Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på julebord i morgen og kom litt litt i tvil om hvilke farge jeg skal ha på strømpebuksen... Jeg skal ha svart kjole, rød skjerf, noe rødt hårpynt, svarte sko.... Hvilke farge synes dere jeg burde ha på strømpebuksen? Jeg er ganske blek og har lyst halv-lagt hår som jeg skal sette opp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lys brun

:Nikke:

Jeg synes svart strømpebukse er litt 80-talls

Skrevet

Jeg synes at nettingsstrømpebukse ville passet veldig fint. Prøv i både brunt og svart. :nissekone:

Skrevet

Synes godt du kan ha svart strømpebukse jeg :-)

Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg ville valgt svart, men ikke netting, for det forbinder jeg med horene på strøket. :oops:

Skrevet
Jeg ville valgt svart' date=' men ikke netting, for det forbinder jeg med horene på strøket. :oops:[/quote']

Samme her. Netting er ikke fint :o

Jeg ville gått for hud/brun jeg da...

Skrevet

Jeg synes at netting kan se veldig stilig ut. Avhenger av hvordan du kler deg. Også størrelse på hull er viktig. Den mellomstore er virkelig fin! :P

Skrevet

Sort strømpebukse med rød pynt!

I hvertfall hvis du ikke vil se über-konservativ ut.

Catzy

Skrevet

Svart strømpebukse til svart kjole, høres for meg litt vel... svart ut. :-? Ville satset på lysbrun eller rød jeg.

Skrevet
Sort strømpebukse med rød pynt!

I hvertfall hvis du ikke vil se über-konservativ ut.  

Catzy

Det kommer jo an på kjolen det da.

Skrevet

Brukte lys brun og det var nok det som passet best!

Takk for svar :P

Skrevet

Samme her. Netting er ikke fint :o

Jeg ville gått for hud/brun jeg da...

Spørs jo hvordan du "bruker" nettingstrømpebukser da. Har du de til et "überkort" miniskjørt, med en enda mindre topp, så kan det så klart assosieres med "horestilen". Kjører du der i mot en rocka stil, synes jeg nettingstrømper kan være tøft!

Men tilbake til tema: Lys brun strømpebukse til svart kjole. Bare for at det ikke skal gli så i ett. Nå har du jo allerede valgt ser jeg, men ja...uansett..; lys brun :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...