Gå til innhold

Når er man eksklusive når man dater? Tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har møtt en gutt på tinder. Vi har fantastisk god kjemi. Vi har nå møttes 5 ganger bare i løpet av en uke. Han liker å avtale neste møte relativt raskt etter forrige møte. Vi har også planer om å reise på hytten min til helgen. Jeg har også møtt broren og søsteren hans da vi var ute på byen (viste ikke jeg skulle møte de). Har inntrykk av at han er en seriøs type, men vi har ikke snakket så mye om "oss". Jeg vet det er tidlig og mye kan skje, men siden vi har vært såpass mye sammen i løpet av kort tid og har planer for dagene/helger fremover så føler jeg kanskje vi bør snakke litt mer om hva slags forhold vi har og hva vi tenker fremover. 

Jeg mener ikke at vi skal bli sammen med en gang, men det er jo ok å f.eks vite at vi er eksklusive (tviler på han dater andre, vi har jo tross alt vært sammen omtrent hver dag....) og vite hva han tenker videre. 

Jeg synes slikt er litt vanskelig å ta opp fordi jeg er redd for å bli såret. I dette tilfelle så tror jeg nok ikke jeg vil bli såret og at vi tenker ganske likt, men frykten er der likevel. Har dere noen tips å ta med på veien? Og gode råd til hvordan jeg skal ta det opp på en naturlig måte? 

Anonymkode: 4b627...50e

Videoannonse
Annonse
Gjest Lovecraft 2.0
Skrevet

Du kan starte med å fortelle hvor fantastisk dere har hatt det sammen i den korte perioden og nevne hvor bra kjemi dere har.  Så kan du bygge på derfra og høre på hva han synes og mener.  Det bør ikke være så vanskelig å spørre han hvis dere har det så bra som du sier :)  Si det rett fra levra,  vi foretrekker det :)

Skrevet

Breeeeems...

Dere trenger ikke ha noen samtale. Det viser bare et behov for kontroll slik jeg ser det. 

Anonymkode: fb4d2...117

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...