Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei. Jeg har lyst til å sette på negler mot jule tida..men har aldri gjort det før og vil støpe tror jeg...har dere noen tips om noen bra steder i oslo og priser...

Takker alle svar..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt akrylnegler før. Jeg fikk dem lagt på¨ToneLise salongen i Oslo, men var egnetlig ikke helt fornøyd. Jeg syntes de var litt for store for mine hender, jeg har ganske små hender og tynne og korte fingre. Ei venninne av meg som er utdannet negldesigner sa også at de var altfor brede for meg, så jeg filte dem smalere med hennes hjelp. Da fikk jeg kjeft på ToneLise salongen neste gang jeg skulle fikse dem, de mente jeg hadde ødelagt dem. Jeg ville kanskje prøvd NeglAkademiet eller en annen liten salong, synes neglene fra TL gikk fort i stykker og ble stygge raskt også. Og jeg prøvde tre forskjellige negldesignere derfra.

Jeg betalte 600 kr første gangen tror jeg, også 400 hver tredje uke for å fikse dem opp.

Gjest Anonymous
Skrevet

På Brun og Blid i Storgata er det en liten salong med flinke folk!

Koster 400 hvis du kommer før 12..

Jeg var iallefall veldig fornøyd!

Skrevet

Jeg pleier også å gå til Tone Lise salongen og jeg er stort sett fornøyd.

Skrevet

Neglakademiet på Skøyen,er de flinkeste syns jeg.

Ligger rett ved stasjonen,man bør gjøre det ordentlig så man ikke skader egen negl og disse folka vet hva dem gjør

Skrevet

Snakket med ei som støper på negler. Hun ga meg tips om å kjøpe noen på parfymeriet. Hun hadde selv prøvd dem, og det var de beste hun noen gang hadde hatt! Jeg har prøvd dem og var også fornøyd. Husker ikke merket, men de kostet ca 150 kroner:) Det er jo en grei pris

Gjest Anonymous
Skrevet
Neglakademiet på Skøyen,er de flinkeste syns jeg.

Ligger rett ved stasjonen,man bør gjøre det ordentlig så man ikke skader egen negl og disse folka vet hva dem gjør

husker du hvor mye det evt kostet? greit å fikse neglene før juletiden :wink:

Takker for alle svar

Skrevet

se på www.neglakademiet.no husker ikke prisen,er en stund siden jeg var der, men ta kontakt med dem.......de er kjempeflinke

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg går hos Total Care i Maridalsveien.

Ganske nystartet, og hun er veldig flink.

Jeg er hvertfall kjempefornøyd med mine negler, har "naturlig" tip.

Mener hun tar 550,- for og sette på nytt sett.

www.totalcare.no

• 7 måneder senere...
Skrevet

la på hos ei som er utdannet på negleakademiet og hun tar 425 kr og er veldig flink. husk at de ikke vet hvordan du liker neglene dine filt så om du er ny der så si fra underveis, det gjør jeg. eks den tommelen er for brei for min smak.

hun legger foresten akcryl

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...