AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #1 Skrevet 22. februar 2017 Har hatt iPhone 7 gjennom Telenor i en måned. Fikk melding i går om at dataen var brukt opp og at abonnementet er sperret for videre bruk av data ut måneden. har brukt mobildata idag så forstår ikke om det er sperret eller ikke? Har vært på min side å er ikke registrert noe kostnader utover det faste.. noen som vet? Har 3GB ink Anonymkode: 5bc27...8fa
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #2 Skrevet 22. februar 2017 Enten sperrer de, setter ned datafarten eller fakturerer deg for faktisk bruk ut over det abn. Ditt inneholder av data (dyrt.) Så dette bør du finne ut av før du bruker mer data dersom du ikke vil ha en overaskelsesfaktura. Anonymkode: 7302f...146
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå