Gå til innhold

Sex med eldre menn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lurer på deres meninger og erfaringer med sex med mye eldre menn? Tenker da i hovedsak jenter  19/20 og menn på ca 40+/- 

har dere noen erfaringer selv, hvordan møttes dere, fordeler / ulemper osv

-j 19

Anonymkode: 0cd49...fd5

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvordan møttes dere

Lurer jeg også på!

• Liker 2
Skrevet

Jeg er 19 og har sex med en på 48. Fantastisk god sex. Møttes på byn. Tenner ikke på gutter på alderen 20-30, så må bli eldre. 

Anonymkode: ae8be...731

• Liker 3
Skrevet

Er 22 og synes menn på over 35 år er for gamle. Turn off.

Anonymkode: 8e775...f1c

• Liker 19
Skrevet

Møtte en på 39 på byen da jeg var 19. Vi holdt på noen år som ff og det var han jeg lærte å bli seksuell trygg med.  Han hadde ligget med så mange og masse erfaring at jeg ikke trengte å være flau over underlivet når jeg ble slikka eller squirting eller preferanser osv.  Kunne virkelig bare nyte og utforske og lære. Så tommel opp erfaring fra meg. Sex med andre etter han har blitt noe helt annet siden jeg nå er mer bevisst på egen nytelse og utforskning enn før han som lærte meg å slippe hne.

Hatt flere eldre etter det ikke like stor aldersforskjell men still, og opplever de er mer erfarne og givers enn hva jevnaldrende er :) derfor går jeg vel helst etter eldre menn ja. 

Anonymkode: 9c668...30b

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 25 og kjæresten er 48. Vært sammen i to år, møttes på byen. Har aldri hatt så god sex. Jeg kan slippe meg fri og han bruker masse tid og energi på at jeg skal nyte det. Ingen ulemper. 

Anonymkode: 1d2f8...09b

• Liker 2
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 25 og kjæresten er 48. Vært sammen i to år, møttes på byen. Har aldri hatt så god sex. Jeg kan slippe meg fri og han bruker masse tid og energi på at jeg skal nyte det. Ingen ulemper. 

Har han lange hengeballer?

Anonymkode: f1169...383

• Liker 8
Skrevet (endret)
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Endret av Livet
Feil
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

han familiene deres og vennene deres akseptert det, og hvordan var reaksjonene i begynnelsen? 

-TS

Skrevet

Gled deg mens du kan. Når du er 35+ the game is over.

Anonymkode: c1176...545

Skrevet

Jeg er 27 og er med en på 43 (14 år forskjell). Vi møttes første gang på byen. Drar som regel ut der det er 25 års grense. Der man finner de kjekke eldre 😍😋

Anonymkode: c17c2...95b

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 19 og har sex med en på 48. Fantastisk god sex. Møttes på byn. Tenner ikke på gutter på alderen 20-30, så må bli eldre. 

Anonymkode: ae8be...731

akkurat det samme med meg! har bare ikke møtt noen enda:dry:

-TS

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

akkurat det samme med meg! har bare ikke møtt noen enda:dry:

-TS

Møt meg da ;) 

Anonymkode: ff6af...d38

Skrevet (endret)

Jeg er 21, blir 22 og kjæresten min er 30. Møttes på byen for 3 år siden. Holdt på siden dagen vi møttes og har vært sammen i to år nå. Veldig bra sex

Endret av julie08
Skrevet

Vet du hvorfor dette er noe du tenner på? Har du prøvd å ha sex med gutter på din egen alder?

Anonymkode: a99aa...1fc

• Liker 2
Skrevet

Jeg er 28 år og har sex med en på 55. Har hatt han som elsker i to år og aldri opplevd maken til erfaren og god elsker. Han er helt avslappet og fri i forhold til nakenhet og sexualiv. Kan absolutt anbefales. Må legg til at han ser ungdommelig ut og er velltrent som bare det...):ninuskapus:

Anonymkode: abe60...b2d

• Liker 2
Gjest Overrasket
Skrevet

Det er vel bare å prøve det ut selv i praksis? 

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

han familiene deres og vennene deres akseptert det, og hvordan var reaksjonene i begynnelsen? 

-TS

Ja, alle har akseptert det. Reaksjonen til familien min var "wow, det var stor forskjell. Jaja, kjærlighet har ingen alder", og nå kommer han godt overens med foreldrene mine og jeg med hans. Jeg har ei venninne som synes det er sært, men ellers har ingen nevnt noe. 

Vi tuller med det en del da, er veldig selvironiske. Han driver og snakker om at han skal få seg tatovering og motorsykkel for å gjennomføre midtlivskrisa skikkelig :P

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

-TS

Jeg er 19 år og har en kjæreste på 35. Familie og venner har tatt det helt fint da de ser hvor fantastisk jeg synes han er. 

Sexen er helt fantastisk! Hadde sex med 3 jevnaldrende gutter før jeg møtte han, og de kan virkelig ikke måle seg. Han jeg er kjæreste med nå har vært veldig seksuelt aktiv siden han var ung og har derfor mye erfaring. Jeg var litt usikker i starten da jeg er ung og uerfaren. Men sexen med han er helt utrolig! Han har fra dag en hatt fokus på å få meg til å slappe av og føle meg trygg, tar seg alltid god tid og vet alltid hva han skal gjøre for å få meg til himmels. 

Jeg var ganske skeptisk da jeg først møtte han, var spesielt redd for hva venner og familie ville tenke. Nå er jeg kjempe glad for at jeg tørte å satse! Han er min beste venn og helt syk i senga<3 det at de rundt meg har støtter meg har også betydd veldig mye.

Anonymkode: b980f...259

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 19 år og har en kjæreste på 35. Familie og venner har tatt det helt fint da de ser hvor fantastisk jeg synes han er. 

Sexen er helt fantastisk! Hadde sex med 3 jevnaldrende gutter før jeg møtte han, og de kan virkelig ikke måle seg. Han jeg er kjæreste med nå har vært veldig seksuelt aktiv siden han var ung og har derfor mye erfaring. Jeg var litt usikker i starten da jeg er ung og uerfaren. Men sexen med han er helt utrolig! Han har fra dag en hatt fokus på å få meg til å slappe av og føle meg trygg, tar seg alltid god tid og vet alltid hva han skal gjøre for å få meg til himmels. 

Jeg var ganske skeptisk da jeg først møtte han, var spesielt redd for hva venner og familie ville tenke. Nå er jeg kjempe glad for at jeg tørte å satse! Han er min beste venn og helt syk i senga<3 det at de rundt meg har støtter meg har også betydd veldig mye.

Anonymkode: b980f...259

så heldig da! :) flott at familien har vært så akseterende

-TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...