AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #1 Skrevet 21. februar 2017 Jeg tenker og tenker og lurer på hvordan jobber som kan passe meg. Jeg har slitt med angst Og depresjoner i mange år. Er 27 år og har gått i behandling og litt skole. Men ikke noe utdannelse uten om vgs. Jeg blir kanskje å få en personlighets forstyrrelse diagnose siden jeg hele tiden faller tilbake i depresjon fordi jeg ikke takler vanlig liv. Men jeg håper på å jobbe værtfall 50% men aner ikke hva som kan passe. For jeg kan være ustabil når det kommer til fravær. Så tenker fleksitid. Men ellers så er jeg usikker. Noen i samme situasjon? Noen som har noen erfaring og kan si noen jobber som kan passe. Tips tar jeg gjerne imot. Jeg skal også nå få mer hjelp til å bli stabil og rett døgn rytme. Anonymkode: 31028...42e
ajarRun Skrevet 21. februar 2017 #3 Skrevet 21. februar 2017 Trafikklærer. Super fleksibelt, og lønnen er god nok til at du kan leve på 50%.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #4 Skrevet 21. februar 2017 Interesser er hudpleie, sminke. Er glad i å ha kontroll, undersøke ting grundig. Liker å kjøre bil. Liker å reise, liker å planlegge Anonymkode: 31028...42e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå