AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #1 Skrevet 22. februar 2017 Er det noen her som har gått/går sykepleien på NTNU eller HIST trondheim? Jeg vurderer å søke meg inn på sykepleien der, men har hørt utrolig mye dritt om skolen, som at foreleserene er uinteresserte og lite pedagogiske, at timeplanene er lite tilrettelagt og at hele opplegget er dårlig. Valget står mellom trondheim og levanger, men studentmiljøet og trondheim i seg selv lokker meg til å søke på NTNU. Og hvordan er det med praksis - får man mest sannsynlig i selve byen, eller må man regne med å måtte flytte på seg ganske langt? Anonymkode: 67203...fe7
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #3 Skrevet 22. februar 2017 Jeg syntes det var ok, men mye kunne vel vært bedre. Nå er det noen år siden jeg gikk der, så mye har forandret seg. Men det er store kull, så man blir vel mest kjent med de man kommer i gruppe med. De eksterne foreleserne var gode, de interne var ofte kjedelige... Vil tro det finnes bedre skoler, men det spørs jo hvor viktig det er for deg. Jeg fikk praksis i byen, men det er vel alltids en risiko for å måtte dra lengre unna. Anonymkode: cb650...b50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå