SVK Skrevet 10. desember 2024 #4081 Skrevet 10. desember 2024 Purple_Pixiedust skrev (På 30.11.2024 den 17.44): Ja det gjør det. Hvordan går det med deg og når får du juleferie? 1
Purple_Pixiedust Skrevet 10. desember 2024 #4082 Skrevet 10. desember 2024 SVK skrev (1 time siden): Hvordan går det med deg og når får du juleferie? Det går greit. Sett bort fra at jeg sliter en del med angst om dagen. Er redd for at det er noe fysisk galt, men de mener jeg kun har angst. Jeg har tre runder igjen med ect. I dag, fredag og neste tirsdag. Jeg reiser på juleferie 23 desember til 1 juledag. Får ikke lov til mer enn det. Men det er uansett nok tid hjemme hos mamma. Hva med deg? 1
SVK Skrevet 10. desember 2024 #4083 Skrevet 10. desember 2024 Purple_Pixiedust skrev (44 minutter siden): Det går greit. Sett bort fra at jeg sliter en del med angst om dagen. Er redd for at det er noe fysisk galt, men de mener jeg kun har angst. Jeg har tre runder igjen med ect. I dag, fredag og neste tirsdag. Jeg reiser på juleferie 23 desember til 1 juledag. Får ikke lov til mer enn det. Men det er uansett nok tid hjemme hos mamma. Hva med deg? Trist du sliter med angst. Bra du i det minste får være hos moren din de viktigste dagene i jula. Det går bra med meg. 1
Purple_Pixiedust Skrevet 10. desember 2024 #4084 Skrevet 10. desember 2024 SVK skrev (5 timer siden): Trist du sliter med angst. Bra du i det minste får være hos moren din de viktigste dagene i jula. Det går bra med meg. Ja det er bra. 1
SVK Skrevet 22. desember 2024 #4085 Skrevet 22. desember 2024 Purple_Pixiedust skrev (På 10.12.2024 den 13.34): Ja det er bra. I dag får du julepermisjon. God jul! 1
Purple_Pixiedust Skrevet 23. desember 2024 #4087 Skrevet 23. desember 2024 SVK skrev (8 timer siden): I dag får du julepermisjon. God jul! Takk 😊
Hollyann Skrevet 23. desember 2024 #4088 Skrevet 23. desember 2024 SVK skrev (9 timer siden): God jul til alle i tråden. ♥️ Jeg husker ikke om jeg har deltatt i tråden, men jeg ønsker god jul til deg også! 🌞
SVK Skrevet 23. desember 2024 #4089 Skrevet 23. desember 2024 Hollyann skrev (12 timer siden): Jeg husker ikke om jeg har deltatt i tråden, men jeg ønsker god jul til deg også! 🌞 Tusen takk!
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #4090 Skrevet 23. desember 2024 SVK skrev (21 timer siden): God jul til alle i tråden. ♥️ Hundre juleklemmer til deg Alltid en trygg og god bauta på KG. Anonymkode: f51d7...bf2 1
SVK Skrevet 23. desember 2024 #4091 Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hundre juleklemmer til deg Alltid en trygg og god bauta på KG. Anonymkode: f51d7...bf2 Tusen takk. Det var ekstremt snilt sagt! Hundre juleklemmer til deg også.
AnonymBruker Skrevet 6. januar #4092 Skrevet 6. januar Det er lenge siden jeg har følt meg så deprimert (man skal jo ikke selvdiagnostisere, men nå er jo dette depresjonstråden og jeg er jo tross alt diagnostisert med depresjon, og føler at jeg har relativt god kontroll på hvordan depresjon (for meg) føles som). Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, hadde ikke trodd jeg skulle føle det sånn her på nytt. Anonymkode: 1e9a4...1e4
SVK Skrevet 6. januar #4093 Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er lenge siden jeg har følt meg så deprimert (man skal jo ikke selvdiagnostisere, men nå er jo dette depresjonstråden og jeg er jo tross alt diagnostisert med depresjon, og føler at jeg har relativt god kontroll på hvordan depresjon (for meg) føles som). Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, hadde ikke trodd jeg skulle føle det sånn her på nytt. Anonymkode: 1e9a4...1e4 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar #4094 Skrevet 13. januar Nå føler jeg nesten at jeg spammer ned tråden her litt, men jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skal gjøre. Blir gal av dette. Jeg "kjeder meg", men ikke på en sånn vanlig måte, jeg føler meg apatisk og helt sinnssykt rastløs på samme tid. Alt er bare masse rot inni hodet mitt og jeg klarer ikke å konsentere meg om noe som helst nesten. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, har bare lyst til å sove hele døgnet, men jeg sliter selvsagt med å bare få sove om natta, så å sove om dagen også kan jeg bare drømme om. Anonymkode: 1e9a4...1e4
AnonymBruker Skrevet 13. januar #4095 Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nå føler jeg nesten at jeg spammer ned tråden her litt, men jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skal gjøre. Blir gal av dette. Jeg "kjeder meg", men ikke på en sånn vanlig måte, jeg føler meg apatisk og helt sinnssykt rastløs på samme tid. Alt er bare masse rot inni hodet mitt og jeg klarer ikke å konsentere meg om noe som helst nesten. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, har bare lyst til å sove hele døgnet, men jeg sliter selvsagt med å bare få sove om natta, så å sove om dagen også kan jeg bare drømme om. Anonymkode: 1e9a4...1e4 Spam i vei! Velkjent følelse, og et enormt dilemma den kombinasjonen av "jeg vil ikke gjøre noe som helst" og "jeg MÅ gjøre hva som helst!". Er det noe som pleier å hjelpe deg i denne eller lignende situasjoner? Skrive, slå i puter, noen enkle knebøy? Jeg har hatt god effekt av å slå i sofa-putene, men det er for å frigjøre raseri, men det kommer av og til frem om en ekkel rastløs energi hos meg. Bare skriv her hvis det hjelper. ❤️ Anonymkode: 235ff...713 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar #4096 Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Spam i vei! Velkjent følelse, og et enormt dilemma den kombinasjonen av "jeg vil ikke gjøre noe som helst" og "jeg MÅ gjøre hva som helst!". Er det noe som pleier å hjelpe deg i denne eller lignende situasjoner? Skrive, slå i puter, noen enkle knebøy? Jeg har hatt god effekt av å slå i sofa-putene, men det er for å frigjøre raseri, men det kommer av og til frem om en ekkel rastløs energi hos meg. Bare skriv her hvis det hjelper. ❤️ Anonymkode: 235ff...713 Takk ❤️ Hvis jeg klarer så er det å bare forsvinne inn i en bok eller film/serie det aller beste, men jeg sliter skikkelig med konsentrasjonen og får ikke med meg noe og blir bare mer rastløs. Jeg har prøvd å gå tur, men "gir opp" etter under fem minutter da jeg føler meg helt tappet for energi og lyst. Men fem minutter er vel bedre enn ingenting. Egentlig burde jeg dra å handle matvarer, da må jeg ta buss, så får kommet meg ut og sett andre omgivelser. Jeg kan til og med ta bussen til en butikk som er enda lenger bort enn der jeg vanligvis handler så jeg får vært ute litt lenger. Jeg må bare klare å få gjort det da, og det er ikke bare bare. Særlig når jeg føler at jeg ikke orker tanken på andre mennesker rundt meg, men det er jo heller ikke bra. Jeg tok dobbel dose medisin i gårkveld (det er ingen fare, legen har sagt jeg kan gjøre det og det er innenfor normaldosering) og den blir da veldig sederende, så jeg gikk og la meg rundt kl 20, men våknet da selvsagt kl 05. Brukte evigheter på å klare å komme meg ut av sengen, men tror jeg må prøve å komme meg på butikken og kanskje prøve å skrive litt og lese litt i dag. Beklager for den "romanen", men tror nesten det blir enklere å gjøre hvis jeg deler det med noen. Også er det fint å dele litt med andre, for selv om jeg ikke orker å være sammen med andre så føler jeg meg jo nesten litt ensom av det. Har tatt på meg parfyme (jeg beklager, jeg vet det ikke er bra for allergikere) fordi lukt er en av de sansene jeg prøver å koble på og kjenner så ikke alt bare er grått, fargeløst og likegyldig. Anonymkode: 1e9a4...1e4 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar #4097 Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Takk ❤️ Hvis jeg klarer så er det å bare forsvinne inn i en bok eller film/serie det aller beste, men jeg sliter skikkelig med konsentrasjonen og får ikke med meg noe og blir bare mer rastløs. Jeg har prøvd å gå tur, men "gir opp" etter under fem minutter da jeg føler meg helt tappet for energi og lyst. Men fem minutter er vel bedre enn ingenting. Egentlig burde jeg dra å handle matvarer, da må jeg ta buss, så får kommet meg ut og sett andre omgivelser. Jeg kan til og med ta bussen til en butikk som er enda lenger bort enn der jeg vanligvis handler så jeg får vært ute litt lenger. Jeg må bare klare å få gjort det da, og det er ikke bare bare. Særlig når jeg føler at jeg ikke orker tanken på andre mennesker rundt meg, men det er jo heller ikke bra. Jeg tok dobbel dose medisin i gårkveld (det er ingen fare, legen har sagt jeg kan gjøre det og det er innenfor normaldosering) og den blir da veldig sederende, så jeg gikk og la meg rundt kl 20, men våknet da selvsagt kl 05. Brukte evigheter på å klare å komme meg ut av sengen, men tror jeg må prøve å komme meg på butikken og kanskje prøve å skrive litt og lese litt i dag. Beklager for den "romanen", men tror nesten det blir enklere å gjøre hvis jeg deler det med noen. Også er det fint å dele litt med andre, for selv om jeg ikke orker å være sammen med andre så føler jeg meg jo nesten litt ensom av det. Har tatt på meg parfyme (jeg beklager, jeg vet det ikke er bra for allergikere) fordi lukt er en av de sansene jeg prøver å koble på og kjenner så ikke alt bare er grått, fargeløst og likegyldig. Anonymkode: 1e9a4...1e4 Bare å dele! Jeg heier på deg. 💪🏻 Fikk du kommet deg på butikken? Det er absolutt ikke bare bare, og er helt enig med deg 5 minutt tur er MYE mer enn ingenting. 5 minutt tur er faktisk eksakt mitt mål i dag. 💪🏻 Planen er å gjøre det 17.30, jeg hater å ha sånne tidspunkt hengende over meg, men hvis jeg ikke har det så tenker jeg bare "skal jeg gjøre det nå, skal jeg gjøre det nå" og sliter meg ut før det er gjort. Og så har jeg et problem med å bare gjøre ting på formiddagen, så 5 minutt på kveldstid er en start. Vi må ta de små seirene! Anonymkode: 235ff...713
AnonymBruker Skrevet 14. januar #4098 Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Bare å dele! Jeg heier på deg. 💪🏻 Fikk du kommet deg på butikken? Det er absolutt ikke bare bare, og er helt enig med deg 5 minutt tur er MYE mer enn ingenting. 5 minutt tur er faktisk eksakt mitt mål i dag. 💪🏻 Planen er å gjøre det 17.30, jeg hater å ha sånne tidspunkt hengende over meg, men hvis jeg ikke har det så tenker jeg bare "skal jeg gjøre det nå, skal jeg gjøre det nå" og sliter meg ut før det er gjort. Og så har jeg et problem med å bare gjøre ting på formiddagen, så 5 minutt på kveldstid er en start. Vi må ta de små seirene! Anonymkode: 235ff...713 Ja, kom meg faktisk på butikken! Var utrolig slitsomt, føler alle rundt merker at det er noe rart med meg. Jeg har litt lyst til å be om en innleggelse på neste time, og siden legen har spurt de siste tre timene om jeg ikke vil ha en henvisning kan det være at jeg bare trenger å takke ja også. Det er jo enklere enn å be om det. Samtidig vet jeg ikke om jeg klarer det helt, men jeg føler at jeg ikke klarer noe som helst for tiden. Jeg er så sliten og lei. Anonymkode: 1e9a4...1e4
AnonymBruker Skrevet 15. januar #4099 Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (19 timer siden): Ja, kom meg faktisk på butikken! Var utrolig slitsomt, føler alle rundt merker at det er noe rart med meg. Jeg har litt lyst til å be om en innleggelse på neste time, og siden legen har spurt de siste tre timene om jeg ikke vil ha en henvisning kan det være at jeg bare trenger å takke ja også. Det er jo enklere enn å be om det. Samtidig vet jeg ikke om jeg klarer det helt, men jeg føler at jeg ikke klarer noe som helst for tiden. Jeg er så sliten og lei. Anonymkode: 1e9a4...1e4 Godt jobba! Jeg endte med 20 minutt tur, selv om målet bare var 5 min. Er så godt å greie mer enn en planlegger, fordi en tillater å legge lista lavt. Du klarte å gå på butikken, du klarer å skrive her, du klarer mer enn du selv tillater deg å tro. Ta godt vare på deg selv! Anonymkode: 235ff...713
Nowayback Skrevet 15. januar #4100 Skrevet 15. januar Jeg kikker mye på dødsannonser for tiden. Ser på minnesider og leter aktivt for å se hvor mange unge mennesker som har dødd. Ofte er det selvmord. Mange er single menn som meg, men også folk med barn. Nesten alltid menn, en sjelden gang kvinne. Merker at jeg leter etter triggere, på en måte. Livet er så uendelig meningsløst for en singel og barnløs mann som pusher 40. Som er nevrotisk og innadvendt. Det er ikke noe fremtidshåp, ikke noe å se frem til. Alkohol og usunn mat er det eneste som man kan trøste seg med. Ser på en tidlig død som en velsignelse. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå