Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lille_my
Skrevet

Hei!

Nå har jeg endelig fått vært hos fotograf og fått tatt bilder av meg. Som jeg skal gi til min kjære i julegave. Hadde tenkt og gjøre dette i fjor før jul men det ble alldri noe av... MEN i dag har jeg da fått gjort det.. Tror og håper han blir glad.. Har fått tatt noen bilder av meg i en fin sommerkjole og barbeint.. Å noen mer snæxie, iført undertøy... Ble dritstili... Kan nesten ikke vente helt til jul... hehe.... :sjarmor: GLEEEDER meg til og se ansiktet på han når han åpner gaven!! :tunge1:

Han burde bli glad ja, for dette er ikke noe jeg har gjort heeelt frivillig... Hater og bli tatt bilder av... MEN hva gjør man vel ikke for kjærleika da?? :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe...så kult da. Han blir helt sikkert glad for det :wink:

Jeg har tenkt å gjøre det samme, men har aldri fått tid ( les: mot) til å gjøre det ennå. I likehet med deg HATER jeg å bli tatt bilde av. Synes aldri de blir noe fine :-? Kanskje når jeg får jekket opp selvtilliten min et par hakk, så får vi se :tunge1:

Ha en god jul :)

Gjest Catwoman
Skrevet

Stilig :-D Tenker han blir glad for det.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det har jeg også hatt lyst til å gjøre.. men vet ikke helt hvordan jeg skal be en fotograf om å ta bilder av meg som er sensuelle, (men ikke på kanten/erotiske eller noe, bare estetiske). Egentlig har jeg mest lyst å få tatt aktbilder, som ikke viser så mye. Men er litt usikker på hva kjæresten ville syns om at noen andre enn han tok bildene.. Men en fotograf er jo mye flinkere til å få til vakre bilder enn en amatørkjæreste... dessuten ville ikke det være en overraskelse.. En flink kvinnelig fotograf er vel løsningen... :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes alltid bilder og filmer er en dårlig ide. Hva med den dagen det blir slutt? Og enda verre, hvis det viser seg at han er en utspekulert drittsekk?

Gjest Anonymous
Skrevet

Trenger jo slett ikke å gi bort bilder man ville eventuelt skammet seg over da... trenger ikke akkurat å være kompromitterende nakenbilder.... Dessuten... er ikke det en litt kynisk holdning ? den dagen det blir slutt??...

Skrevet

Dere som gir kjæresten bilder av dere selv i undertøy, er det bilder dere vil at han skal henge på veggen eller bilder han skal gjemme i nattbordskuffen :o ??

Gjest Anonymous
Skrevet
Dere som gir kjæresten bilder av dere selv i undertøy' date=' er det bilder dere vil at han skal henge på veggen eller bilder han skal gjemme i nattbordskuffen :o ??[/quote']

Har rammet inn de jeg har tatt. Sånn at han kan ha det på nattbordet sitt om han vil.

Var en mann som var fotograf der jeg tok bilder. Kjempe flink. Trodde det skulle bli kjempe vanskelig, men gikk bra etterhvert..

Er ikke noe redd for om hvordan min samboer reagerer på at en annen mann har tatt bildene. Er trossalt en seriøs fotograf jeg har vært hos. Tåler han ikke det kan han drite i hele bilde å det som er.

Gleder meg til og gi han gaven!

:)

Skrevet
Men er litt usikker på hva kjæresten ville syns om at noen andre enn han tok bildene.. Men en fotograf er jo mye flinkere til å få til vakre bilder enn en amatørkjæreste... dessuten ville ikke det være en overraskelse.. En flink kvinnelig fotograf er vel løsningen... :-)

I Horten er det en kvinnelig fotograf som er utrolig flink!

Gjest GreenSky
Skrevet

Synes det hørtes ut som en fin presang, og jeg kommer nok til å gjøre det samme selv. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...