AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #61 Skrevet 17. april 2017 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi menn er heldige som holder oss så bra, og at unge jenter foretrekker eldre menn. For hver dag som går, så vet vi at jenter vil ha deilig sex. Fordelen for menn på alle plan er at uansett så får vi ha sex med yngre sprettne jenter og ikke andre veien.:) Anonymkode: 3111c...f68 Jeg er 19 og jeg hadde aldri gått over 27 år. Samme med venninnene mine, så snakk for deg sjæl. De som er over som prøver seg de ser vi på som ekle griser som ikke finner seg noen på sin egen alder Mulig de i 16års alderen kan synst det er litt kult men. Da var det alltid kult med eldre mannfolk. Men så begynner hjernen å modnes og man endrer syn på det. Sorry to break it to you Anonymkode: 028ce...f98 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #62 Skrevet 17. april 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 19 og jeg hadde aldri gått over 27 år. Samme med venninnene mine, så snakk for deg sjæl. De som er over som prøver seg de ser vi på som ekle griser som ikke finner seg noen på sin egen alder Mulig de i 16års alderen kan synst det er litt kult men. Da var det alltid kult med eldre mannfolk. Men så begynner hjernen å modnes og man endrer syn på det. Sorry to break it to you Anonymkode: 028ce...f98 Helt enig. Jeg er 21 og kunne aldri hatt sex med en eldre mann. (menn som er 30+) Anonymkode: 73b16...88e 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #63 Skrevet 17. april 2017 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 19 og jeg hadde aldri gått over 27 år. Samme med venninnene mine, så snakk for deg sjæl. De som er over som prøver seg de ser vi på som ekle griser som ikke finner seg noen på sin egen alder Mulig de i 16års alderen kan synst det er litt kult men. Da var det alltid kult med eldre mannfolk. Men så begynner hjernen å modnes og man endrer syn på det. Sorry to break it to you Anonymkode: 028ce...f98 Du kan snakke for deg selv heller😉 Se på alle unge jentene som har svart i denne tråden istedet Er et levende bevis på at jeg har fått mye kvalitetsmus😅 Anonymkode: 3111c...f68
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #64 Skrevet 17. april 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan snakke for deg selv heller😉 Se på alle unge jentene som har svart i denne tråden istedet Er et levende bevis på at jeg har fått mye kvalitetsmus😅 Anonymkode: 3111c...f68 Det er jo ikke noe bevis for at DU har så mye som vært i nærheten av mus, hverken ung eller gammel... Anonymkode: e9a68...c2a 3
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #65 Skrevet 17. april 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan snakke for deg selv heller😉 Se på alle unge jentene som har svart i denne tråden istedet Er et levende bevis på at jeg har fått mye kvalitetsmus😅 Anonymkode: 3111c...f68 Hva er alderen din, gamlefar? Anonymkode: e8213...826 3
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #66 Skrevet 17. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva er alderen din, gamlefar? Anonymkode: e8213...826 Fyller 34 år snart. Snart på høyden av min karriere. Kjekk, trent, god økonomi, hytte, motorsykkel, båt og ellers alt jeg trenger. Jenter må nyte tenårene og tidlig 20-årene. Er da de er på topp på attraktivitetsskalaen. Anonymkode: 3111c...f68
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #67 Skrevet 17. april 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fyller 34 år snart. Snart på høyden av min karriere. Kjekk, trent, god økonomi, hytte, motorsykkel, båt og ellers alt jeg trenger. Jenter må nyte tenårene og tidlig 20-årene. Er da de er på topp på attraktivitetsskalaen. Anonymkode: 3111c...f68 Det gjør jeg jo, med menn på min alder for de er mest attraktive. Anonymkode: 73b16...88e 3
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #68 Skrevet 17. april 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fyller 34 år snart. Snart på høyden av min karriere. Kjekk, trent, god økonomi, hytte, motorsykkel, båt og ellers alt jeg trenger. Jenter må nyte tenårene og tidlig 20-årene. Er da de er på topp på attraktivitetsskalaen. Anonymkode: 3111c...f68 Det du lister opp her sier ingentig om dine kvaliteter i senga. Anonymkode: e8213...826 3
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #69 Skrevet 17. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det gjør jeg jo, med menn på min alder for de er mest attraktive. Anonymkode: 73b16...88e Hehe de ser jo mere ut som guttevalper mange vel? Er vel en grunn for at listen av mest sexy menn i hollywood er menn over 30 år? Anonymkode: 3111c...f68
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #70 Skrevet 17. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hehe de ser jo mere ut som guttevalper mange vel? Er vel en grunn for at listen av mest sexy menn i hollywood er menn over 30 år? Anonymkode: 3111c...f68 Når jeg nærmer meg 30-årene selv så er jeg kanskje enig med deg... men siden jeg er såpass ung så er selvfølgelig gutter på min alder mest attraktive. Anonymkode: 73b16...88e
Tyrk40 Skrevet 17. april 2017 #71 Skrevet 17. april 2017 På 22.2.2017 den 1.12, AnonymBruker skrev: Lurer på deres meninger og erfaringer med sex med mye eldre menn? Tenker da i hovedsak jenter 19/20 og menn på ca 40+/- har dere noen erfaringer selv, hvordan møttes dere, fordeler / ulemper osv -j 19 Anonymkode: 0cd49...fd5 Jeg erhar 40, traff engang ei på 20 for 3 år siden på cafe,helt tilfeldig..Var veldig moro,og vi kom godt overens,men var ikke så populert for foreldrene og veninnene hennes...Holdt sammen en stund allikevel,men blei slutt etterhvert(dvs.hennes nærmeste ødela mellom oss...)....Synd,for det var veldig ok syntes vi begge,og tenker ikke da bare p.ga. sex for vi kom ganske godt overens.....Og har vært single siden..Men det finnes da vel nettsider for de som digger aldersforskjell.....
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #72 Skrevet 17. april 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hehe de ser jo mere ut som guttevalper mange vel? Er vel en grunn for at listen av mest sexy menn i hollywood er menn over 30 år? Anonymkode: 3111c...f68 Så du påstår at du ser ut som Brad Pitt da, eller? Det er fordi de spiller tøffe karakterer. Når de er off-stage når jeg har sett de på feks Ellen eller noe slikt, så er de laaangt ifra så kjekke som i filmene de spiller. Jeg syntes Mr Grey var så digg da. Helt til jeg så han på Ellen og realiteten bare bristet Jeg har vært med mange kjekkaser jeg, de kjekkeste er rundt 25. Men hvorfor skal vi som er så unge, ikke gå etter disse "guttevalpene" da, når det er de vi kan relatere oss mest til både fysisk og mentalt? Med mindre man har daddyissues da, og savner omsorg og oppmerksomhet fra en "pappafigur". Har ei venninne som ligger med gamle menn på opptil 40 år (hun er 19), og hun har enorme daddyissues og vet det selv. Anonymkode: 028ce...f98 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #73 Skrevet 17. april 2017 Jeg er 20 og har hatt sex med blant annet en på 36 år. Synes han på 25 var bedre i senga, mindre egoistisk. Anonymkode: 11b94...200
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #74 Skrevet 17. april 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi menn er heldige som holder oss så bra, og at unge jenter foretrekker eldre menn. For hver dag som går, så vet vi at jenter vil ha deilig sex. Fordelen for menn på alle plan er at uansett så får vi ha sex med yngre sprettne jenter og ikke andre veien.:) Anonymkode: 3111c...f68 Hva prater du om? Dere mister håret, får rynker og magen går utover. Dere holder dere ikke bra. Anonymkode: de79f...879 2
Gjest Linaria Skrevet 18. april 2017 #75 Skrevet 18. april 2017 Ja, jeg er 25 og han er 48. Vi møttes på bar der han jobbet (som musiker). Opplever ingen ulemper, men selvfølgelig vil han merke alderdommen før meg om noen år. Sexen kunne ikke vært bedre. Alt av venner og damilie erer også veldig støttende, så tenker ikke veldig mye over forskjellen lenger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå