SVK Skrevet 16. juli #4281 Skrevet 16. juli (endret) AnonymBruker skrev (På 14.7.2025 den 19.53): Høres sikkert rart ut, men jeg tenker en del på Viggo Kristiansen. Vi er omtrent på samme alder. Han mistet enormt mye av livet fordi han var feilaktig dømt. Selv om jeg ikke er i samme situasjon så kjenner jeg meg igjen i det å miste store deler av livet. For meg er det selvsagt helt andre årsaker. Selv om jeg både har følt og føler at jeg sitter inne i et fengsel så er det et mental i min egen kropp. Jeg har selvsagt heller ikke møtt det samme hatet eller uretten han har opplevd. Det er ikke det jeg kjenner meg igjen i og jeg prøver ikke fremstille det som jeg har opplevd noe i nærheten av like ille som han har opplevd. Men når man leser om hvor mye av voksenlivet han har mistet så kjenner jeg meg veldig igjen. Jeg slet også som barn og ungdom og det gjorde Viggo Kristiansen også. Anonymkode: 8927c...90a Jeg håper du snart får livet du ønsker. Nowayback skrev (31 minutter siden): På 3 år har jeg fått fast jobb og kjøpt leilighet. Likevel føler jeg meg ikke mer lykkelig og tilfreds med livet. Føler uansett at jeg er langt bak alle andre. Jeg er kommet dit som de fleste 25-åringer er. Det er noen bekymringer som forsvinner, men fast jobb gir nye bekymringer i form av mer ansvar og det å eie bolig gir bekymringer knyttet til økonomi og mange ting man må tenke på. Men uansett forandringer, så forblir jeg alene om alt. Ingen å dele noe med. Da forsvinner også vitsen. Mine nevrotiske trekk forsvinner heller aldri. Nei, alderen gjør ikke man gir mer blanke. Et lykkelig liv kan nok aldri skje meg. Gratulerer med leilighet og fast jobb! Jeg tror du undervurderer deg selv når det kommer til å håndtere ansvar. Jeg tror du er langt flinkere enn du selv tror. Jeg tenker også at selv om du føler du ligger bak andre så går du i riktig retning. Nå har du fast jobb og leilighet. Slik jeg forstod det så ønsket du deg partner og barn og det er jo lettere å få når du har fast jobb og eier bolig. Håper også at det at du har fast jobb og eier leilighet snart vil føre til at du får økt selvfølelse og at du ser du kan få livet du ønsker. Endret 16. juli av SVK
Nowayback Skrevet 16. juli #4282 Skrevet 16. juli SVK skrev (38 minutter siden): Jeg håper du snart får livet du ønsker. Gratulerer med leilighet og fast jobb! Jeg tror du undervurderer deg selv når det kommer til å håndtere ansvar. Jeg tror du er langt flinkere enn du selv tror. Jeg tenker også at selv om du føler du ligger bak andre så går du i riktig retning. Nå har du fast jobb og leilighet. Slik jeg forstod det så ønsket du deg partner og barn og det er jo lettere å få når du har fast jobb og eier bolig. Håper også at det at du har fast jobb og eier leilighet snart vil føre til at du får økt selvfølelse og at du ser du kan få livet du ønsker. Takk for støttende ord og at du har troa!😊 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå