Gå til innhold

Hvordan avvise en fyr uten sosiale antenner.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ante fred og ingen fare da plutselig en fyr fra hjembyen tok kontakt med meg. Han har nettopp kommet ut av et forhold med et barn. Han er 27 år og jeg er 21. Jeg er ikke interessert i han på noen måte. Har hatt en fortid med broren hans i tillegg. Han snakker til meg på facebook, sender flere snapper og jeg svare ikke på de engang. Han snakker med broren min, kommenterer alt jeg gjør. Jeg vil egentlig ikke ha noe med han å gjøre, han tar aldri hintet. Det verste er at vi nesten er naboer. Han er litt kjent for å ikke ha noe grenser. Eksempel: han inviterte meg på fest med broren. Siden jeg og broren har hatt en litt dramatisk fortid så hadde dette vært upassende, og dette skjønner ikke han.

Hva burde jeg gjøre?

Anonymkode: 749d1...043

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si at du ikke er interessert? 😶🤔

Anonymkode: 82569...1dc

• Liker 1
Skrevet

Svar slik: "Hei, jeg ønsker ikke at du sender meg flere meldinger nå. Fint om du kan respektere at jeg ikke er interessert i kontakt med deg."

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, sol87 skrev:

Svar slik: "Hei, jeg ønsker ikke at du sender meg flere meldinger nå. Fint om du kan respektere at jeg ikke er interessert i kontakt med deg."

Stemmer selv for denne.
Om han ikke kan ta et hint så må du bare være direkte, selv om det kan føles døvt der og da. 

Se på det som et plaster-scenario. Riv det av! 

Skrevet

Du kan jo begynne med å slette ham fra Snapchat og Facebook..? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...