AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #1 Skrevet 22. februar 2017 I følge mange her på forumet, er det ekstremt mange kvinnelige mannehatere på dette forumet. Forstår ikke disse selv at de ødelegger for seg selv ved å mislike det motsatte kjønn? Da er det mindre sannsynlighet for at du får en familie og det må være ekstremt selvdestruktivt å mislike halvparten av befolkningen. Forstår ikke disse det selv? Anonymkode: 587e1...65f
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #2 Skrevet 22. februar 2017 Ødelegger hva da? Jeg vil gjerne ha ha familie (barn) men jeg la det på hyllen fordi jeg ikke! vil ha binding til en mann gjennom barn eller på noe annet plan. Dere er stort sett egoister, ekle kjempebabier og barnehatere med ereksjonsprobelmer fra 30 og gammelsmannslukt fra 45. Det tror jeg at jeg skal klare å leve uten. Men takk for bekymringen! Anonymkode: a64d7...c4b 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #3 Skrevet 22. februar 2017 Jeg har ikke sett noe særlig til disse mannehaterne, jeg. Derimot ser jeg relativt mange innlegg fra en ganske liten gruppe lett misogynistiske menn som elsker å provosere kvinner. Anonymkode: abab3...8eb 6
applestories Skrevet 22. februar 2017 #4 Skrevet 22. februar 2017 Mannehatere? Kan ikke si jeg ser så mange av dem her, men jeg oppholder meg kanskje i feil tråder. 2
Invicta Skrevet 22. februar 2017 #5 Skrevet 22. februar 2017 Nei, jeg tror ikke de skjønner det selv. Dag ut og dag inn sitter de der og trykker på tastaturene sine, skriver om mannsbebevegelsen og den ødeleggende maskulinismen, hvor vanskelig det er for dem å få seg en ordentlig mann siden de fleste menn kun er opptatt av egne rettigheter og slett ikke ser i deres retning. Men men. De får vel bare styre på. Til sjuende og sist går det vel bare ut over dem selv. 1
fuglekvitter__ Skrevet 23. februar 2017 #6 Skrevet 23. februar 2017 På 22.2.2017 den 15.14, AnonymBruker skrev: I følge mange her på forumet, er det ekstremt mange kvinnelige mannehatere på dette forumet. Forstår ikke disse selv at de ødelegger for seg selv ved å mislike det motsatte kjønn? Da er det mindre sannsynlighet for at du får en familie og det må være ekstremt selvdestruktivt å mislike halvparten av befolkningen. Forstår ikke disse det selv? Anonymkode: 587e1...65f Jeg misliker ikke det motsatte kjønn og er ikke i blandt dem, det er handlingene til personen som er avgjørende for om man misliker noen i det hele tatt. Det burde i allefall være det. Hvorfor tror du dette AnonymBruker? Du bare slenger ut av deg noen påstander om at noen mener ditten og datten på forumet, men det er ikke noen begrunnelse for det.
lokmeister2016 Skrevet 18. mars 2017 #7 Skrevet 18. mars 2017 Hadde vi brukt mindre tid på hat og mer tid på og ignorer det vi ikke liker og gjøre det som gjør oss lykkeligere hadde verden vert et bedre sted . Ikke rart de er krig i verden jesus.. tror Jesus døde forgjeves Btw .. trist men sant mennesker generelt er styrt av egoisme,hat,dømmer andre , og har ikke moral. Trist men sant . Ser en dyster fremtid i møte om vi ikke endrer oss drastisk som rase snart ..
lokmeister2016 Skrevet 18. mars 2017 #8 Skrevet 18. mars 2017 På 22.2.2017 den 16.22, AnonymBruker skrev: Ødelegger hva da? Jeg vil gjerne ha ha familie (barn) men jeg la det på hyllen fordi jeg ikke! vil ha binding til en mann gjennom barn eller på noe annet plan. Dere er stort sett egoister, ekle kjempebabier og barnehatere med ereksjonsprobelmer fra 30 og gammelsmannslukt fra 45. Det tror jeg at jeg skal klare å leve uten. Men takk for bekymringen! Anonymkode: a64d7...c4b Tror du leter på feil sted etter en. Mann jeg har en utrolig bra mann. Men du er kansje bitter Pga tidligere forholds erfaringer . Noen er lykkeligere alene faktisk en i forhold . Mennesker generelt er egosentriske og fæle og ha med og gjøre til tider . Man får heller fokusere på det man liker og holde seg unna de man ikke liker . Om du trives som singel er jo det flott gratulerer mange frivillige barnløse idag og frivillig single man trenger ikke bli sett nedpå av den grunn. Jeg for Min del tror at jeg forblir singel om jeg og mannen går fra hverandre . Litt fordi jeg orker ikke hele dating greia på nytt osv. Og tror min mening er større her en A4 livet
lokmeister2016 Skrevet 18. mars 2017 #9 Skrevet 18. mars 2017 På 22.2.2017 den 16.22, AnonymBruker skrev: Ødelegger hva da? Jeg vil gjerne ha ha familie (barn) men jeg la det på hyllen fordi jeg ikke! vil ha binding til en mann gjennom barn eller på noe annet plan. Dere er stort sett egoister, ekle kjempebabier og barnehatere med ereksjonsprobelmer fra 30 og gammelsmannslukt fra 45. Det tror jeg at jeg skal klare å leve uten. Men takk for bekymringen! Anonymkode: a64d7...c4b Om du vil ha barn kan du adoptere eller fosterhjem. Da trener du ikke en mann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå