Gå til innhold

Den store depresjonstråden

dillyduzit

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg sliter på jobb fordi tankene går til depresjonen i stedet for arbeidsoppgavene. Men jeg sliter enda mer om jeg ikke jobber for da har jeg ingenting å ta tankene vekk fra depresjonen. Så jeg jobber for å ikke bare ligge i senga og tenke negative tanker. Men jeg jobber ikke effektivt. 

Jeg har en jobb som går an å kombinere med depresjon. 

Anonymkode: 8927c...90a

Vanskelig det der. Og komme seg ut av eget hode. Jeg merker jeg blir opphengt hvertfall. Og da føler man seg nesten splitta eller utafor seg selv. Som om hjernen og deb depressive tilstanden har tatt over 😰

Anonymkode: fa374...fbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg sliter på jobb fordi tankene går til depresjonen i stedet for arbeidsoppgavene. Men jeg sliter enda mer om jeg ikke jobber for da har jeg ingenting å ta tankene vekk fra depresjonen. Så jeg jobber for å ikke bare ligge i senga og tenke negative tanker. Men jeg jobber ikke effektivt. 

Jeg har en jobb som går an å kombinere med depresjon. 

Jeg har en jobb som krever ekstremt mye menneskelig kontakt. Bruker opp all energi jeg har. Burde jeg skifte til noe som innebærer mer selvstendig arbeid?

Anonymkode: f5b44...b32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har en jobb som krever ekstremt mye menneskelig kontakt. Bruker opp all energi jeg har. Burde jeg skifte til noe som innebærer mer selvstendig arbeid?

Anonymkode: f5b44...b32

Jeg tror du bør snakke med lege om dette med jobbskifte. Dumt å bytte jobb også viser det seg at ting går enda dårligere i den nye jobben.  Det er også dårligere stillingsvern i prøveperioden. 

Så jeg synes du bør snakke med fastlegen før du tar noe valg om å bytte jobb.  Det beste er vel å sjekke om det er mulig med tilpasning hos din nåværende arbeidsgiver hvor du kanskje kan få noen litt andre arbeidsoppgaver mens du er syk. 

Jeg er ikke  jurist eller lege så jeg skal ikke si noe for sikkert, men jeg ville som sagt snakket med legen før du tar noen beslutninger om å bytte jobb. 

God bedring! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (6 timer siden):

Jeg håper det går bra med ect-en i dag. :hjerte:

Takk. Det gikk bra. 😊 Neste runde er på fredag. Ser fram til det for narkose er godt. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple_Pixiedust skrev (1 minutt siden):

Takk. Det gikk bra. 😊 Neste runde er på fredag. Ser fram til det for narkose er godt. 😊

Så bra! :hjerte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Purple_Pixiedust skrev (På 30.10.2024 den 12.33):

Håper det gikk bra i dag også . :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (4 timer siden):

Håper det gikk bra i dag også . :hjerte:

Det gikk bra. Det virker som at dette blir å fungere. :) Føler meg litt bedre. ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple_Pixiedust skrev (1 time siden):

Det gikk bra. Det virker som at dette blir å fungere. :) Føler meg litt bedre. ❤️

Så bra! Synes det er flott at det allerede nå begynner å virke med tanke på hvor lenge du har måttet vente på å starte og at du er tvangsinnlagt. :hjerte:

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 time siden):

Så bra! Synes det er flott at det allerede nå begynner å virke med tanke på hvor lenge du har måttet vente på å starte og at du er tvangsinnlagt. :hjerte:

Ja. Litt lys i tunnelen er det i alle fall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...