Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har en liten jobb i tillegg til min 100% faste jobb. Får jeg "lønn" for den 2.jobben også når jeg går ut i permisjon. Det er snakk om to forskjellige arbeidsgivere her. huff...dette er sikkert et dumt spørsmål...

Videoannonse
Annonse
Gjest sexysadie
Skrevet

Jeg fatter intet av det her innlegget:Oversettelse takk!

Skrevet

Du må søke permisjon fra begge jobbene. Da får du lønn fra begge to. 12

Skrevet

Sexysadie her kommer oversettelse icon_smile.gif

Jeg har en liten jobb i tillegg til min 100% faste jobb. Får jeg lønn for den 2 jobben også når jeg går ut i permisjon. Det er snakk om to forskjellige arbeidsgivere her. huff...dette er sikkert et dumt spørsmål. 12

Skrevet

Jeg tror Marianne har rett, men husk at den øvre grensen er 6G (=ca. 308 000 tror jeg).12

Skrevet

Jeg fikk bare svangerskapspenger for den ene jobben min den gang jeg hadde to jobber. Det er 13 år siden, og vet ikke om det er forandret på det nå?

Skrevet

Hei, jeg fikk penger for begge jobbene mine (hadde full jobb i skolen pluss en ekstrajobb på universitetet). Lønna ble da betalt via trygdekontoret, fordi skolejobben var et årsvikariat som slutta rett før fødselen. Jeg var påpasselig med å skaffe til veie all dokumentasjon på dette selv som vedlegg til søknad om fødselspenger. Alt du tjener skal være med i beregningsgrunnlaget (inntil øvre grense på 6g, som nevnt ovenfor). Om det blir arb. giver(e) eller trygdekontoret som betaler ut, må du finne ut av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...