Henna Skrevet 28. juli 2002 #1 Del Skrevet 28. juli 2002 Har tenkt til å lære meg salsa, men litt problemer med å finne det rette kurset. Søkt litt på nettet men virker som det meste er i Oslo-området. Vet Lets dance har kurs men disse er hovedsaklig i vinterhalvåret. Noen flere som danser/ har danset salsa her inne, eller har erfaring med noen danseskoler/ kurs??? Henna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 29. juli 2002 #2 Del Skrevet 29. juli 2002 Det pleier jo å henge lapper rundt i byen om kurs av og til. Men det er vel lite aktivitet på sommeren. Har Let's Dance salsakurs? Hmm, det må jeg sjekke opp. Jeg og har lyst å lære å danse salsa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henna Skrevet 29. juli 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 29. juli 2002 Jepp :blunke: På Hoeggen skolen. men det er så lenge til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellyfish Skrevet 30. juli 2002 #4 Del Skrevet 30. juli 2002 Noen som vet om Salsa-kurs i Kristiansand? Jeg vil og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 30. juli 2002 #5 Del Skrevet 30. juli 2002 Jeg har planer om å dra med noen venner på Salsakurs til høsten, i Oslo. Syntes Kom og Dans var et bra alternativ, da du bare kjøper klippekort og kommer når det passer (fast dag i uken for nybegynnere). Fant dem på nettet, forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå