Gå til innhold

Når folk er treige til å bestemme seg for kjøp på finn ol.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dere selger ting på finn.no eller liknende sider.. Selger dere til den første som faktisk gir dere penger, eller venter dere? Jeg har opplevd folk som har blitt sure på meg når de skulle "tenke på det" og jeg solgte til noen andre i mellomtiden. Jeg selger alltid til den som bestemmer seg først. Selv om andre har gitt utrykk for at de "ganske sikkert" kommer til å kjøpe den, så venter jeg ikke på at de bestemmer seg og risikerer å miste en annen kjøper i mellomtiden. 

Når du vil kjøpe ting på finn.no.. Blir du sur hvis ting du har uttrykt interesse for, men som har blitt solgt før du har sagt "ja, jeg vil kjøpe"?

Anonymkode: 85b83...7b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg selger til den som kommer først, noe jeg alltid spesifiserer i annonsene mine. Er så lei folk som sier at de skal kjøpe det jeg selger, men som aldri dukker opp. Disse folk er det dessverre flest av. Virker som om folk har null respekt for andres tid :scorpis:

De gangene jeg har kjøpt noe så sier jeg til jeg vil kjøpe noe, og avtaler som sted og tid med selger. Og så klart møter jeg selger der vi avtalte til riktig tid, så jeg har aldri opplevd at selger har solgt noe til noen andre etter et jeg har meldt interesse.

Skrevet

Dersom jeg får flere henvendelser, purrer jeg på den som var først til å vise interesse. De pleier da å svare rimelig fort og jeg får ordnet salget.

Selger vanligvis pensumbøker og tror det er noe av det mindre problematiske å få solgt.

Anonymkode: 916da...919

• Liker 1
Skrevet

Første mann til mølla, altså den som betaler først.

Anonymkode: f8cd4...6a7

Skrevet

Førstemann til mølla gjelder for meg. Jeg har solgt varer som en annen ville tenke på i flere mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...