AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #41 Skrevet 22. oktober 2019 På 5.10.2019 den 22.03, Satansjøl skrev: Men kjære, dette fikser du ved å si: "Neimen så koselig at dere stakk innom. Så dere ha meg tilbake etter at dere utstøtte meg? Ja, jeg regnet med at dere kom til å angre dere! Så når er neste møte?" Tro meg - det funker som bare det. Stol på meg, jeg er jo Satan sjøl Tro MEG de har full kontroll på hvem som er utstøtt. Er det noe de virkelig har kontroll på så er det hvem som er utstøtt. Så den kommer du ikke langt med. Anonymkode: 09a51...841 3
Gjest Sirkelen Skrevet 22. oktober 2019 #42 Skrevet 22. oktober 2019 Akkurat nå, Guile skrev: Pepperspray gjør sikkert susen. Hørtes litt vel brutalt ut, men fungerer sikkert. Hva med å lage en svoveldunstende spray som gir riktige assosiasjoner for slike folk?
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #43 Skrevet 22. oktober 2019 3 minutter siden, Sirkelen skrev: Hørtes litt vel brutalt ut, men fungerer sikkert. Hva med å lage en svoveldunstende spray som gir riktige assosiasjoner for slike folk? Lake fra surstrømming er både ufarlig og meget virkningsfullt. Jeg vurderer å bruke det på ringepåogstikkeavgutter. Anonymkode: 09a51...841 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #44 Skrevet 22. oktober 2019 Jeg fikk to damer på døren for en stund siden som prøvde å gi meg JV propaganda, da sa jeg at min gud er Odin. De ble helt rare i ansiktet før de gikk. Etter et par uker så kom det to menn i dress som ville ha en prat med meg, de fikk høre det samme. Jehovas vitner fører lister over alle adresser de har besøkt og hva som eventuelt ble sagt, det skal ikke forundre meg om de bryter GDPR og lovene rundt personopplysninger. Det er på tide gjøre denne oppsøkingen på private adresser for å prakke på andre mennesker en religion ulovlig, det er forferdelig plagsomt og de kan jo møte på svake mennesker som faktisk slipper de inn og biter på denne hjernevaskingen. Anonymkode: e8c11...033 2
Gjest BangersBeans&Mash Skrevet 22. oktober 2019 #45 Skrevet 22. oktober 2019 Si du er homofil. Da løper de.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #46 Skrevet 22. oktober 2019 Jeg hadde hell en gang med å begynne å spørre dem ut om en jeg visste var utstøtt. Sa at vi var venner og ville vite hvorfor. Da ble de etter hvert ubekvemme og gikk. Anonymkode: 09a51...841 1
Gjest Sirkelen Skrevet 22. oktober 2019 #47 Skrevet 22. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk to damer på døren for en stund siden som prøvde å gi meg JV propaganda, da sa jeg at min gud er Odin. De ble helt rare i ansiktet før de gikk. Etter et par uker så kom det to menn i dress som ville ha en prat med meg, de fikk høre det samme. Jehovas vitner fører lister over alle adresser de har besøkt og hva som eventuelt ble sagt, det skal ikke forundre meg om de bryter GDPR og lovene rundt personopplysninger. Det er på tide gjøre denne oppsøkingen på private adresser for å prakke på andre mennesker en religion ulovlig, det er forferdelig plagsomt og de kan jo møte på svake mennesker som faktisk slipper de inn og biter på denne hjernevaskingen. Anonymkode: e8c11...033 Det bør forbys, uten tvil. Dette er aller verste sort.
Satansjøl Skrevet 23. oktober 2019 #48 Skrevet 23. oktober 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Tro MEG de har full kontroll på hvem som er utstøtt. Er det noe de virkelig har kontroll på så er det hvem som er utstøtt. Så den kommer du ikke langt med. Anonymkode: 09a51...841 Joda, den funker så fint så. Tro meg!
Gjest Sirkelen Skrevet 23. oktober 2019 #49 Skrevet 23. oktober 2019 Dette som JV driver med bør forbys. De er like ille som romfolk, om ikke verre.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #50 Skrevet 23. oktober 2019 9 timer siden, Satansjøl skrev: Joda, den funker så fint så. Tro meg! Nope det gjør ikke det. De ringer ikke på dørene til folk de har utstøtt. Det skjønner du vel. Dessuten tror jeg ikke på satan. Anonymkode: 09a51...841
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #51 Skrevet 23. oktober 2019 Si at du er muslim Anonymkode: f904a...2b6
Satansjøl Skrevet 23. oktober 2019 #52 Skrevet 23. oktober 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Nope det gjør ikke det. De ringer ikke på dørene til folk de har utstøtt. Det skjønner du vel. Dessuten tror jeg ikke på satan. Anonymkode: 09a51...841 Men for himmelen da! Hvis du flytter fra Lindesnes i sør via Trondheim og så til Nordkapp, og ikke har et unikt navn, så ringer de selvsagt på døra de. Eller mener du at hvis Per Hansen blir utstøtt fra JV, så kommer ingen med etternavnet Hansen til å få besøk av JV på døra?!?, siden JV ikke kan være sikker på at person Hansen er den samme Hansen som Per Hansen som ble utstøtt fra menigheta i Lindesnes. 1
Gjest Sirkelen Skrevet 23. oktober 2019 #53 Skrevet 23. oktober 2019 Jeg har hørt at eksorsisme skal fungere mot onde ånder. Kanskje en eksorsist kan fjerne plageånder som JV også?
Tibbie Skrevet 23. oktober 2019 #54 Skrevet 23. oktober 2019 Herregud, så slitsomt Jeg er i en Jehova-familie, og de er veldig opptatt av å ikke plage folk. Holder de stand, så lar de folk komme til dem (ingen gjør det, så det må jo være gørrkjedelig å stå der). Og når de går på dørene, så er de hyggelige og forstår at man ikke kan tvinge dette på folk. At man går rundt huset og banker på vinduet synes jeg er uhørt 😮 Her ville jeg uten tvil tatt kontakt med menigheten. De kan umulig ha dette som praksis. Her er det nok noen som ikke gjør jobben sin helt som de skal. 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #55 Skrevet 24. oktober 2019 På 23.10.2019 den 20.35, Satansjøl skrev: Hvis du flytter fra Lindesnes i sør via Trondheim og så til Nordkapp, og ikke har et unikt navn, så ringer de selvsagt på døra de. Eller mener du at hvis Per Hansen blir utstøtt fra JV, så kommer ingen med etternavnet Hansen til å få besøk av JV på døra?!?, siden JV ikke kan være sikker på at person Hansen er den samme Hansen som Per Hansen som ble utstøtt fra menigheta i Lindesnes. De færreste har vel flyttet landet rundt kontinuerlig. De aller fleste bor på samme adresse i samme by med samme navn i flere år. Og folk flest i norge bor i bygder eller små byer. Det er klart de undersøker hvem som bor der de skal ut og knakke på døra. Det er ingen vits å banke på hos en utstøtt eller hos en som allerede er JV. Dessuten så er det dårlig karma å lyve folk opp i trynet. Det er en skikkelig dårlig personlig egenskap. Anonymkode: 09a51...841
Gjest Sirkelen Skrevet 24. oktober 2019 #56 Skrevet 24. oktober 2019 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dessuten så er det dårlig karma å lyve folk opp i trynet. Det er en skikkelig dårlig personlig egenskap. Anonymkode: 09a51...841 Overfor JV vil jeg gjøre et unntak. Er det noe annet de bedriver fritiden sin med enn nettopp dette? Jeg hadde gladelig fortalt dem at jeg er ambassadør fra Venus om det trengtes for å slippe unna.
Gjest loveli Skrevet 24. oktober 2019 #57 Skrevet 24. oktober 2019 Still kritiske spørsmål. Spør hvordan en god Gud kan la barn dø i krig. Du ser de aldri igjen...
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #59 Skrevet 29. oktober 2019 bare å si at dere ikke er interessert, og heller aldri kommer til å bli det. Trenger ikke være uhøflig, men vær bestemt. De fleste godtar det. Anonymkode: 83acc...6c0
Gjest Sirkelen Skrevet 29. oktober 2019 #60 Skrevet 29. oktober 2019 På 24.10.2019 den 22.18, loveli skrev: Still kritiske spørsmål. Spør hvordan en god Gud kan la barn dø i krig. Du ser de aldri igjen... Jeg tror dette bare blir starten på en timelang og ytterst komplisert diskusjon ingen med vettet i behold vil begi seg ut på. Fanatikere er uimottagelige for argumenter, fornuft og enhver rimelighet, du kan pøse på med så mange smarte spørsmål og argumenter du vil. Det blir som å snakke med en betongvegg. Finnes slike folk her på KG om du ønsker å sjekke det i praksis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå