AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #1 Skrevet 22. februar 2017 Hei flotte folk. Jeg trenger litt tips/motivasjon/hjelp. Jeg har nettopp begynnt i ny jobb å flyttet til ny plass. Etter en (lang) periode meg dårlige valg har jeg lagt på neg alt (!) for mye. Nå trenger jeg hjelp. Her jeg bor nå har jeg ikke tilgang til treningssenter... Der likte jeg meg veldig godt. Og nå jobber jeg bare natt. Hvordan kan jeg få snudd den dårlige trendeb med stillesitting og usunn mat? Hvor lage turer må jeg gå før det har effekt? Gode tips tiø hjemmetrening? Har ingen apparater. Jeg er kvinne 30 år 173 cm 102 kg 😢😢😢😢😢 Anonymkode: b621b...751
Tvist Skrevet 22. februar 2017 #2 Skrevet 22. februar 2017 Det er vel fort for å legge på seg når man jobber natt. For meg har det vært et problem at jeg har spist mye snop på kveldstid foran TVen, så jeg har redusert tiden på kvelden, med å gå ut på tur/være med på aktiviteter eller lignende, så er det lettere å unngå det. For meg hjelper det også å ta mindre porsjoner mat på tallerkenen, og kjenne etter skikkelig om jeg er mett, og slutte å spise når jeg er mett, og ikke fortsette. Ofte spiste jeg opp alt som var på tallerken, selv om jeg var mett tidligere. Jeg er glad i hverdagsaktivitet. Kan du gå eller sykle til jobben/butikken/venner etc? Ville gått turer i begynnelsen, eller syklet. Prøv å gå raskt, etterhvert kan du prøve å jogge. Eller kan du tenke deg å svømme en gang i uke, ta dansekurs eller lignende? Viktig at du trives med treningen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå