AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #1 Skrevet 22. februar 2017 Jeg tror ikke på slikt, men jeg liker å utfordre meg selv. Jeg venter på en viktig telefon og jeg ønsker et positivt svar. Vil jeg få det? Tar dere synske utfordringen på en kjedelig onsdag? Anonymkode: 3ab21...f0f 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #2 Skrevet 22. februar 2017 Du sier "jeg tror ikke på slikt, men jeg liker å utfordre meg selv". For noe tull. Uansett hvilket svar du får vil det ikke bekrefte eller avkrefte noe som helst. Det er 50 % sjanse for å gjette riktig, og statistisk sett vil du få like mange riktige som gale svar. Jeg gjetter at du får et positivt svar. Om jeg får rett er jeg likevel ikke synsk. (PS: jeg tror det finnes mennesker som er såkalt synske, men et slikt spørsmål vil ikke avdekke om de som svarer deg er ekte eller falske) Anonymkode: 73f02...495
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #3 Skrevet 22. februar 2017 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg venter på en viktig telefon og jeg ønsker et positivt svar. Vil jeg få det? Anonymkode: 3ab21...f0f Nei Anonymkode: affe3...82d
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #4 Skrevet 22. februar 2017 Dette er ikke ment som en gjettekonkurranse, kun en mulighet for synske å teste evnene sine. Anonymkode: 3ab21...f0f
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #5 Skrevet 22. februar 2017 Kanskje "de synske" som "AB...f0f" tror er her inne, ikke har noe behov for å teste det de allerede vet, bare fordi du har lyst til det? Anonymkode: 8b933...e70
Hjertefisk Skrevet 22. februar 2017 #6 Skrevet 22. februar 2017 Jeg kunne laget et horaryskop. Bare for skøy. Men da trenger jeg å vite mer informasjon. F.eks hva slags telefon dette er (jobbtilbud, noe med helsen å gjøre, familie, barn, etc).
Skrotnes Skrevet 22. februar 2017 #7 Skrevet 22. februar 2017 > 2017 > Tror på synske folk > Tror synske mennesker kan spå deg via internett hvor du bruker anonyme poster 4
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #8 Skrevet 22. februar 2017 4 minutter siden, Hypnosee skrev: Jeg kunne laget et horaryskop. Bare for skøy. Men da trenger jeg å vite mer informasjon. F.eks hva slags telefon dette er (jobbtilbud, noe med helsen å gjøre, familie, barn, etc). Jeg venter på et jobbtilbud :-) Anonymkode: 3ab21...f0f
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #9 Skrevet 22. februar 2017 Shit. Jobbtilbud. Jeg hadde tenkt å si at du fikk positivt svar tilbake angående celleprøven du tok hos gyn. Jeg var langt på jordet. Godt dette ikke er mitt fagfelt på noen måte. Anonymkode: c1c01...e7e
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #10 Skrevet 22. februar 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Shit. Jobbtilbud. Jeg hadde tenkt å si at du fikk positivt svar tilbake angående celleprøven du tok hos gyn. Jeg var langt på jordet. Godt dette ikke er mitt fagfelt på noen måte. Anonymkode: c1c01...e7e ja, men det var liksom et spørsmål til synske som er profesjonelle og ikke gjør slike feil. Skulle jeg tippet så hadde jeg vært like mye på jordet :-) Anonymkode: 3ab21...f0f
Hjertefisk Skrevet 22. februar 2017 #11 Skrevet 22. februar 2017 Ok, jeg gjorde et tappert forsøk. For det første: Jeg bare "leker" astrolog. Har nettopp begynt og gjør det for skøy. Vet ikke selv om jeg tror på det en gang. Heller kanskje mer mot at jeg ikke tror på det. For det andre, så er det første gang jeg lager et horary på spørsmål relatert til jobb. Er spørsmålet "kommer jeg til å få jobben", så ser det ut som det er gode muligheter for det. Iallefall så har du en ganske god sjangs. Men det er noen intense aspekter. Fint om du kan utdype litt: hva slags jobb dreier det seg om? Er det noe relatert til skjønnhet/velvære? Eller noe hjem/familieorientert? Eller noe helt annet?
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #12 Skrevet 22. februar 2017 1 minutt siden, Hypnosee skrev: Ok, jeg gjorde et tappert forsøk. For det første: Jeg bare "leker" astrolog. Har nettopp begynt og gjør det for skøy. Vet ikke selv om jeg tror på det en gang. Heller kanskje mer mot at jeg ikke tror på det. For det andre, så er det første gang jeg lager et horary på spørsmål relatert til jobb. Er spørsmålet "kommer jeg til å få jobben", så ser det ut som det er gode muligheter for det. Iallefall så har du en ganske god sjangs. Men det er noen intense aspekter. Fint om du kan utdype litt: hva slags jobb dreier det seg om? Er det noe relatert til skjønnhet/velvære? Eller noe hjem/familieorientert? Eller noe helt annet? Takk så langt. Jeg har søkt på en lederjobb på et kontor. Anonymkode: 3ab21...f0f
Hjertefisk Skrevet 22. februar 2017 #13 Skrevet 22. februar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk så langt. Jeg har søkt på en lederjobb på et kontor. Anonymkode: 3ab21...f0f Ok, skulle gjerne likt å vite hva slags felt. Men stillingen som leder hjelper litt. Det er kjempegode aspekter for det! Jeg tror du får jobben, utifra det jeg tolker. Så nå er jeg like spent som deg! Du må oppdatere meg på utfallet.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #14 Skrevet 22. februar 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk så langt. Jeg har søkt på en lederjobb på et kontor. Anonymkode: 3ab21...f0f Jeg synes det ser ut som du ikke får jobben og at du blir litt nedfor og negativ. Virker som situasjonen med jobben din trenger organisering og god planlegging med at du ikke blir satt pris på i en gruppesammenheng. Les litt om kommunikasjon og hva det er. Gruppen er litt vanskelig, og det er dermed på tide å gå inn i en ny gruppe. Kansje du kan fikse det på jobben, slik at du får noen andre å samarbeide med? Sånn for deg selv så synes jeg det er viktig å se på alt du har fått til frem til nå og vite at det er verdifullt for deg. klapp på skuldra for bra innsats så langt. Du må tenke positivt. Tenk på hva slags situasjon hadde vært ideellt for deg og fokuser på hva du kan gjøre for å forandre på ting. Anonymkode: 95791...986
Hjertefisk Skrevet 22. februar 2017 #15 Skrevet 22. februar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det ser ut som du ikke får jobben og at du blir litt nedfor og negativ. Virker som situasjonen med jobben din trenger organisering og god planlegging med at du ikke blir satt pris på i en gruppesammenheng. Les litt om kommunikasjon og hva det er. Gruppen er litt vanskelig, og det er dermed på tide å gå inn i en ny gruppe. Kansje du kan fikse det på jobben, slik at du får noen andre å samarbeide med? Sånn for deg selv så synes jeg det er viktig å se på alt du har fått til frem til nå og vite at det er verdifullt for deg. klapp på skuldra for bra innsats så langt. Du må tenke positivt. Tenk på hva slags situasjon hadde vært ideellt for deg og fokuser på hva du kan gjøre for å forandre på ting. Anonymkode: 95791...986 Hvilken teknikk bruker du? Jeg ser også at TS har det tungt i horaryskopet, men jeg tolker det som om hun er det NÅ. (er du det, TS?) Det er ganske mange intense, vanskelige aspekter (hele 8 stk), men jeg valgte å tolke det drivkraft og energi, i stedet for noe negativt. Så er ganske spent selv. TS sin hersker over karriere-huset (gawd, nå føler jeg meg som en weirdooo) er i konjunksjon med mars (klassisk leder-planet). Det er derimot ganske positivt.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #16 Skrevet 22. februar 2017 Spennende å høre hvordan dere tolker korteneAnonymkode: 3ab21...f0f
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #17 Skrevet 22. februar 2017 36 minutter siden, Hypnosee skrev: Hvilken teknikk bruker du? Jeg ser også at TS har det tungt i horaryskopet, men jeg tolker det som om hun er det NÅ. (er du det, TS?) Det er ganske mange intense, vanskelige aspekter (hele 8 stk), men jeg valgte å tolke det drivkraft og energi, i stedet for noe negativt. Så er ganske spent selv. TS sin hersker over karriere-huset (gawd, nå føler jeg meg som en weirdooo) er i konjunksjon med mars (klassisk leder-planet). Det er derimot ganske positivt. Jeg legger tarot kort. jeg kan gjerne legge på deg også om du ønsker, jeg kan ta kontakt på PM om du ønsker å hjelpe meg litt også? Ja jeg synes det ser ut som at hun er i en gruppe med mennesker som sliter litt med å kommunisere, slik at TS ikke føler at hun blir rett og hørt. Det er jo veldig typisk arbeidssituasjon som man ønsker seg ut ifra, men mye kan forandres med planlegging struktur og kommunikasjon. Om man bare flykter fra situajsoner man ikke kan løse, så blir det et mønster som følger en fra arbeidsplass til arbeidsplass. Noen ganger må man bare stikke da. Det er ikke alt som kan løsest. Jeg synes det virker som TS egentlig trenger å finne en ny gruppe å jobbe med. Anonymkode: 95791...986
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #18 Skrevet 22. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg legger tarot kort. jeg kan gjerne legge på deg også om du ønsker, jeg kan ta kontakt på PM om du ønsker å hjelpe meg litt også? Ja jeg synes det ser ut som at hun er i en gruppe med mennesker som sliter litt med å kommunisere, slik at TS ikke føler at hun blir rett og hørt. Det er jo veldig typisk arbeidssituasjon som man ønsker seg ut ifra, men mye kan forandres med planlegging struktur og kommunikasjon. Om man bare flykter fra situajsoner man ikke kan løse, så blir det et mønster som følger en fra arbeidsplass til arbeidsplass. Noen ganger må man bare stikke da. Det er ikke alt som kan løsest. Jeg synes det virker som TS egentlig trenger å finne en ny gruppe å jobbe med. Anonymkode: 95791...986 TS her; Jeg synes ikke det er slik idag. De jeg jobber sammen med har vi det gøy med. Jeg liker stort sett å jobbe med alle sammen Anonymkode: 3ab21...f0f
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #19 Skrevet 22. februar 2017 Du kommer ikke til å få jobben. Beklager. De kommer til å si at du ga et godt inntrykk, men at slik situasjonen var nå var det noen andre som passet bedre til stillingen/du var ikke helt riktig. Anonymkode: 88067...ca1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #20 Skrevet 22. februar 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror ikke på slikt, men jeg liker å utfordre meg selv. Jeg venter på en viktig telefon og jeg ønsker et positivt svar. Vil jeg få det? Tar dere synske utfordringen på en kjedelig onsdag? Anonymkode: 3ab21...f0f Fikk opp bilder av positive symboler. Tror derfor at du vil få et positivt svar. Ser også styrke og ungdommelig friskhet. Fargen rosa viste seg. Anonymkode: 1f297...e88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå