Gå til innhold

Dumheten slår til igjen... (hjelp meg..)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke helt hvor jeg skal begynne, men jeg trenger iallefall litt tips og råd..

Saken er den at i sommer var jeg på hyttetur med en kamerat og en haug med venner og venners venner av denne kameraten min, Martin (jeg kjente kun ham)

Fikk ganske bra kontakt med en av vennene til en venn av Martin i begynnelsen av turen, og på slutten så sa han at han ville forsette å ha kontakt.

Greit, tenkte jeg og gav han nummeret mitt, hyggelig med nye venner.

I dagene etter turen ble jeg overøst med meldinger med komplimenter, "håper vi kan treffes igjen snart osv" Disse komplimentene "ignorerte" jeg og fortsatte sms-samtalen med å prate om helt andre ting.

det var tydelig at han va interessert selv om han aldri sa det rett ut. I og med at han aldri sa det rett ut, ville ikke jeg, i frykt for å virke ekstremt innbilsk og alt det der, si at jeg egentlig ikke var interessert i å ha han som noe annet enn en venn..

I hele august, september og oktober, ble jeg bombardert av egentlig helt uintressante meldinger som

"Hva gjør du på nå"

"Hva skal du i kveld"

"Jeg sitter på bussen"

"Jeg ser på TV"

"Nå skal jeg spille fotball"

osv osv..

I begynnelsen så svarte jeg på meldingene bare for å vær hyggelig..

De siste to månedene har jeg latt være å svare på noe som helst.. er egentlig drittlei hele fyren og om han sitter å se på TV nå bryr meg egentlig midt i svarteste :flekke:

Hvis jeg ikke svarer på en melding innen 3-4 timer, får jeg x-antall meldinger om jeg er sur på han osv, og han er så lei seg, og han håper at vi kan møtes, og han skal kjøpe masse fint til meg osv osv..

Nå lurer dere sikkert på hva som egentlig er problemet mitt..? Og hvorfor jeg i det hele tatt bryr meg?

Saken er nemlig den at på nyttårsaften skal hele gjengen som var på hyttetur i sommer, på fest på den samme hytta, inkludert sms-terroristen.

Jeg hadde latt vær å gått hadde det ikke vært for at det er siste gang jeg ser Martin på ett år (skal til utlandet for å studere, han bor i troms, jeg i oslo, og eneste mulighet til å se han før han drar er nyttårshelga)

Har sinnsykt lyst å se Martin som er en veldig god venn av meg, men har lite lyst å treffe på han andre..

Hva i huleste skal jeg si når jeg treffer på han??

Har ingen annen unnskyldning for at jeg ikke har svart på meldingene hans enn at jeg synes han er dritkjedelig, uintressant og plagsom!

Og dette kan jeg ikke akkurat si til han :o

Skal jeg finne på en dum unnskyldning som kanskje er litt penere enn sannheten? Elle skal jeg si det som det er (tror neppe jeg tør det.. :-? )

Sette utrolig stor pris på alle som gidder å lese dette innlegget, og komme med tilbakemeldinger på hva jeg skal gjøre og si...

Har litt dårlig samvittighet for at jeg ikke har svart på meldingene, men jeg har funnet ut at jeg egentlig ikke klarer fyren..

Har heller ikke lyst til å bli hytteturens bitch hvis alt dette kommer ut på nyttårsaften..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skriv at du har fått deg kjæreste og at han blir sjalu, og er derfor ikke interessert i fler meldinger, eller at du er lesbisk og ikke gidder svare på fler meldinger nå for han er uinteressant for deg av den grunn.

Skrevet
Skriv at du har fått deg kjæreste og at han blir sjalu' date=' og er derfor ikke interessert i fler meldinger, eller at du er lesbisk og ikke gidder svare på fler meldinger nå for han er uinteressant for deg av den grunn.[/quote']

God ide! Takk :klem:

Men hva hvis han begynner å spør om hvorfor jeg ikke har sagt ifra før?

Har ikke lyst å framstille som den bitcha, selv om jeg egentlig vet at jeg er det... :roll:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Hvorfor ikke bare være ærlig? At du føler at det ikke stemmer, og ønsker derfor ikke videre kontakt?

Løgner kommer du bare til å få i ansiktet igjen. :wink:

Skrevet

Synes ikke du er bitch akkurat.. han høres ut som den værste terroristen.. Hva hvis du sier at dere har hatt noe på gang lenge, men at det ikke er offisielt før nå??

Jeg hadde en bekjent som holdt på sånn med meg, bortsett fra at han ikke sendte så mange meldinger da. Jeg fikk ca en invitasjon i uka om å bli med, og takket høflig nei hver gang. Invitasjonene ble mer og mer intense, de var tilslutt ikke invitasjoner men mer "avtaler", fikk sånne "Kaffe på *** i morgen kl 12" mld av han. Det eneste som hjalp på han var å ikke svare, så etter å ikke ha svart noen ganger gav han seg (takk og lov). Men så en dag møtte jeg han i byen.. og du kan tro jeg ble litt pinlig berørt. Han var som vanlig og sa jeg måtte ta kontakt for en kopp kaffe en dag, og da kom jeg med verdens værste unnskyldning for ikke å ha svart på tidligere mld eller kunne ta kontakt igjen.. jeg sa rett og slett at jeg hadde mistet telefonen og hadde vært uten tlf noen uker... Han forsto at det var en løgn og jeg har ikke hørt noe siden...

Skrevet

Tusen takk for råd!

Er så utrolig slitsomt med sånne folk!

Jeg vil ikke svare han fordi jeg vet at da får jeg 10mld tilbake, og svarer jeg ikke får jeg dårlig samvittighet.. Samtidig så er jeg så feig at jeg ikke kan si det som det er, at jeg absolutt ikke vil ha noe med han å gjøre fordi han er drit-irriterende!

huffhuff..

Var utrolig deilig å få det ut iallefall. Og se at folk skjønner, og ikke ser på meg som den bitcha!

takk takk :)

Skrevet
han høres ut som den værste terroristen..

Han er jo interessert i henne, ingen terrorist. Dere syter over at menn ikke tar initativ, men når noen gjør det, så er det terror.

Gjest Anonymous
Skrevet

Selvsagt burde han tatt hintet, men du gjør faktisk det vi jenter hater gutta for - du holder han på gress. Si det som du er, at du ikke er interessert. Eller så får du ta konsekvensene og ha en pinlig nyttårsaften.

Skrevet
Selvsagt burde han tatt hintet' date=' men du gjør faktisk det vi jenter hater gutta for - du holder han på gress.[/quote']

Har aldri noensinne gitt uttrykk for at jeg vil noe mer med han.. Har aldri flørta med han, og ikke fortalt noe spsielt personlig om meg i meldingene. Og når han har bedt om å møtes har jeg alltid hatt en unnskyldning.

Jeg ikke behandla han på noen annen måte enn en "vanlig" bekjent, og synes derfor at han burde ha tatt hintet for leeenge sida..

Er det han som er utrooolig treig, eller jeg som er dum?

:roll:

Skrevet

Han er jo interessert i henne, ingen terrorist. Dere syter over at menn ikke tar initativ, men når noen gjør det, så er det terror.

Det finnes da grenser...

20 meldinger om dagen, med spørsmål om "hva gjør du nå" er IKKE gøy.. :-?

Skrevet

Kjære deg da, det er jo forskjell på å vise interesse og sende x antall mld om dagen til ei jente som viser null interesse tilbake.

Skrevet

Gi beskjed om at det blir for dyrt for deg å svare på alle meldingene han sender, og at du prøver å spare til ferietur/klær/leilighet og derfor bruker telefonen minimalt.

Skrevet

Hvis du er så møkka lei denne tekstmeldingsfyren din så syns jeg du skal la være å skrive , eller rett og slett bare sende en melding med at du er ikke interessert, evt. kan du juge på deg at du er keen på en annen fyr. Du er ingen bitch... du er rett og slett bare ikke interessert i fyren. Dra på hytteturen og kos deg du.

Gjest Ninakanin
Skrevet

Vær ærlig, si at du ser på han som en venn og at det har vært vanskelig å si, derfor har det drøyet sånn. :)

Skrevet

Du må passe på så du ikke bygger opp livet ditt på løgn. Da kan det fort bli slik at personen du løy for, enkelt går videre og du selv blir sittende fast.

Gjør det som føles rett.

Skrevet

Du må passe på så du ikke bygger opp livet ditt på løgn. Da kan det fort bli slik at personen du løy for, enkelt går videre og du selv blir sittende fast.

Gjør det som føles rett.

Skrevet

:klappe:

Skrevet

Dette minner om en annen tråd som var her på forumet for en stund siden men da var det "gutten" som skrev inn. Det ble en annen fortelling der han skrev han hadde sent mange sms-men jenta han skrev til var lagt inn på en institusjon for avrusning og han hadde det vondt og ville hjelpe. Det ble jeg veldig rørt av. Slike vokser ikke på trær. I ditt tilfelle er det nok annerledes så jeg ville fortalt ham at jeg likte ham, men ikke på "den" måten så sant du ikke har gitt utrykk for noe annet tidligere da? Juge lønner seg ikke. Hvorfor ikke prøve å spleise ham med en av de andre jentene nyttårsaften :kline:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...