Saeria Skrevet 10. desember 2004 #1 Skrevet 10. desember 2004 Jeg har bitt meg merke i at det er mange, i Bergen hvertfall, som bruker Fornarinas dongeribukser. De er jo ettersom jeg har skjønt veldig dyre, (1000+ for en bukse kaller jeg dyrt) men siden det er så mange som går med de så er de kanskje veldig gode? Er det noen av dere som bruker/har kjøpt Fornarina sine bukser, og som vil dele siner erfaringer med hvordan de er i bruk? :D
Scheherazade Skrevet 10. desember 2004 #2 Skrevet 10. desember 2004 Jeg har to Fornarinabukser og grunnen er enkel: Den eneste buksen med stretch som ikke har videt seg ut! Og mine koster vel 800 kroner stykket tror jeg. Har modell Flirt og Attitude.
Gjest Gjesta Skrevet 10. desember 2004 #3 Skrevet 10. desember 2004 Favorittbuksene mine! Jeg har flere i modell Flirt (både med og uten stretch), og i tillegg en i modell Bjork. Men de varierer veldig i størrelsene, til og med innen samme modell; blant annet har jeg en som er milevis for lang i beina (finnes bare i en lengde)
chriztine Skrevet 10. desember 2004 #4 Skrevet 10. desember 2004 Har selv 4 fornarina bukser. Aner ikke hvilke modeller de er, men den billigste kosta vel rundt 800 og den dyreste rundt 1200. Synes ikke det er dyrt for en bukse som holder i flere år!! Kjøpte de pga at de satt fint, og visste at fasongen holdt seg lenge.
Gjest Anonymous Skrevet 11. desember 2004 #5 Skrevet 11. desember 2004 jeg har ikke sånn bukse nei, men skulle bare poengtere at om du skal kjøpe: pass på at de er stram over stumpen. mange som kjøper forina bukser har de litt for vid over rumpa slik at de får bleie ræv.. ikke særlig pent.. huff tror jeg ser mer på jenterumper enn gutterumper
Saeria Skrevet 11. desember 2004 Forfatter #6 Skrevet 11. desember 2004 Takk for svar, jenter. Da blir det kanskje til at jeg spanderer en sånn på meg selv, når jeg får råd. Er nemlig lei av bukser som ikke holder noe særlig. Og hvis disse holder lenge, ja da er det vel verdt investeringen.
Pusebaby Skrevet 13. desember 2004 #7 Skrevet 13. desember 2004 Alle får fin rumpe i Fornarina bukser, enkelt og greit
Saeria Skrevet 13. desember 2004 Forfatter #8 Skrevet 13. desember 2004 Alle får fin rumpe i Fornarina bukser, enkelt og greit Og det er ikke å forakte!
Gjest Coral Skrevet 13. desember 2004 #9 Skrevet 13. desember 2004 Har to bukser fra Fornarina, syns de sitter bra og holder godt på fasongen. Behagelige å ha på er de også. Den ene er i modellen Flirt, den andre husker jeg ikke i farten.. Har kjøpt begge på bikbok på storsenteret i Bergen sentrum, god service der syns jeg
Saeria Skrevet 13. desember 2004 Forfatter #10 Skrevet 13. desember 2004 Nå får jeg jaggu bare mer og mer lyst på en slik bukse. Må vel ta meg råd til en etter jul, tenker jeg.
Saeria Skrevet 13. desember 2004 Forfatter #12 Skrevet 13. desember 2004 kjøp de trange!!! de vider seg ut! Takker for tips! Det skal jeg huske. :D
Shoegal Skrevet 13. desember 2004 #13 Skrevet 13. desember 2004 Takker for tips! Det skal jeg huske. :D men glemte å si at dette kan variere fra modell til modell, og mellom ulike typer stoff(eks stretch vs ikke stretch). Så det lureste er nok å henvende seg til ekspeditøren der du handler, for å høre hvilke erfaringer de har! Happy shopping!
Gjest Gjesta Skrevet 13. desember 2004 #14 Skrevet 13. desember 2004 De med stretch holder fasongen knallbra, så kjøp dem akkurat passe, ikke for store. De uten vider seg ut litt.
Gjest Saeria iil Skrevet 13. desember 2004 #15 Skrevet 13. desember 2004 Tusen takk for alle tipsene, jenter. Gleder meg til jeg får penger å handle for i januar. :D Da skal jeg på seriøs buksehopping.
Tusseline Skrevet 14. desember 2004 #16 Skrevet 14. desember 2004 Jeg synes Fornarina har en del kule jeans (men sinnssykt laaange!), men ettersom jeg ikke er så veldig høy, sitter de ikke helt som et skudd på meg.
Saeria Skrevet 14. desember 2004 Forfatter #17 Skrevet 14. desember 2004 Er ikke kjempehøy selv, men har lange ben i forhold til kroppslengden min. Men før jeg kan tenke på å i det hele tatt prøve en buske må jeg karre meg gjennom en muntlig eksamen. :-?
Gjest Anonymous Skrevet 15. desember 2004 #18 Skrevet 15. desember 2004 jeg har også et par fornarina bukser, aner ikke hvilken modell, men kjøp de trange .. jeg husker jeg hadde på meg en slik bukse for første gang, og jeg husker jeg tenkte: wow! det er lenge siden jeg har følt meg såååå sexy! følte meg virkelig sexy der jeg gikk i høyhælte sko og fornarina bukser.. fremhever formene perfekt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå