AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #1 Skrevet 21. februar 2017 Jeg hadde ikke trodd at jeg kom til å søke hjelp her i forum på kvinneguiden i en alder av 18, men la oss gi det en sjanse Jeg har gjennom sosiale medier fått kontakt med en veldig fin fyr (nr.1) med mange felles interesser som meg selv, ett år eldre, og meget kjekk. På bakgrunn av hvilket inntrykk jeg har fått av han, er han veldig mye av det jeg er ute etter. Vi har felles bekjente, men ikke nære felles venner. Han har foreslått å treffes og det virker som en gjensidig interesse for å bli bedre kjent! Samtidig har jeg møtt en annen meget kjekk fyr på en fest (nr.2), samme alder som meg, som viste svært stor interesse. Jeg ble litt betatt og vi "hooket", men så ble det med den éne kvelden, tenkte jeg. I ettertid har han derimot tatt kontakt, og vil henge for å bli bedre kjent. Vi har mange felles venner og bekjente og jeg har hørt positive ting om han. Selvom jeg har møtt han og hooket, føler jeg at jeg kjenner fyr nr.1 bedre, selvom vi ikke engang har møttes. Hoveddilemmaet mitt er vel det at jeg ikke ønsker å ha to stk. i tankene samtidig, og nå har jeg nettopp det. Nr. 1 "kjenner" jeg bedre, uten å ha møtt, og nr.2 har jeg møtt (og hooket med) uten å kjenne noe særlig. Begge viser tydelig interesse. Det som er forvirrende er at de har ganske så ulike personligheter, og jeg er interessert i begge to. For å si det slik; dersom jeg ikke hadde møtt nr.2 tror jeg at jeg hadde vært godt fornøyd med å bli kjent med nr.1 da han vekker såpass interesse hos meg, men nå som jeg har møtt nr.2 er alt så mye vanskeligere fordi jeg tror det raskt kan utvikle seg da vi hadde så god kjemi. Om jeg og nr.1 har god kjemi i virkeligheten, vet jeg jo ikke før vi evt. møtes. Flere ville nok i denne situasjonen sakt at det er bare til å date begge to, men jeg føler det blir litt feil av meg. På en annen side føler jeg at det er dumt å "velge vekk" en av dem allerede. I tillegg er det jo fult mulig at interessen forsvinner fra deres side. Anonymkode: 90441...ff1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #2 Skrevet 21. februar 2017 Måte også velge mellom to utrolig flotte i sommer faktisk, valgte tok jeg på bakgrunn av hvordan jeg så fremtiden. Ikke bare her å nå. Anonymkode: 65fd9...fae 1
AnonymSjiraff Skrevet 22. februar 2017 #3 Skrevet 22. februar 2017 Gi begge en sjans. Du kjenner jo ingen av dem så ikke rart du ikke vet hvem du ønsker å velge. Ikke sikkert begge vil ha deg heller(ikke stygt ment), for de kjenner jo ikke deg heller. 4
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #4 Skrevet 22. februar 2017 Dropp begge. Ingen av de er drømmefyren så lenge du klarer å tenke på en annen samtidig. Og så lever du litt singel, uten å lete etter noen. Anonymkode: a8501...601 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #5 Skrevet 22. februar 2017 Bli bedre kjent med begge uten å gjøre noe seksuelt, er det jeg ville gjort. Etter at du har blitt bedre kjent med de begge, vet du om en av de (eller ingen av de) av de er noe for deg. Anonymkode: 797c2...bfd 1
AnonymSjiraff Skrevet 22. februar 2017 #6 Skrevet 22. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Dropp begge. Ingen av de er drømmefyren så lenge du klarer å tenke på en annen samtidig. Og så lever du litt singel, uten å lete etter noen. Anonymkode: a8501...601 Selvsagt vet hun ikke om de er drømmemenn. Ene fyren har hun ikke truffet og andre fyren føler hun ikke at hun kjenner i det hele tatt. 3
Gjest noe tilfeldig Skrevet 22. februar 2017 #7 Skrevet 22. februar 2017 (endret) Du bør jo i det minste møte han nr 1 i virkeligheten før du blåser opp dette da, kan jo være at å møtes ansikt til ansikt avgjør det hele enten den ene eller andre veien. Endret 22. februar 2017 av noe tilfeldig
Vackra Skrevet 22. februar 2017 #8 Skrevet 22. februar 2017 Møt nummer én, date begge litt, og så ser du hvor det utvikler seg. Den andre friendzoner eller ghoster du forsiktig.
Orientalsk Skrevet 22. februar 2017 #9 Skrevet 22. februar 2017 4 minutter siden, Vackra skrev: Møt nummer én, date begge litt, og så ser du hvor det utvikler seg. Den andre friendzoner eller ghoster du forsiktig. Mhm..
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #10 Skrevet 22. februar 2017 10 timer siden, Vackra skrev: Møt nummer én, date begge litt, og så ser du hvor det utvikler seg. Den andre friendzoner eller ghoster du forsiktig. Jeezus.... snakk om å gå i krigen. Anonymkode: b9634...27f 2
Vackra Skrevet 23. februar 2017 #11 Skrevet 23. februar 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeezus.... snakk om å gå i krigen. Anonymkode: b9634...27f Alt er lov i krig og kjærlighet?
Gjest Herr Heftig Skrevet 23. februar 2017 #12 Skrevet 23. februar 2017 Kast kron og mynt, og så ser du om du blir skuffet eller fornøyd av resultatet.
Teethgrinding Skrevet 23. februar 2017 #13 Skrevet 23. februar 2017 38 minutter siden, Vackra skrev: Alt er lov i krig og kjærlighet? Nei, det er det ikke. Du lever livet en gang. Det hjelper ingenting å gå gjennom livet med Meg Først som fast utgangspunkt. Det tjener du ingenting på annet enn å få et trist liv. Vær etisk, ha høy moralsk standard. Da kan du se deg i speilet og ha noe å være stolt av. Du gjorde ikke som alle de andre, du forsøkte å gjøre det rette. Alltid. Det kommer flere menn i livet ditt. Du typer ingenting på å kjøre en ryddig prosess. Jeg ville vært ærlig med dem begge. Fortell at du har flere i livet ditt som du liker. (Så kan du sikkert også kjenne litt på det faktum at du ikke egentlig har falt for noen av dem...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå