Gå til innhold

Typen klarer ikke å holde lenge

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når vi har sex er det veldig viktig for meg å få orgasme. Innimellom kan det ta litt tid for meg å komme, men vanligvis tar det ikke mange minuttene. Favorittstillingen min er når jeg er på toppen, og jeg liker å bygge opp orgasmen. Problemet er at typen stresser meg med å spørre om jeg kommer snart, og at han ikke klarer å holde så mye lengre. Da hender det jeg blir så stresset at jeg ikke klarer det engang. De gangene jeg kommer etter få sekunder, kunne jeg tenke meg å bygge opp enda en orgasme, men han klarer ikke å holde lenge, så det blir aldri noe av. Jeg kunne også tenke meg å holde på nesten en time, men det klarer ikke han. Noen med erfaringer og tips? 

Anonymkode: e782c...e8a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kunne også tenke meg å holde på nesten en time

Så det finnes slike også. Jaja.

Anonymkode: c10cc...9b0

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så det finnes slike også. Jaja.

Men har du noen tips? Når han ikke klarer så mye lengre,  blir han litt småsur og ber meg bare bli ferdig...

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men har du noen tips? Når han ikke klarer så mye lengre,  blir han litt småsur og ber meg bare bli ferdig...

Jeg må ærlig innrømme at jeg er som typen din, bortsett fra at jeg er kvinne. Det er slitsomt med menn som skal jukke i en halvtime før de kommer.

• Liker 16
Skrevet

kanskje han kan starte med å fingre deg, så du eventuelt kommer en gang før dere begynner selve sexen?

Anonymkode: 4ea8d...b1a

Skrevet

Det fine med kvinner er at hos dem sitter seksualiteten i hodet, ikke mellom bena. Kvinner trenger ikke komme for å synes at sexen var bra.

Anonymkode: 06ff1...5e3

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

kanskje han kan starte med å fingre deg, så du eventuelt kommer en gang før dere begynner selve sexen?

Fingring er også sex, vet du.

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fingring er også sex, vet du.

Joda, men påenget er at han ikke blir stimulert så han klarer å holde seg lenger til etterpå :P 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det fine med kvinner er at hos dem sitter seksualiteten i hodet, ikke mellom bena. Kvinner trenger ikke komme for å synes at sexen var bra.

Men mange av oss VIL komme, og har det som krav om man skal ha fast partner. 

• Liker 8
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda, men påenget er at han ikke blir stimulert så han klarer å holde seg lenger til etterpå :P 

Ja. Fremdeles sex.

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke for alle. Jeg har krav om orgasme. Får jeg partner til å komme så får han legge inn samme innsats. Fungerer fint.

Anonymkode: 03f84...979

• Liker 4
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags fjolleutsagn er dette?

• Liker 6
Skrevet

Be han skjerpe seg med mindre han vil bruke høyrehånden. Hvorfor synes han det er ok å nedprioritere din orgasme? Synes han det er greit om du skjeller han ut for at han ikke klarer å holde seg lengre? Hvor gammel er denne egoistiske mannen?
Slike menn har jeg kastet på dør. Menn som kun bryr seg om seg selv gidder ikke jeg å bruke livet på. Finn deg en mann som er like keen på at du skal komme som du er på at han skal. Kommer de fort, så blir de med på runde nr to etterpå. Fordi de ønsker at også du skal ha det godt.

Det er umulig å gi deg tips til et bedre sexliv når du har en partner som blir sur for at du ikke kommer like fort som han.

• Liker 4
Skrevet

Husk på, som kvinne er det reisen som er viktig, ikke selve målet.

Skrevet

Slutt å spre løgner.

• Liker 5
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"som kvinne skal du finne deg i ditt og datt.." 

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slutt å spre løgner.

Men det er sant. Det må jo du vite du som sier du er en kvinne!

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når vi har sex er det veldig viktig for meg å få orgasme. Innimellom kan det ta litt tid for meg å komme, men vanligvis tar det ikke mange minuttene. Favorittstillingen min er når jeg er på toppen, og jeg liker å bygge opp orgasmen. Problemet er at typen stresser meg med å spørre om jeg kommer snart, og at han ikke klarer å holde så mye lengre. Da hender det jeg blir så stresset at jeg ikke klarer det engang. De gangene jeg kommer etter få sekunder, kunne jeg tenke meg å bygge opp enda en orgasme, men han klarer ikke å holde lenge, så det blir aldri noe av. Jeg kunne også tenke meg å holde på nesten en time, men det klarer ikke han. Noen med erfaringer og tips? 

Hva med å la han slikke deg mens du for eksempel bruker dildo på deg selv. Sikre deg et par orgasmer før han får trenge inn i deg. En trang og våt mus er ikke bare bare for en ung mann.....

Skrevet

Men det er sant. Det må jo du vite du som sier du er en kvinne!

Slutt å tøv og spre usannheter. Er jo nettopp fordi jeg er kvinne jeg vet det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...