Gå til innhold

Erfaring med parfymen Molecule 01?

Gjest Gemini7

Anbefalte innlegg

Gjest Gemini7

En kollega har denne parfymen og jeg synes den lukter veldig godt, friskt, som natur. Har skjønt at den kun inneholder et eneste duftmolekyl, som også finnes i alle parfymer, men uten tilsetning av andre dufter. Når man tar den på lukter det lite, men andre kan kjenne duften komme va og på i bølger ila dagen. Veldig merkelig.

I går gikk jeg i en butikk for å teste den, og da jeg sprutet på huden min luktet det ingen verdens ting! Jeg ble ordentlig skuffet, for jeg vet jo at duften er god. Etter en stund kom det en svak dunst. I dag kan jeg lukte litt fra skjerfet mitt. Mannen min kjente det godt i leiligheten i går, mens jeg selv merket ingenting.. Så- dere som har denne; er det slik at dere ikke merker lukten selv? Har hatt lyst på denne for vil gjerne lukte slik, men litt kjedelig å ikke merke det selv i det hele tatt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 år senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker

Denne bumper jeg, for jeg har samme utfordring 😃 Den lukter jo så godt, men en dæsj og tre gjør jo ingenting utslag? 😐

Anonymkode: 01b5f...8c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kjenner den i alle fall godt på meg selv. Lukter sterkt og ubehagelig, selv etter bare bittelitt. Veldig skuffende, siden «alle» sier den lukter så godt. 

Anonymkode: cf160...084

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har brukt denne i åresvis og elsker den! Kjenner den ikke selv, mens andre rundt merker den av og til. Det er det som er så spesielt..at den avgir duft innimellom. Når jeg er varm feks.. og andre synes det lukter så godt og spesielt og de aner ikke helt hva det er.. flere på jobben som har kjøpt den. Ikke så spesiell lenger mao.... ;)

Lukter du rett på flaska lukter det bare sprit omtrent. Jeg kjenner også duften svakt av skjerfene mine. Synes den dufter av rent..kanskje litt maskulin? Jeg er ikke glad i blomsterdufter, krydder osv..så passer meg perfekt. De har jo andre dufter i serien, kanskje du finner noe du liker bedre?

Anonymkode: 8dff5...ef0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 25.7.2022 den 22.09):

Lukter den litt hasj?

Anonymkode: a0edb...51d

Har heldigvis aldri luktet på hasj, men den lukter litt tre, hvis det kan hjelpe på identifiseringen 😄👌🏻

Takk for tilbakemeldinger dere andre, kanskje den bare dufter av og til... Er det nok med en dæsj? På hud eller klær? 😅 

Bumperen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Har heldigvis aldri luktet på hasj, men den lukter litt tre, hvis det kan hjelpe på identifiseringen 😄👌🏻

Takk for tilbakemeldinger dere andre, kanskje den bare dufter av og til... Er det nok med en dæsj? På hud eller klær? 😅 

Bumperen

Mener jeg leste det et sted og har ikke turt å bruke den etter det. Men skal ta den frem igjen nå, siden ingen andre har sagt noe om det😄👍

Molecule 01 contains only a singular note Iso E Super which is commonly used in modern perfumery as a base note to give a certain fragrance a woodier base. Therefore, the scent profile of Molecule 01 is a combination of cedar and sandalwood that gives a pencil shavings-like olfactory experience.

Blyantspisserskrell! Enig i den😊👍

Anonymkode: a0edb...51d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...