Gjest ikke brun enda Skrevet 10. desember 2004 #1 Skrevet 10. desember 2004 Jeg tenkte å ta sol morgenen før jeg skal på julebord, men jeg tenkte også å ta peeling i dusjen før julebordet. Det går kanskje ikke det...? Hvor lenge før må man peele før man tar sol? kanskje jeg bare skal droppe å ta sol... Når det gjelder sminken, sminker dere dere mer enn vanlig på julebordet? full pakke med glitter og skimmer?
Gjest Anonymous Skrevet 10. desember 2004 #2 Skrevet 10. desember 2004 peel før du tar sol. Da sitter brunfargen bedre (i stedet for at du peeler den bort igjen rett etterpå) Bare pass på at du ikke tar for mye sol.. rødt er ikke en kul hudfarge..(selv om det er jul og greier..)
Gjest Gjesta Skrevet 10. desember 2004 #3 Skrevet 10. desember 2004 Hvis du tar sol samme dag, rekker du vel ikke å få noe særlig farge? annet enn litt frisk rødfarge, da. I hvertfall er det slik hos meg at fargen kommer dagen etter. Hva med å peele i dusjen kvelden før, og så gå til sengs med en porsjon selvbruning, så er du pent brun nesten morgen? Ang. sminke, har det variert. I går var jeg på julemiddag (tidlig, rett etter jobb) med jobben, og da hadde jeg på meg nålestripet dress og litt mer sminke enn vanlig. På det forrige julebordet hadde jeg derimot skikkelig julekjole, og mer sminke også. Litt glitter er bare fint, spesielt fint med litt på kinnbeina, armene og i utringingen (hvis det er diskret).
Gjest ikke brun enda Skrevet 10. desember 2004 #4 Skrevet 10. desember 2004 hm ok. jeg tok sol nå i kveld, skjønner du. også ville jeg rekke en gang til før julebordet... jeg blir fort brun. Det føles litt risikabelt med selvbruning dagen før julebordet... tenk om det ikke blir vellykket? noen ganger blir det bra, men andre ganger blir det litt skjolder og FOR brunt og jeg skal gå med stroppekjole... litt i tvil nå.
Gjest Gjesta Skrevet 10. desember 2004 #5 Skrevet 10. desember 2004 Det kommer an på hvilken selvbruning du bruker, og forberedelsene. Jeg bruker St Tropez, og peeler og smører nøye med lotion først, og har ALDRI fått skjolder av den. Jeg blir også fort brun, men tror rett og slett at det tar tid for fargen å utvikles i huden. To ganger sol på to dager er vel uansett for mye? Jeg tror det heter at man skal ta annenhver dag for å ikke bli hummer-rød. Kos deg på julebord!
Gjest ikke brun enda Skrevet 10. desember 2004 #6 Skrevet 10. desember 2004 Det kommer an på hvilken selvbruning du bruker, og forberedelsene. Jeg bruker St Tropez, og peeler og smører nøye med lotion først, og har ALDRI fått skjolder av den. Jeg blir også fort brun, men tror rett og slett at det tar tid for fargen å utvikles i huden. To ganger sol på to dager er vel uansett for mye? Jeg tror det heter at man skal ta annenhver dag for å ikke bli hummer-rød. Kos deg på julebord! Tusen takk!! og takk for tips... tror jeg skal droppe å ta mer sol da. Men ble litt interessert i den st. tropez-selvbruneren. er den så fantastisk som folk sier? er den dyr?
Gjest Gjesta Skrevet 10. desember 2004 #7 Skrevet 10. desember 2004 Tusen takk!! og takk for tips... tror jeg skal droppe å ta mer sol da. Men ble litt interessert i den st. tropez-selvbruneren. er den så fantastisk som folk sier? er den dyr? Tja, tror den koster rundt 300 hvis du bestiller på www.lookfantastic.com Men den er den Beste, og fargen blir 100% troverdig (jeg har prøvd spray og skum, og skummet gir mest farge)
Catzy Skrevet 12. desember 2004 #8 Skrevet 12. desember 2004 Hva med SprayTan, hvis det er noen som gjør det i nærheten av der du bor. Koster noen hundrelapper, men du får kjempefin farge, uten altfor mye pes. Du bør peele først, så sitter fargen best. Catzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå