Gå til innhold

Overtenking i starten på et "forhold".

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg dater en fyr som jeg møtte på en dating app og etter den første daten slettet vi begge appen fordi vi følte at vi hadde truffet sikkelig match! 

han ville være sammen med meg så ofte han kunne,jeg møtte flere familiemedlemmer den første uka vi møttes.

vi har begge barn fra tidligere forhold så vi møttes kun den uka vi ikke hadde barna,så etter en stund ble det så vi introduserte ungene for hverandre. 

Vi sendte masse meldinger i starten og han skrev at han savnet meg og at han var blitt veldig glad i meg.

Han har plutselig blitt litt fraværende.. DVS at han ikke tar like ofte kontakt lenger,fordi om vi begge har barnefri så er han for sliten til å komme på besøk og nå de siste 2 ukene har han hatt manneinfluensa og jeg har såvidt sett han på noen uker. 

Han er ikke ute etter sex,for det har vi hatt kun 2 ganger for noen uker siden og han har ikke tatt noe initiativ til at det skal sje noe i etterkant heller. 

Da tenker jeg at han har mistet interessen og ting dabbet av..men hvorfor sender han da meldinger om at han savner meg,når han kommer sier han at det er såå godt å være sammen med meg igjen,han sier vi og har sagt ting som når har det kommet en ny inn i familien osv og hvis jeg ikke sender f.eks en snap på halve dagen så får jeg plutselig spørsmål om hvorfor jeg er så stille og om alt er bra med meg? 

Overreagerer jeg på at han nesten ikke vil treffe meg?

vil ikke "mase" eller få han til å føle at han må komme hvis han ikke ønsker det...Så jeg lar han være i fred hvis han sier han er sliten og trøtt eller ikke er i form. 

(vi møtes gjennomsnittlig 2-3 dager av 7 dager i uken,har også hendt at jeg ikke har møtt han på 1.5 uke.

Han klager mye på at han er sliten og trøtt,og det gjør jo også at jeg ikke tar initiativ til at vi skal treffes eller finne på noe for hvis noen sier det betyr det i mitt hodet at de helst vil være i fred. 

Føler at jeg sikkert overtenker som en typisk jente,men samtidig føler jeg at jeg kan ikke være helt gal om jeg tenker at noe er galt heller?  Men hvorfor fortsetter han å tar kontakt da,har jo med vilje latt det gå hele dagen uten å gitt lyd fra meg og da tikker det plutselig inn en mld.

Er han ikke interessert hadde han vell blitt glad for at han slapp å høre noe fra meg eller?

Rimelig forvirra...

Anonymkode: 735ef...173

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør han- Helt ærlig... Åpne dere opp og kommunisere. Dere er ikke en god match hvis dere bare går rundt som et spørsmålstegn og enda verre "er nødt til å spørre internett om han liker deg", ikke kan åpne dere, snakke, vise frem hvem dere er, stille spørsmålstegn.. Kom igjen. 

Anonymkode: 4421a...45d

• Liker 3
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spør han- Helt ærlig... Åpne dere opp og kommunisere. Dere er ikke en god match hvis dere bare går rundt som et spørsmålstegn og enda verre "er nødt til å spørre internett om han liker deg", ikke kan åpne dere, snakke, vise frem hvem dere er, stille spørsmålstegn.. Kom igjen. 

Anonymkode: 4421a...45d

Dette.

Anonymkode: 0aa49...270

Skrevet

Snakk med han! Når dere til og med har gått så lang at dere har involvert ungene så er det virkelig helt innenfor å spørre han hva som skjer når du føler at interessen dabber av, for da må dere jo ha vært sammen en god stund? På den andre siden så er det jo ikke uvanlig at ting roer seg ned litt etter de første, intense måndene da. Men om du da til gjengjeld ikke føler at du kjenner han så godt at du kan snakke som sånt så høres det ikke veldig bra ut.

Anonymkode: 5a9f8...18a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...