AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #1 Skrevet 22. februar 2017 Jeg har snoket på diverse prøve- og gravidforum de siste par årene. I løpet av den tiden har jeg kommet over flere tråder hvor folk sier at de blødde og hadde menssmerter ved ikm, men likevel var gravide. Hvor vanlig er dette? Bør man ta en graviditetstest ved hver ikm, uansett om man nå får det man tror er mensen eller ikke? Anonymkode: e1e9a...c52
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #2 Skrevet 22. februar 2017 Menssmerter er vanlig, men ikke blødninger, da er det i så fall snakk om beskjedne blødninger i forhold til mens. Å ta en test hver måned når man får mens høres veldig unødvendig ut Anonymkode: 5d8ee...23e
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #3 Skrevet 22. februar 2017 Jeg har lest om flere som har sagt at de blødde like mye som ved vanlig mens, men det kan jo hende de til vanlig blør veldig lite, da. Anonymkode: e1e9a...c52
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #4 Skrevet 22. februar 2017 Det er ikke vanlig i det hele tatt så du trenger ikke teste hver mnd. De aller fleste mister mensen. Det er noen få som fortsetter å ha blødninger som gravid men det er som regel mindre også for dem og faller gjerne bort etterhvert også er det noen som har blødninger tidlig fordi det er noe galt med embryoet, der blødningene er tidlige tegn på at de aborterer det da eller senere.. Anonymkode: 2d616...362
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå