøver. Jeg vet ikke hvorfor og det har ikke noe med urenslighet å gjøre. Jeg vil så gjerne gjøre dette for mannen min, men klarer det rett og slett ikke. Kan noen hjelpe? Dette er trist både for meg og mannen min. Vi har vært sammen i mange år og han sier det ikke betyr all verden, men jeg vet det er noe han savner. Er det noe jeg kan gjøre? HJELP!! :-(
Gjest Ingen Skrevet 10. desember 2004 #2 Skrevet 10. desember 2004 Som gutt må jeg si at det hadde vært en skikkelig nedtur om du ikke tok meg i munnen fordi du ikke ville/klarte. Uansett hva mannen din sier så er det faktisk viktig og jeg tror alle menn som har en kjæreste som ikke vil ta den i munn føler at mangler noe. Det er min mening da og jeg kan ikke skjønne hva som er så farlig så lenge man er rene og pene :-)
Gjest Anonymous Skrevet 11. desember 2004 #3 Skrevet 11. desember 2004 Som gutt må jeg si at det hadde vært en skikkelig nedtur om du ikke tok meg i munnen fordi du ikke ville/klarte. Uansett hva mannen din sier så er det faktisk viktig og jeg tror alle menn som har en kjæreste som ikke vil ta den i munn føler at mangler noe. Det er min mening da og jeg kan ikke skjønne hva som er så farlig så lenge man er rene og pene :-) Vil bare kommentere att dette overhodet ikke var svar på det hun spurte om. Du legger vel egentlig bare sten til byrden med innlegget ditt. Til Gjesten. Kan du prøve aldeles sakte? Mer og mer for hver gang? Kan du tenke deg å gjøre det selv om du blir kvalm? Ikke bry deg om det du føler men bestem deg for at du skal gjennomføre? Kanskje dumme forslag, men det var nå det jeg kom på...
Gjest Toantine Skrevet 11. desember 2004 #4 Skrevet 11. desember 2004 Kan du tenke deg å gjøre det selv om du blir kvalm? Ikke bry deg om det du føler men bestem deg for at du skal gjennomføre? Mener du alvorlig at hun skal tvinge seg selv til sexuelle handlinger som gjør henne kvalm??? Til Gjest: Jeg skjønner deg godt, jeg blir også kvalm og utfører aldri oralsex på kjæresten min. Bare tanken gir meg brekninger. Vil du ikke så la vær !
Gjest Anonymous Skrevet 11. desember 2004 #5 Skrevet 11. desember 2004 Mener du alvorlig at hun skal tvinge seg selv til sexuelle handlinger som gjør henne kvalm??? Til Gjest: Jeg skjønner deg godt, jeg blir også kvalm og utfører aldri oralsex på kjæresten min. Bare tanken gir meg brekninger. Vil du ikke så la vær ! Ja dersom hun så fryktelig gjerne ønsker å gjøre det for kjæresten så synes jeg hun skal "tvinge seg selv". Om dette er "tvang" kan nå virkelig diskuteres.
Gjest gjest1 Skrevet 11. desember 2004 #6 Skrevet 11. desember 2004 Det første du må finne ut av er hvorfor du blir kvalm av det. Lukten, smaken, følelsen? Prøv det engang du er veldig kåt, så går det sikkert bra
Gjest Anonymous Skrevet 11. desember 2004 #7 Skrevet 11. desember 2004 Jeg blir kvalm bare jeg pusser tennene, og for øvrig uansett hva som kommer inn i munnen min som ikke er mat, så for meg er det absolutt helt utelukket.
Hu i Svingen Skrevet 11. desember 2004 #8 Skrevet 11. desember 2004 Hva med å slikke den og bruke tungen langs strengen og på hodet mens du gir en håndjobb? Det er jo en slags mellomting hvis det er følelsen av å ha den inne i munnen som plager deg? Legg til litt glid med god smak på, så nærmer det seg noe.
Venus_venus Skrevet 11. desember 2004 #9 Skrevet 11. desember 2004 Jeg blir kvalm bare jeg pusser tennene' date=' og for øvrig uansett hva som kommer inn i munnen min som ikke er mat, så for meg er det absolutt helt utelukket.[/quote'] Da bør du kanskje oppsøke fagfolk som kan hjelpe deg med å finne ut hva dette handler om.. (hvis du ikke vet det selv, og det tror jeg nok du gjør...) Ikke forsøk å tvinge deg, men skaff deg hjelp slik at du får løsnet i det egentlige problemet. Da vil det andre komme av seg selv.
Gjest Anonymous Skrevet 11. desember 2004 #10 Skrevet 11. desember 2004 Nei hvorfor skulle jeg det? Jeg har hatt det slik siden jeg var liten, det "handler" ikke om noe som helst. Vi er alle forskjellige, vettu
Gjest Anonymous Skrevet 11. desember 2004 #11 Skrevet 11. desember 2004 Selvfølgeløig er vi forskjellige, men det å oppleve munnen slik du gjør er vistnok ett av symtomene på ett eller annet traumatisk man skal ha opplevd. MEN, det trenger jo overhodet ikke være det i ditt tilfelle.
Gjest Anonymous Skrevet 13. desember 2004 #12 Skrevet 13. desember 2004 Blir du kvalm av å sutte på en kjærlighet? Prøv å gå sakte frem, bare berør den litt med tungen først, så ta tuppen litt i munnen, bli kjent med den!! Når du blir vant med å ha den i nærheten av munnen og berøre den med tunga blir det nok lettere.
Lady_Z Skrevet 13. desember 2004 #13 Skrevet 13. desember 2004 Som gutt må jeg si at det hadde vært en skikkelig nedtur om du ikke tok meg i munnen fordi du ikke ville/klarte. Uansett hva mannen din sier så er det faktisk viktig og jeg tror alle menn som har en kjæreste som ikke vil ta den i munn føler at mangler noe. Det er min mening da og jeg kan ikke skjønne hva som er så farlig så lenge man er rene og pene :-) Hva skal vi si da? At når gutter ikke vil bruke tungen på oss, så mangler det noe???
Harald Skrevet 13. desember 2004 #14 Skrevet 13. desember 2004 Hva skal vi si da? At når gutter ikke vil bruke tungen på oss, så mangler det noe??? Hvis du går og bærer et sterkt ønske om det, og prøver å få han til det, men han vil ikke, så JA, da mangler det noe. Hvis du ikke har noe ønske om det, så er jo heller ikke noe som mangler?
Venus_venus Skrevet 13. desember 2004 #15 Skrevet 13. desember 2004 Den måten du opplever munnen din på er det svært få mennesker som gjør. Om du blir kvalm å få fremmedlegmer som tannbørste inn i munnen er det et ganske strekt signal. Når kroppen reagerer slik er det ofte fordi den husker noe sinnet har fortrengt. Dette er symptomer på andre ting. Eks at noe er forsøkt tvunget i munnen som barn eks seksuelle overgrep (det trenger man ikke å huske, bare erindre), spisesykdommer eller tvangslidelser. DET trenger selvfølgelig ikke å være slik for deg...
Gjest gjest1 Skrevet 13. desember 2004 #16 Skrevet 13. desember 2004 Freud ville blitt stolt om han hadde leste disse innleggene... Fortrenging av traumatiske minner skjer så godt som aldri!!! Det motsatte skjer i 99.9% av gangene, dvs at personer som blir utsatt for traumatiske hendelser sliter med å glemme det.
Gjest Anonymous Skrevet 13. desember 2004 #17 Skrevet 13. desember 2004 I Woody Allen sin film Celebrity (ikke en svært god film) øver man seg med banan. Dette er jo mat og kan kanskje være broen over traumet.
Gjest Seleena Skrevet 13. desember 2004 #18 Skrevet 13. desember 2004 Vil berre komentere det gutten skreiv på side 1: Eg trur neppe det er noko særleg pirrande å bli sugd av ei jente som ein VEIT ikkje egentleg vil suge. Sex betyr lyst og har man ikkje lyst, er det ikkje sex seier berre eg.
Gjest Ninakanin Skrevet 13. desember 2004 #19 Skrevet 13. desember 2004 Kan det ha noe med forholdet å gjøre? Jeg ble kvalm av å suge gamle-kjæresten, mens nå er det gøy.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå