Gjest Gemini7 Skrevet 22. februar 2017 #1 Skrevet 22. februar 2017 Jeg har lyst til å bli gylden og brun- funker betakaroten? Blir man i så fall brun bare av å ta dem, eller må man sole seg for at fargen skal komme? Og hva slags merker er bra?
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #2 Skrevet 22. februar 2017 De du kjøper i Norge er totalt ubrukelige, for de inneholder ikke nok betakaroten. Du må i tilfelle hive innpå 4 tabletter pr dag, og det blir dyrt i lengden. Jeg bor nær svenskegrensen, og kjøper mine der. Jeg kjøper på Life helsekost, deres eget merke. Det er da naturlig fremstilt betakaroten. Kjemisk fremstilt er jeg skeptisk til. Røykere har blitt spesielt advart mot disse, da kombinasjonen kan være direkte farlig. Nå røyker ikke jeg, men velger likevel å unngå disse. Jeg holder en fin, gylden farge gjennom hele vinteren med betakaroten. Jeg blir ikke dritbrun, liksom, men slipper å se ut som en bleikfis. På sommeren får jeg en mye dypere farge enn jeg får uten betakaroten. Jeg synes også den til en viss grad forebygger solbrenthet. Jeg bruker selvsagt solkrem i tillegg. Anonymkode: d29fb...e29 1
Gjest Gemini7 Skrevet 23. februar 2017 #3 Skrevet 23. februar 2017 23 timer siden, AnonymBruker skrev: De du kjøper i Norge er totalt ubrukelige, for de inneholder ikke nok betakaroten. Du må i tilfelle hive innpå 4 tabletter pr dag, og det blir dyrt i lengden. Jeg bor nær svenskegrensen, og kjøper mine der. Jeg kjøper på Life helsekost, deres eget merke. Det er da naturlig fremstilt betakaroten. Kjemisk fremstilt er jeg skeptisk til. Røykere har blitt spesielt advart mot disse, da kombinasjonen kan være direkte farlig. Nå røyker ikke jeg, men velger likevel å unngå disse. Jeg holder en fin, gylden farge gjennom hele vinteren med betakaroten. Jeg blir ikke dritbrun, liksom, men slipper å se ut som en bleikfis. På sommeren får jeg en mye dypere farge enn jeg får uten betakaroten. Jeg synes også den til en viss grad forebygger solbrenthet. Jeg bruker selvsagt solkrem i tillegg. Anonymkode: d29fb...e29 Tusen takk! Skal snart til sverige så da får jeg handle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå