AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #1 Skrevet 22. februar 2017 Han gjorde det slutt. 3 mnd siden. Vi var enige om fordeling, men så fant han ut jeg hadde vært på date med en annen og da fant han ut at dersom jeg har mest samvær kan det jo hende jeg flytter bort med ungen... jeg er under utdanning (jobber i tillegg) og får jeg ikke stødnader i perioder av studiet jeg ikke kan jobbe grunnet praksis (2 år igjen) kan jeg ikke studere mer. Det vet han godt, så føler han straffer meg. Vi skulle ha 60/40 til meg og nå er han uenig... Anonymkode: cc4b6...a15
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #2 Skrevet 22. februar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han gjorde det slutt. 3 mnd siden. Vi var enige om fordeling, men så fant han ut jeg hadde vært på date med en annen og da fant han ut at dersom jeg har mest samvær kan det jo hende jeg flytter bort med ungen... jeg er under utdanning (jobber i tillegg) og får jeg ikke stødnader i perioder av studiet jeg ikke kan jobbe grunnet praksis (2 år igjen) kan jeg ikke studere mer. Det vet han godt, så føler han straffer meg. Vi skulle ha 60/40 til meg og nå er han uenig... Anonymkode: cc4b6...a15 Skal forresten ikke flytte etter plan. Men nå oppfører han seg som en drittsekk!!! Anonymkode: cc4b6...a15
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #3 Skrevet 22. februar 2017 Dere var enige om fordeling, regner med denne er skrevet ned på avtale via familievernkontoret. Den kan ikke bare endres uten videre. I tillegg har jo du som andre rett på stønader som overgangsstønad, barnetilsyn, lånekasse OL dersom dere fastholder dette. Virker som at han bare er ute etter å ødelegge. Hold fast ved avtalen deres du, om han skulle dra deg inn for retten vektlegger de allikevel staus quo (det som har vært praktisert). Bare å si at det ikke er aktuelt med endring av samværsfordeling - dere har vært igjennom den prosessen, og bekreft det dere tidligere har vært enige om. feks at du skal ikke flytte, men fortsette å studere og hans intensjoner bør jo være at du som mor får mulighet til å utdanne deg slik at du kan forsørge barnet DERES, og at barnet skal fortsette å ha en god og trygg base både hos far og mor. Lykke til. Anonymkode: b16e9...bac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå