Gå til innhold

Lei av at vi skal "lære" noe hele tiden!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Livet går opp, ned heter det. Men...det kan bli så positivt for en liten periode, så oppstår det noe så ting føles tungt igjen. Enten det er noen som blir syk, man mister plutselig jobben, må enda en gang ta noe man ikke trives med, må flytte ut fra der man leier, eller ett eller annet. Det sies at slike ting gjør at vi lærer, vi skal lære å se at det finnes andre muligheter. Men jeg er temmelig lei av andre muligheter! Livet byr bare på kjedelige ting jo..noe så ubrukelig.

Anonymkode: 5f26e...4cb

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Livet blir hva du gjør det til selv. Synes du det er kjedelig så gjør noe med det.

Anonymkode: 1b8ff...a20

• Liker 1
Skrevet

Mye verre med belærende mennesker enn å gå livets harde skole!

Anonymkode: 23f4b...eb1

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Livet blir hva du gjør det til selv. Synes du det er kjedelig så gjør noe med det.

Anonymkode: 1b8ff...a20

Ja,men om det ikke går slik du vil. Jeg er temmelig lei nå, og krever at det begynner å duge litt.

Skrevet

Og jeg er så redd for at ting er forutbestemt :( tenk om man har alt som skal til for det man vil, men opplever det ikke fordi det ikke ligger i kortene... er så lei av at livet bare har enkle leveregler som "sånn er livet" og "livet er ikke lett". Se til å kom med noe mer spennende liksom..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...