Gå til innhold

Sex med eldre menn

Fremhevede innlegg

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

akkurat det samme med meg! har bare ikke møtt noen enda:dry:

-TS

Anonymkode: 0cd49...fd5

Anbefaler deg å gå innom noen datingnettsider! Tenker du bare sex, eller mulig et forhold? Tinder er jo gjerne litt mer useriøst, men man kan finne seriøse menn der også. 

Anonymkode: ae8be...731

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er dette som er fordelen ved å være en mann med et normalt godt utseende. Utvalget av kvinner blir større jo eldre man blir. Som godt voksen pen mann kan man lett få yngre damer for det mangler ikke på tilbud.  Har selv flere bekjente der kvinner er 20-25 år yngre og det fungerer utmerket godt. Mennene er som oftest normalt attraktive menn som har "byttet" ut jevnaldrende damer med unge uerfarne friske jenter. :ninuskapus:

Anonymkode: c1176...545

• Liker 2
Gjest Nordavind
Skrevet

Nå er jeg for gammel for sex og den slags men jeg klarer ikke helt å se hva som ville fått en jente på 19 eller 20 til å ville ha sex med meg.

Skrevet

Jeg er 27 år og elskeren min er 45. Sexen med han er helt fantastisk, og vi utforsker det meste sammen.

Anonymkode: 50bdf...9d4

Skrevet

Mine personlige erfaringer er at yngre menn/menn på min egen alder er mer egoistiske når det kommer til sex. 

Nå ligger jeg jevnlig med en mann som er mye eldre enn meg (jeg er 25, han er 55) og jeg opplever han som mye mer opptatt av å tilfredsstille mine behov fremfor sine egne. Han får ikke orgasme før han vet at jeg har kommet - gjerne flere ganger. Det gjør at jeg setter mer pris på han og gjerne yter litt ekstra for at han skal ha det like godt som meg. 

Også er det et pluss at eldre menn (ofte) setter mer pris på kvinnekroppen som den er. Ingen krav til barbering o.l. Det er i alle fall min opplevelse.

Eldre menn anbefales på det varmeste! 

Anonymkode: c2a0f...915

Skrevet

Så god å høre at du liker oss eldre menn på 50+. Selv om penisen vår ikke er like hard og stiv som i ungdommen så blir den iallefall stivere og mer utholdende av å treffe på unge damer i 20 årene og mange unge blir også kåt og vill av den litt stramme sterke lukta vår ! for lukta av eldre menn tenner damer !  Det beste med å knulle unge damer er at når vi er ferdig med vår elskov periode ( for klart man blir sliten av kåte ung jenter) så kan en litt yngre heldig fyr få overta den knulle jobben. Da er jenta godt opplært, erfaren og ustoppelig kåt for neste heldige mann...som ho desv ofte må lære opp....men det er klart at hun aldri vil glemme sine gamle elskere og læremestere...for i sexen er vi er alltid med henne.....når jeg ser en av mine unge elskerinner tenker jeg selv alltid tilbake på sexen med en stor tilfredshet særlig når jeg ser henne med en yngre mann, da tenker jeg alltid på at han skulle bare visst hvilken grisekall som har gjort henne kåt og knulla vettet av henne til ho fikk den beste orgasmen han aldri kan gi henne  !...hehehe  :):alice:

Anonymkode: c1176...545

• Liker 2
Skrevet

Er 28 og har en på snart 41. Sexen er bra😊

Anonymkode: 3b3df...291

Skrevet
På 22.2.2017 den 12.32, AnonymBruker skrev:

Jeg er 27 og er med en på 43 (14 år forskjell).

Anonymkode: c17c2...95b

Hvordan får du det til å bli 14 års forskjell? :overrasket:

• Liker 8
Skrevet

Ser ungdommelig ut sikkert 😆

Anonymkode: abe60...b2d

Skrevet

Jeg er 23 typen er 55 alle reagerer men aldri hatt bedre sex og en jeg kan vere trygg på og vi driver med bdsm og . Jeg har positiv erfaring hverfall .. Xn var 28 men dårlig i senga og ego . Eldre menn er gjerne mindre ego i senga 

Skrevet (endret)

Alle menn over 35 er visst guder i senga:nordvesta:I

Endret av Selfie
Gjest Overrasket
Skrevet
1 time siden, Selfie skrev:

Alle menn over 35 er visst guder i senga:nordvesta:Ikke helt min erfaring men. 

Dette stemmer faktisk. :opplyser:

Skrevet
På 22.2.2017 den 1.12, AnonymBruker skrev:

Lurer på deres meninger og erfaringer med sex med mye eldre menn? Tenker da i hovedsak jenter  19/20 og menn på ca 40+/- 

har dere noen erfaringer selv, hvordan møttes dere, fordeler / ulemper osv

-j 19

Anonymkode: 0cd49...fd5

J19 du liksom.. M45 tenker jeg vi sier.

Anonymkode: 0d9a0...653

• Liker 8
Skrevet
15 minutter siden, Overrasket skrev:

Dette stemmer faktisk. :opplyser:

Det er bare å teste å finne utav det...😆

• 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Har venninner som har sex med mye eldre menn. Inntrykket jeg har er at de synes det er hele settingen som er spennende og pirrende, og ikke nødvendigvis sexen som er så mye bedre..

Anonymkode: 6de40...497

AnonymBruker
Skrevet

Mye bedre sex med eldre menn. Yngre gutter funker bare ikke

Anonymkode: ae8be...731

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I skikkelig KG ånd dette. Jenter som har prøvd eldre menn og som nesten uten unntak kan anbefale det på grunn av enormt god sex, og de som ikke har prøvd det og kommer med spydige oppgulp om hvor elendige de må føle seg.

Vel dere oppgulpere. Dere får ikke god sex. Til pass for dere. Og når dere er forbi "best før datoen", så kanksje oppdager dere hva dere har gått glipp av, men da er det for seint. Ingen menn liker mugne damer uansett alder.

Anonymkode: 7a592...4c9

• Liker 1
Gjest Annetnavn_
Skrevet
På 27.2.2017 den 18.48, Selfie skrev:

Alle menn over 35 er visst guder i senga:nordvesta:I

Hadde det bare vært så vel:laugh:

AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I skikkelig KG ånd dette. Jenter som har prøvd eldre menn og som nesten uten unntak kan anbefale det på grunn av enormt god sex, og de som ikke har prøvd det og kommer med spydige oppgulp om hvor elendige de må føle seg.

Vel dere oppgulpere. Dere får ikke god sex. Til pass for dere. Og når dere er forbi "best før datoen", så kanksje oppdager dere hva dere har gått glipp av, men da er det for seint. Ingen menn liker mugne damer uansett alder.

Anonymkode: 7a592...4c9

Hvor gammel er du, mister?

Anonymkode: e8213...826

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...