Gå til innhold

Tindertips til jenter angående profilen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av tråden "Tindertips til gutta angående profilen".

- Det holder med en selfie på badet. Ikke fem.

- Ønsker du at gutter skal skrive noe på profilen sin, må du også gjøre det. Greit nok det er app som hovedsakelig baserer seg på utseendet. Men ønsker du å bli vurdert ut i fra noe annet enn utsendet må du bidra til at gutta får en mulighet til å gjøre det. Hvis du ikke har noen bio, sier du i grunn "jeg tror jeg er so hot at jeg ikke trenger å være interessant på noen andre måter for at gutta skal like meg". Er det kun sex man er ute etter er dette greit.

- Bruk bilder og tekst til å beskrive deg selv. Det er umulig å vite at du liker å drive på med dansing hvis du kun har selfies av deg på badet.

- Ikke skriv ting som: "si hei da vel" i profilen. Det er helt meningsløst. Heller ikke skriv "Jeg skriver ikke først". Tro det eller ei, men det er mange som skriver dette i profilen sin. Da blir du bare ansett for å være en person med lav selvtilitt.

- Ikke oppgi at i Tinder at du er 25, men i profilen står det at du er 18.

- Ikke skriv dater ikke menn om du ikke er minst 185 cm. Da blir du mest sannsynligvis ansett for å være enda mer overfladisk enn menn og blir sveipet vekk til og med av menn som tilfredsstiller denne preferansen.

- Skal du bli tatt seriøst på Tinder må du oppføre deg seriøs. Det er nok av menn som er useriøse, men betyr ikke at du som kvinne trenger å være det. 

- Ikke ha kun gruppebilder på profilen. Det er umulig å vite hvem som er deg.

- Ha minst et klart bilde og ikke minst ha mer enn et bilde.

- Ikke skriv ting som er usant i profilen din. Serverer du løgner til andre, vil du mest sannsynligvis bli løyet til selv.

- Ikke ha bilder av deg med en eller flere gutter. Da kan du signalisere at du har kjæreste for enkelte menn og at du kun er på Tinder for å tulle. Tro det eller ei er det en del tulleprofiler på Tinder. Du kan ved andre anledninger enn på profilbilder vise at du har venner av det motsatte kjønn.

- Vis kroppen din i full figur. Gjør du ikke det kan gutta tenke at du er veldig tykk eller tynn og vil sveipe deg til venstre. 

- Ikke bruk bilder som er så gamle at de ikke stemmer over ens med hvordan du ser ut i dag.

Anonymkode: 45e48...053

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er jo bare tull. 

En forutsetning for at det har noe for med "råd" er at man ikke lykkes med Tinder. 

Det er realiteten for menn, men ikke kvinner. Kvinner lykkes uansett hva de gjør på Tinder. De trenger ikke engang verken bilde eller tekst. 

Så disse "rådene" har absolutt ingenting for seg.

Anonymkode: 8525d...8ef

• Liker 1
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Inspirert av tråden "Tindertips til gutta angående profilen".

- Det holder med en selfie på badet. Ikke fem.

- Ønsker du at gutter skal skrive noe på profilen sin, må du også gjøre det. Greit nok det er app som hovedsakelig baserer seg på utseendet. Men ønsker du å bli vurdert ut i fra noe annet enn utsendet må du bidra til at gutta får en mulighet til å gjøre det. Hvis du ikke har noen bio, sier du i grunn "jeg tror jeg er so hot at jeg ikke trenger å være interessant på noen andre måter for at gutta skal like meg". Er det kun sex man er ute etter er dette greit.

- Bruk bilder og tekst til å beskrive deg selv. Det er umulig å vite at du liker å drive på med dansing hvis du kun har selfies av deg på badet.

- Ikke skriv ting som: "si hei da vel" i profilen. Det er helt meningsløst. Heller ikke skriv "Jeg skriver ikke først". Tro det eller ei, men det er mange som skriver dette i profilen sin. Da blir du bare ansett for å være en person med lav selvtilitt.

- Ikke oppgi at i Tinder at du er 25, men i profilen står det at du er 18.

- Ikke skriv dater ikke menn om du ikke er minst 185 cm. Da blir du mest sannsynligvis ansett for å være enda mer overfladisk enn menn og blir sveipet vekk til og med av menn som tilfredsstiller denne preferansen.

- Skal du bli tatt seriøst på Tinder må du oppføre deg seriøs. Det er nok av menn som er useriøse, men betyr ikke at du som kvinne trenger å være det. 

- Ikke ha kun gruppebilder på profilen. Det er umulig å vite hvem som er deg.

- Ha minst et klart bilde og ikke minst ha mer enn et bilde.

- Ikke skriv ting som er usant i profilen din. Serverer du løgner til andre, vil du mest sannsynligvis bli løyet til selv.

- Ikke ha bilder av deg med en eller flere gutter. Da kan du signalisere at du har kjæreste for enkelte menn og at du kun er på Tinder for å tulle. Tro det eller ei er det en del tulleprofiler på Tinder. Du kan ved andre anledninger enn på profilbilder vise at du har venner av det motsatte kjønn.

- Vis kroppen din i full figur. Gjør du ikke det kan gutta tenke at du er veldig tykk eller tynn og vil sveipe deg til venstre. 

- Ikke bruk bilder som er så gamle at de ikke stemmer over ens med hvordan du ser ut i dag.

Syns dette stemte fint jeg, ikke noe tullete i det hele tatt. Fint for jenter å få litt tips også!

Hilsen jente 24.

Anonymkode: ea22d...b50

• Liker 10
Skrevet

Er det sant at mange jenter bruker snapchat filtre på tinder? Sånn som det hundeansiktet og slikt? Har hørt gutter klage over det, men det hadde aldri falt meg inn, skjønner ikke at det kan være så vanlig. :fnise: 

Ellers syntes jeg du lagde en fin liste med gode tips. Spesielt den at man kan være seriøs selv om mange er useriøse på appen, nå har jeg ikke mye erfaring med Tinder, men hører jo venninner si at de bare møter useriøse menn der som bare er ute etter sex. Alle jeg har snakket med har vært hyggelige, interessert i å bli kjent med meg og ikke noe snakk om sex osv.  

Anonymkode: aea41...850

Skrevet

Hvordan oppfører man seg seriøst på Tinder? Mener du at for eksempel en jente som skriver til en fyr "vil du knulle meg i doggy på et hotelrom imorgen" egentlig er ute etter noe seriøst?! For det tviler jeg på. Og da må hun vel få lov å være useriøs? Eller er dette forbeholdt menn? 

Jeg har selv opplevd menn som kun er ute etter sex, mens jeg er ute etter noe seriøst. Og jeg har så vidt rukket å få match før jeg får tilsendt melding med spørsmål "om jeg liker å bli tatt hardt". På hvilken måte har jeg oppført meg useriøst? Ved å trykke liker på en profil med en fyr jeg syntes var fin? 

Anonymkode: 1259b...20c

• Liker 2
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er jo bare tull. 

En forutsetning for at det har noe for med "råd" er at man ikke lykkes med Tinder. 

Det er realiteten for menn, men ikke kvinner. Kvinner lykkes uansett hva de gjør på Tinder. De trenger ikke engang verken bilde eller tekst. 

Ja, jeg får match med så og si alle jeg swiper til høyre på selv om jeg ikke har bilde i helfigur eller profiltekst. 

Anonymkode: 53866...238

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det sant at mange jenter bruker snapchat filtre på tinder? Sånn som det hundeansiktet og slikt? Har hørt gutter klage over det, men det hadde aldri falt meg inn, skjønner ikke at det kan være så vanlig. :fnise: 

Ellers syntes jeg du lagde en fin liste med gode tips. Spesielt den at man kan være seriøs selv om mange er useriøse på appen, nå har jeg ikke mye erfaring med Tinder, men hører jo venninner si at de bare møter useriøse menn der som bare er ute etter sex. Alle jeg har snakket med har vært hyggelige, interessert i å bli kjent med meg og ikke noe snakk om sex osv.  

Anonymkode: aea41...850

Det er faktisk ikke helt uvanlig. Har sett det opptil flere ganger. Godt innspill! 

Skrevet

Synes dette var gode råd som var godt begrunnet :) 

Anonymkode: 4349d...f50

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg får match med så og si alle jeg swiper til høyre på selv om jeg ikke har bilde i helfigur eller profiltekst. 

TS her. Det sier noe om de mennene som sveiper til høyre på deg. De er tydeligvis ikke så veldig opptatt av annet enn ansiktet ditt eller bare å få matcher. Om ikke du sender dem bilder av deg i helfigur etter du har snakket med disse mennene, kan det hende at de blir å få seg en overrakelse når de møter deg.

Når det kommer til mangelen av profiltekst kan man jo spørre seg selv, ønsker man kun menn som utelukkende kun interessert i utseendet ditt. Et eller et par bilder kan umulig gi menn nok inntrykk om hvordan en kvinne er. Siden Tinder ofte er omtalt som en sexapp bidrar jo mangelen på profiltekst til akkurat det. Er man ute etter et forhold er det mange andre ting en utseendet som spiller inn. Skriver man at man man liker å gå på toppturer eller å danse swing, kan det hende at enkelte menn blir mer interessert hvis de deler samme hobbyer. Personlig synes jeg det er stort pluss om damen jeg sveiper til høyre faktisk liker de samme hobbyene som meg. Da kan man gå på topptur sammen, danse swing sammen osv.

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er jo bare tull. 

TS her. Hva definerer du som å lykkes? Er din definisjon om lykkes å finne seg en tilfeldig date, en match som kanskje ikke blir å svare sveiperen eller bare et ligg? I så fall er det ganske enkelt å lykkes som kvinne på Tinder. Ønsker man derimot en match som kanskje det kan bli et forhold utav er det derimot vanskeligere å lykkes. Men jeg håper da inderlig at det finnes damer på Tinder som faktisk forstår at menn som sveiper høyre på profiler som ikke har bilder ikke kan være veldig seriøse.

Det skal sies at kvinner har det antageligvis verre med å finne seriøse menn på Tinder enn motsatt. Spesielt når man vet det ofte ferdes gifte menn på Tinder.

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er jo bare tull. 

absolutt ikke. kvinner som har lettkledde bilder, må vise pupper og rumpe ..og framstår som billig uansett hvor fin hun er får et stort minus...samtidig damer som har en tekst like denne

"vist du ikke gjør sånn og sånn og sånn og ikke liker det så sveip venstre"  

du skjønner tegningen...jeg syns vertfall det er patetisk. som om hun er guds gave til mannen. vi har også standard. 

Skrevet

Jeg har ikke et problem med at overfladiske menn sveiper meg bort fordi jeg ikke har et bilde i helfigur. Jeg er normalt slank. 

Anonymkode: d4a35...47a

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke et problem med at overfladiske menn sveiper meg bort fordi jeg ikke har et bilde i helfigur. Jeg er normalt slank. 

TS her. Greit nok det. Damer er like overfladiske når det kommer til deres krav om at menn må ha bilder i helfigur.

• Liker 1
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 22.2.2017 den 13.55, AnonymBruker skrev:

TS her. Greit nok det. Damer er like overfladiske når det kommer til deres krav om at menn må ha bilder i helfigur.

Jeg har ikke slike krav. Hint: Kvinner er forskjellige. 

• Liker 1
Skrevet
På 22.2.2017 den 9.59, AnonymBruker skrev:

Hvor mange vellykkede dater og kjærester har du fått da?

Skrevet

Mye fine råd her!

Men viktigst av alt er jo å være seg selv så mye som mulig og også bruke virkelighetsbaserte bilder som viser hvordan du er og utstrålingen du eier! Merker generellt det er en mengde useriøse folk på tinder så jeg bruker stort sett sukker i perioder hvor jeg leter etter noe seriøst.

AnonymBruker
Skrevet
På 22.2.2017 den 13.03, AnonymBruker skrev:

TS her. Det sier noe om de mennene som sveiper til høyre på deg. De er tydeligvis ikke så veldig opptatt av annet enn ansiktet ditt eller bare å få matcher. Om ikke du sender dem bilder av deg i helfigur etter du har snakket med disse mennene, kan det hende at de blir å få seg en overrakelse når de møter deg.

Når det kommer til mangelen av profiltekst kan man jo spørre seg selv, ønsker man kun menn som utelukkende kun interessert i utseendet ditt. Et eller et par bilder kan umulig gi menn nok inntrykk om hvordan en kvinne er. Siden Tinder ofte er omtalt som en sexapp bidrar jo mangelen på profiltekst til akkurat det. Er man ute etter et forhold er det mange andre ting en utseendet som spiller inn. Skriver man at man man liker å gå på toppturer eller å danse swing, kan det hende at enkelte menn blir mer interessert hvis de deler samme hobbyer. Personlig synes jeg det er stort pluss om damen jeg sveiper til høyre faktisk liker de samme hobbyene som meg. Da kan man gå på topptur sammen, danse swing sammen osv.

Jah, haha, da får de seg i alle fall en veldig positiv overraskelse! Jeg er i grunn svært godt trent. 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Apollonia skrev:

Hvor mange vellykkede dater og kjærester har du fått da?

To vellykkede dater so far. :) Har vært der bare i noen uker, så har ikke rukket og hatt en drøss med kjærester fra Tinder enda akkurat. Vi snapper jo før vi møtes.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...