AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #1 Skrevet 22. februar 2017 Trenger litt hjelp her, sist mensen startet 16 Januar, hadde el slim 4 februar, også litt slim 2 dager etterpå. Dagene før el slim hadde eg Stikkinger i siden ( pleier å få det før eggløsning slim) men nå har ikke mensen kommet, kan eggløsningen være sen selv om jeg hadde slim? Har tatt graviditetstest, negativ ( sist jeg var gravid, testet jeg ikke positiv før i uke 11) .. Har ingen symptomer, igår hadde jeg mensensmertene i magen, så tenkte mensen var på vei, men ingenting, enda. Hva tror dere? Sen el? Selvom eggløsningslim kom 4 februar? Vet dere ikke kan si , ja du er gravid, eller nei du får nok mensen snart, men trenger litt råd, deres tanker, meninger. Anonymkode: 9f038...9bf
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #2 Skrevet 22. februar 2017 Har du vært stresset i det siste? Det er så mye hormoner som kan spille inn på mensen. Hadde selv en stresset periode i livet mitt, og da hadde jeg bare mensen ca hver 5. eller 6.uke. Gikk seg til av seg selv når omstendighetene ble roligere. Anonymkode: 3c3f9...cda
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #3 Skrevet 22. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har du vært stresset i det siste? Det er så mye hormoner som kan spille inn på mensen. Hadde selv en stresset periode i livet mitt, og da hadde jeg bare mensen ca hver 5. eller 6.uke. Gikk seg til av seg selv når omstendighetene ble roligere. Anonymkode: 3c3f9...cda Vil Ikke si jeg har vore stresset, ikke noe jeg har tenkt over Vertfall, men det er jo kanskje en mulighet. Usikker, da jeg har hatt det veldig rolig ( hadde mye stress i månene før nyttår) men føler ikke det er slik lenger. Fikk voldsome ryggplager noen dager etter el slim, aldri før hatt det, er bedre nå, anner ikke om det har noe med dette å gjøre, men mensen pleier alltid å komme 16 dager etter el slim. Bare ikke denne gangen. Anonymkode: 9f038...9bf
theSchrimp Skrevet 6. april 2017 #4 Skrevet 6. april 2017 På 22/02/2017 den 12.42, AnonymBruker skrev: Vil Ikke si jeg har vore stresset, ikke noe jeg har tenkt over Vertfall, men det er jo kanskje en mulighet. Usikker, da jeg har hatt det veldig rolig ( hadde mye stress i månene før nyttår) men føler ikke det er slik lenger. Fikk voldsome ryggplager noen dager etter el slim, aldri før hatt det, er bedre nå, anner ikke om det har noe med dette å gjøre, men mensen pleier alltid å komme 16 dager etter el slim. Bare ikke denne gangen. Anonymkode: 9f038...9bf jeg fikk også en voldsom ryggsmerte midt på ryggen, gjorde vondt å puste ut omtrent.. men det var 3 dager etter forventet mens som ikke kom, ryggsmerten varte bare en dag. og testen er negativ
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #5 Skrevet 6. april 2017 Hvor gammel er du? Kanskje du nærmer deg overgangsalderen? Anonymkode: 09bc5...095
Frøken_lurepave Skrevet 6. april 2017 #6 Skrevet 6. april 2017 På 22.2.2017 den 12.31, AnonymBruker skrev: Trenger litt hjelp her, sist mensen startet 16 Januar, hadde el slim 4 februar, også litt slim 2 dager etterpå. Dagene før el slim hadde eg Stikkinger i siden ( pleier å få det før eggløsning slim) men nå har ikke mensen kommet, kan eggløsningen være sen selv om jeg hadde slim? Har tatt graviditetstest, negativ ( sist jeg var gravid, testet jeg ikke positiv før i uke 11) .. Har ingen symptomer, igår hadde jeg mensensmertene i magen, så tenkte mensen var på vei, men ingenting, enda. Hva tror dere? Sen el? Selvom eggløsningslim kom 4 februar? Vet dere ikke kan si , ja du er gravid, eller nei du får nok mensen snart, men trenger litt råd, deres tanker, meninger. Anonymkode: 9f038...9bf Er noe i samme bane som deg. Uteblitt mensen siden mars, regelmessig helt til da.. Begynt å kjenne mensensmerter igjen fra mandag, hatt litt lyserosa på papiret, men ingenting i dag.. ingen mensen enda! Kan være stress som gjør det(som andre allerede har nevnt), men tror ikke det er årsaken til at mensen er uteblitt hos meg. Prøver dere å få barn? Hvor gammel er du? Slutta med p-piller nylig?
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #7 Skrevet 6. april 2017 Stress har mye å si, jeg hadde examen i januar februar.. fikk ikke mensen hele januar og ikke februar, hadde kun rosa "blod" på papiret flere dager og 1 dag med blødning på hver av syklusene. Jeg hadde vondt i korsryggen (mensen smerter), og jeg var oppblåst, kvalm osv.. Tok selfølgelig en graviditetstest i full panikk... Den kom tilbake negativ! Da mars kom og jeg var ferdig med examen fikk jeg skikkelig/ordentlig menstruasjon den 5 mars, fikk mensen igjen nå den 4 april.. Nå er jeg ikke stressa og alt er i orden:) Anonymkode: aeb93...2a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå